menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
Dr. Salvador
Bij Short Circuit (1986):

Nog nooit van gehoord .

Actie of Comedy film?.

Misschien is het wel familie van Wallie

gamelord
Familiefilm..heb deze film vorig jaar nog mijn ouders kado gedaan. Mijn moeder vind hem nog steeds geweldig!!

Dr. Salvador
Mijn moeder houd eigenlijk alleen van horrorfilms, en actiefilms!

Net als ik, alleen ik hou ook nog van comedys, en ehhh.....

gamelord

Dr. Salvador
Hou jij ook van Horrorfilms Roger?.

Bij ons thuis houd iedereen ervan , behalve mijn vader, hij houd alleen van cowboyfilms!

gamelord
Jazeker Emillio...mijn favorieten zijn The Grudge, Poltergeist en Seance
niet veel bloed maar wel creepy omdat het over spoken en geesten gaat..spreekt mij zeer aan, volg die verschijnselen ook in het echte leven door naar Realty Zone te kijken!!

Dr. Salvador
Komt dat wel eens op Discovery?.

Maar ik hou niet zo van geesten films, ik hou veel meer van zombie films, en echte gore films .

Eigenlijk dezelfde smaak als met games!

gamelord
Nope dat is een zender die standaard in een pakket worden geleverd door Ziggo!

Dr. Salvador
Oke, dan ken ik het niet!

avatar van Rujar
Ja ken het ook, zitten soms ook van die hele oude jaren 70 horror films tussen! Echt afschuwelijk om te zien maar dta maakt het wel were grappig.

Op zondag heb je op RTL 5 ook die serie helse bovennatuurlijke gebeurtenissen. Dat is ook best freaky.

Dr. Salvador
Ja, dat is best wel vet, alleen het komt op SBS6 .
Meestal kijk ik daarvoor ook Reportage!, ook een meesterlijke serie!.

gamelord
Ja echt wel Rujar..maar bij Zone Reality volg ik echte gebeurtenissen met poltergeists, Hauntings..in het echt voel je soms echt een koude wind blazen en gaan je haren overeind staan en dat alleen al door erna te kijken..ookal zit je er zelf niet in!!

Dr. Salvador
Ja, altijd spannend zulke series!

Dr. Salvador
Wie kijkt er hier ook wel eens Reportage?.

284
Ik kijk soms repotage, het probleem met Nederlandse televisie is dat ze de goede programma's uitzenden waneer mensen naar bed gaan .

Sorry hoor maar mijn wekker gaat maandag gewoon om 6:15.

avatar van jellecomicgek72
Leuk Topic.

Ikzelf hou ook veel van horror. Bij Halloween (1978) krijg ik nog altijd kippenvel bij de laatste 20 minuten.

avatar van Rujar
Horror moet voor mij 'grappig' zijn. Braindead, Evil Dead 3, Night of the living dead etc.

Hoewel The Omen, Poltergeist, the Exorcist het bij ook wel erg goed doen, maar dat is vooral 'tension' niet echt horror.

Dr. Salvador
Wie kent Ichi the Killer?

Dr. Salvador
284 schreef:
Ik kijk soms repotage, het probleem met Nederlandse televisie is dat ze de goede programma's uitzenden waneer mensen naar bed gaan .

Sorry hoor maar mijn wekker gaat maandag gewoon om 6:15.


Maandags moet ik ook om 7:30 eruit, maar soms zitten er erg spannende Reportages tussen

avatar van Rujar
Dr. Salvador schreef:
Wie kent Ichi the Killer?


Tja vind het niet echt een hele goede film. Het is wel bruut.

Dr. Salvador
Rujar schreef:
(quote)


Tja vind het niet echt een hele goede film. Het is wel bruut.


Ik ook niet echt, maar als het om Bruutheid gaat!

gamelord
Als je helemaal in een medieval-fantasy sferen zit...(ik al vanaf 7 jaar).

Dan kom je ook de vetste fantasy-films tegen zoals deze:

Dugeons & Dragon's..(weet nu al dat niemand begrijpt waarom hij bij mijn top 10 hoort..Blijf een D&D fan tot mijn dood)

Merlin...doordrenkter met fantasy dan welke volwassen sprookje ooit

Earthsea...Effe ontsnappen uit deze kutwereld duurt 3:15 uur!!

In the name of the king..door velen afgewezen..voor mij een pareltje en zie de avonturen van de game Dungeon siege nu in het echt

Red Sonja..de eerste fantasy-ridderfilm die ik mocht kijken in 1987, zo voor gezeurd en na die film..ridderlego, riddertekenfilms kijken en zelfs..ja mensen..een fantasyboek geschreven en strips getekend..zou ik MM zitten kreeg deze film gewoon een 5,0*!!

Nu weet iedereen dat ik als een halve ridder door het leven ga...andere films kijken zoals actie, horror..dat staat maar sporadisch op.....leef veel liever in die fantasy-medieval mood

avatar van kaholiic
Red Sonja is toch met Arnuld!?
Vervolg op Konan The Deystroyer, Barbarian?

gamelord
Jep kaholiic..maar heb Red Sonja dus eerder gezien dan Konan!!

avatar van Jer0en
Red Sonja een 5,0? Goed op die leeftijd was de film vast erg goed, maar als je hem nu terug ziet nog steeds?

Ik ben nu bezig met het kijken van Six Feet Under, nog meer mensen die deze geweldige serie hebben gezien?

avatar van kaholiic
Dacht dat Six Feet Under een film is?
Blijkbaar is het een serie..

avatar van Jer0en
kaholiic schreef:
Dacht dat Six Feet Under een film is?
Blijkbaar is het een serie..

Klopt en ook nog eens naar mijn mening één van de beste series ever.

avatar van Naomi Watts
Dr. Salvador schreef:


Ik ook niet echt, maar als het om Bruutheid gaat!

Niet? Geen fijnere director dan Miike, die echt lak heeft aan alle regels binnen de cinema. Die man heeft van alles gemaakt, zelfs dingen waar je pretty insane voor moet zijn . Miike for president!

Dr. Salvador
Naomi Watts schreef:
(quote)

Niet? Geen fijnere director dan Miike, die echt lak heeft aan alle regels binnen de cinema. Die man heeft van alles gemaakt, zelfs dingen waar je pretty insane voor moet zijn . Miike for president!


Om zijn films leuk te vinden moet je wel een beetje zijn!

Dr. Salvador
Wie kent het programma: Bully Beatdown?

Ik vind het een geweldig programma! .

Het komt Maandag t/m Donderdag op MTV, en het begint om 22:00 t/m 22:30.

Daar in wordt een pestkop flink in elkaar geramd door een professionele vechter!.

Het begint serieus met een aangrijpend verhaal ( ), en niet snel daarna wordt er flink geknokt! , laatst had een pestkop nog een arm uit de kom! .

Maar er valt ook genoeg te lachen hoor!.

En Gamekings komt pas weer in April!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.