menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Wat is een Uri Geller?

avatar van kaholiic
Manny Calavera schreef:
(quote)


Ik! A L'Interieur is inderdaad geweldig tof. Ook heb je nog Martyrs, Ills, Frontieres en Haute Tension als titels die ook erg aan te raden zijn.

Dit soort zieke horror vind ik altijd mooi. Lekker gruwelen.


Heb ze bijna allemaal gezien!

Dr. Salvador
jellecomicgek72 schreef:
Wat is een Uri Geller?


Een mens

284
]Vanavond komt de nieuwe Uri Geller weer, wie gaat er nog meer kijken!



De nieuwe Uri Geller is echt een dom programma, en aangezien ik ook niet al te slim ben en dit een dom programma vind kan je wel na gaan hoe dom het is.

Dr. Salvador
Misschien ben je gewoon niet slim....

284
misschien wel, en als je dan na gaat als ik het al dom vind, dan moet het toch wel heel dom zijn

Toevallig heb ik vorig jar twee keer een stukje gezien, normaal gesproken als ik naar een illusionist of mentalist kijk zit ik vol verbazing hoe zou hij dat toch doen, bij de nieuwe Uri Geller weet je gewoon wat hij of zij doen en hoe

En dan je jury vol verbazing helemal onder de indruk zo fucking nep, Uri Geller die kwad werd op die insecten eter dat is allemaal Gespeeld !!!!!!!!!!!! en dan nog die stomme uitgerangeerde nep hoer Patty Brard vreselijk mens het zou verboden moeten worden op HD TV

Dr. Salvador
Dan moet ik wel heel slim zijn!

284
En nog een ander verhaal, zijn er nou dit jaar meer herhalingen op TV, of lijkt dat maar zo ?

Dr. Salvador
Ik denk dat er meer herhalingen op tv zijn. Meestal series.

284
Ja zie je, ik wist het niet zeker omdat ik dit jaar meer tv ben gaan kijken dan voorgaande jaren dus ik wist het niet helemaal zeker. Normaal gesproken zat de zomerstop vol met herhalingen maar nu dus ook in de winter misschien dat het door de crisis komt.

Dr. Salvador
Zelfs Bully Beatdown komt niet meer op tv!
Wat moet ik nu door de week gaan kijken dan!.

avatar van jellecomicgek72
Gamekings natuurlijk! Het beste programma wat er bestaat!

284
Oh een MTV programma ook leuk, mijn vriendin kijk als die programma's van MTV sweet 16, en Room Raiders enzo, als je eens na gaat dat ik geen MTV volg en als ik dan naar de tv kijk als het op staat zelfs ik heb dan al de herhaling gezien.

In een jaar tijd kijk ik door alle kleine stukjes herhaling die ik zie tijdens het koken enzo, gewoon alle afleveringen helemaal MTV (en TMF) is echt erg en heel de dag het zelfde, maar is toch die goede oude tijd gebleven waar ze alleen maar met MUZIEK VIDEO'S bezig waren

Dr. Salvador
jellecomicgek72 schreef:
Gamekings natuurlijk! Het beste programma wat er bestaat!


Maar die zijn ook tijdelijk gestopt!.
Komen in Juli ofzo weer.

Is inderdaad een super programma! Zombie Kings!

avatar van jellecomicgek72
Ik vind dat sweet 16 een idiootste programma's ooit gemaakt. Van die verwende krengen die 16 worden. 'Krijg ik maar 1 auto?' Die mensen zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen!!

avatar van jellecomicgek72
Dr. Salvador schreef:
(quote)
Maar die zijn ook tijdelijk gestopt!. Komen in Juli ofzo weer. Is inderdaad een super programma! Zombie Kings!


Ja, maar via de website zijn er elke dag weer nieuwe items en reviews te checken.

Dr. Salvador
jellecomicgek72 schreef:
Ik vind dat sweet 16 een idiootste programma's ooit gemaakt. Van die verwende krengen die 16 worden. 'Krijg ik maar 1 auto?' Die mensen zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen!!


Hahah, ja dat vind ik ook!.
Wat een kutwijfen in dat programma!, echt te verwend!.
Als of 1 dure auto nog niet genoeg is!

avatar van kaholiic
Ik vind een fiets al goed genoeg!

Dr. Salvador
kaholiic schreef:
Ik vind een fiets al goed genoeg!


Ja inderdaad, mij maak je op mijn verjaardag al blij met een hele goeie game, om een voorbeeld te noemen.

gamelord
Had vandaag deze film gehaald bij de blokker geen spijt van...grandioze film..van de maker van mijn ozo favoriete series..Buffy & Angel...alleen bestaan ze niet meer.


(afbeelding)



(afbeelding)


Heerlijk futuristisch sprookje in space..ala Buffy style!!
Hier een heerlijke trailer ervan.



Weer een film erbij die een speciaal plekje krijgt!

avatar van kaholiic
Veel plezier ermee, Gamelord!
Maar heb je 2 dezelfde gekocht?

gamelord
Nee..gelukkig 1 exemplaar..maar had eerst mijn hoes gevonden (de bovenste) & die andere vond ik een mooi art-work hebben.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Heb je Firefly ook gezien, gamelord. Erg leuke serie en de film is er een mooi einde van. Helaas heeft Fox de serie de nek omgedraaid .

avatar van ps3me
veel plezier ermee Gamelord!!

had laatst een dvd van Jeff Dunham gekocht (arguing with myself) & een cd van de Arctic Monkeys - Whatever people say i am, that's what i'm not.

gamelord
Nee Boordappel heb er eigenlijk nooit van gehoord...want ik kijk geen tv meer na het einde van Buffy & Angel
Nadat ze die series stopte met maken en uitzenden is me het TV plezier helemaal ontnomen...de programma's van nu zaaien kwaad bloed bij me..weet alleen niet waarom.

gamelord
Jij ook veel plezier met je film & Cd Buddy!!

avatar van Manny Calavera
Serenity is echt een rukfilm 1e klas. Wat een meuk.

gamelord
Ach ja..zo heeft iedereen wel iets aan zich wat niet aanspreekt!!

Dr. Salvador
He, dit vind ik nou weer zo ontzettend kut! , pardon, maar mijn favoriete progamma Deadliest Warrior komt niet meer op tv!

Nu kijk ik alleen nog maar Reportage, met gisteren een erg goede Reportage trouwens, en spannend ook. Misschien wel de beste.

Trouwens Jensen! komt 1 April weer!


Maar DW komt niet meer, en ik ben erg teleurgesteld dat het niet meer komt, ik keek het elke week, met een paar maten, en hun vonden het ook geweldig, en ze zijn ook boos, dat het niet meer komt. Tja.......

avatar van kaholiic
Wees gerust. Er komt een 2de seizoen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:26 uur

geplaatst: vandaag om 04:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.