menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
avatar van Feyenoord100jaar
Dr. Salvador schreef:
Daar in wordt een pestkop flink in elkaar geramd door een professionele vechter!.


Haha, gerechtigheid


Dr. Salvador schreef:
Het komt Maandag t/m Donderdag op MTV, en het begint om 22:00 t/m 22:30.


Ken het programma niet, maar zal het eens kijken.


Heeft iemand de film Lucky Number Slevin gezien?
Vind dat namelijk de beste film ooit!

avatar van FDB92
Feyenoord100jaar schreef:
Heeft iemand de film Lucky Number Slevin gezien?
Vind dat namelijk de beste film ooit!


Speelt Morgan Freeman daar niet in mee ?

avatar van Feyenoord100jaar
Ja, dat klopt.

avatar van FDB92
Naar mijn mening is hij een van de beste acteurs aller tijden.

Ik geloof dat ik die film wel eens heb gezien, maar zoveel herinner ik me niet meer van die film.

avatar van jellecomicgek72
Wie kent de film A clockwork orange? Dat is mijn favoriete film aller tijden.!

gamelord
Ikzelf ga voor alle fantasy/ridder films die er zijn.
De helft van mijn dvd collectie bestaat eruit, maar er is een maatschappij die van die heerlijke mini-films kunnen maken:

RHI - Hallmark

heb alle fantasy/ridder/oudheids films tot nu toe:
Merlin
Merlin II
Earthsea
Knights of Bloodsteel
Joan of Arc (echt gebeurd, maar wel een flinke dosis aan aparte theme's uit die legende)
Journey of the Unicorn
Cleopatra
The ten Commandments

Mensen kunnen ze minder vinden, maar ze worden zo leuk gebracht dat als ik geen zin in een RPG heb..ik zo'n film opzet..hebben ook altijd een lekkere speelduur (180 min.)

avatar van jellecomicgek72
Dan ken je Gladiator zeker ook wel gamelord?

284
Misschien is dit wat voor je.




gamelord
Jelle & 284...heb beide films...maar toch bedankt

Legend..puur jeugd sentiment, met een piepjonge Tom Cruise en de legendarische Tim curry

gamelord
Hier Jelle mijn Favoriete nummer uit Gladiator ...voor jou buddy!



avatar van jellecomicgek72
Idd prachtige muziek bij een prachtige film gamelord
Heb hem ook op dvd. Mischien dat ik hem binnenkort weer eens opzet.

gamelord
Echt wel doen Jelle ...zulke masterpieces kom je niet iedere dag tegen!!

gamelord
Hier wat enkele trailers van Hallmark!!






Dr. Salvador
Dit kan er ook wel mee door!



284
@ Gamelord

Ik weet niet of je het boeiend vindt, maar ik was net boodschappen aan het doen in de C1000 en daar lagen allemaal boeken voor 1 euro waaronder the making of Eragon.

avatar van kaholiic
Het lijkt vet, als er een TVMeter komt..Ik weet wel wat ik op nr 1 ga doen..: South Park!

avatar van jellecomicgek72
Wie kent er hier de klassieke horrorfilm The Shining? Dat vind ik een van de beste films ooit gemaakt met Jack Nicholsen.

avatar van Starmaster501
Je kan beter vragen: Wie kent hier niet de klassieke horrorfilm The Shining?
Die film is inderdaad erg goed!

284
Stephen King werkt aan sequel vanThe Shining !

avatar van kaholiic
Wie kent franse horrors, Die staan namelijk bekend om hun gruwelijkheid..

à l'intrieur/inside is 1 van mijn favoriet.. Eigenlijk best wel ziek..

Walgelijk

avatar van jellecomicgek72
Net de shining (1980) opnieuw gezien. Stanley Kubrick was een genie. Echt iedere scene leek wel alsof er jaren over na was gedacht. De sfeer, de setting alles is perfect in die film. Als je van horror houd en je hebt de shining nog niet gezien, zeker een keer kijken. 1 van de beste films ooit in mijn ogen.

gamelord
284 schreef:
@ Gamelord

Ik weet niet of je het boeiend vindt, maar ik was net boodschappen aan het doen in de C1000 en daar lagen allemaal boeken voor 1 euro waaronder the making of Eragon.


Dan heb ik toch een beetje dikke pech...de C1000 in onze stad is al 2 jaar opgedoekt. Ik weet dat in de steden rondom een C1000 is...maar om aan mijn broertjes te vragen om een boek te gaan halen voor een euro zullen ze niet zo blij mee zijn...aangezien benzine voor hun een dure bezigheid is vanwege hun werk

avatar van Naomi Watts
jellecomicgek72 schreef:
Net de shining (1980) opnieuw gezien. Stanley Kubrick was een genie. Echt iedere scene leek wel alsof er jaren over na was gedacht.

Jammer genoeg dacht ie er niet overna dat twee zusjes van 8 en 10 jaar geen identieke tweeling kunnen zijn. Ook dat nummer die je hoort in die balzaal (Midnight, the Stars, and You) is wel erg stom aangezien die in 1932 is opgenomen en die scene zich afspeelt in 1921.


Maar Kubrick was een briljant cineast, ben ik het volmondig mee eens. Alleen is Eyes Wide Shut imo zijn grootste meesterwerk maar The Shining is ook heel goed. Misschien maar weer eensh erzien binnenkort.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Jammer genoeg dacht ie er niet overna dat twee zusjes van 8 en 10 jaar geen identieke tweeling kunnen zijn

Wordt ergens in de film gezegd dat het een tweeling moet voorstellen? Bovendien is er niemand die zoiets opvalt bij het kijken van de film. Wat overigens ook geldt voor het volgende:

Ook dat nummer die je hoort in die balzaal (Midnight, the Stars, and You) is wel erg stom aangezien die in 1932 is opgenomen en die scene zich afspeelt in 1921.

Bovendien speelt het hotel rare spelletjes zodat je kan redeneren dat de muziek niet overeen hoeft te komen met in welke tijd de scène zich afspeelt.

avatar van Naomi Watts
BoordAppel schreef:

Wordt ergens in de film gezegd dat het een tweeling moet voorstellen? Bovendien is er niemand die zoiets opvalt bij het kijken van de film. Wat overigens ook geldt voor het volgende:

Lijkt me geen onterechte aanname aangezien ze er identiek hetzelfde uitzien.

Bovendien speelt het hotel rare spelletjes zodat je kan redeneren dat de muziek niet overeen hoeft te komen met in welke tijd de scène zich afspeelt.

Vind ik iets te makkelijk.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Lijkt me geen onterechte aanname aangezien ze er identiek hetzelfde uitzien.

Precies. Dus niemand die doorheeft dat het geen tweeling is.

Vind ik iets te makkelijk.

Kubrick vond die muziek er natuurlijk het best bij passen. Dat het een anachronisme is maakt hem dus niets uit. Zeker ook omdat vrijwel niemand het doorheeft.

Ravnoss
Vanavond ga ik weer eens lekker elitair zitten doen bij het Film Festival van Rotterdam, Les Barons en A Single Man worden bezocht. Nog anderen die ik misschien tegen kan komen?

avatar van Naomi Watts
Vanavond niet. Morgen ga ik naar de nieuwe Tsai Ming-liang; Visage.

avatar van Manny Calavera
kaholiic schreef:
Wie kent franse horrors, Die staan namelijk bekend om hun gruwelijkheid..

à l'intrieur/inside is 1 van mijn favoriet.. Eigenlijk best wel ziek..

Walgelijk


Ik! A L'Interieur is inderdaad geweldig tof. Ook heb je nog Martyrs, Ills, Frontieres en Haute Tension als titels die ook erg aan te raden zijn.

Dit soort zieke horror vind ik altijd mooi. Lekker gruwelen.

Dr. Salvador
Vanavond komt de nieuwe Uri Geller weer, wie gaat er nog meer kijken!

Er komt ook een Joker in, maar echt vol van Batman na ge aapt!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:00 uur

geplaatst: vandaag om 12:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.