menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
Life is Strange TV show from Prime Video and Margot Robbie has found its Chloe and Max | GamesRadar+

Maisy Stella gaat een geweldige Chloe neerzetten. Vond haar in My Old Ass fantastisch. Hopkins ken ik voor de rest niet.

IH88_Trinity schreef:
Life is Strange TV show from Prime Video and Margot Robbie has found its Chloe and Max | GamesRadar+

Maisy Stella gaat een geweldige Chloe neerzetten. Vond haar in My Old Ass fantastisch. Hopkins ken ik voor de rest niet.

Ik hoor al tig jaar dat de serie er komt. Nu serieus dus? Ik ben uiteraard geïnteresseerd, alle delen gespeeld en vooral de eerste game maakte diepe indruk.

geplaatst:
Airborne (uit 2012 met Mark Hamill) op Amazone Prime. Aanrader. Zo geweldig slecht dat ik 90 minuten in een deuk heb gelegen. Er stond bij horror, maar had Leslie Nielsen nog geleefd en ze hem een rolletje in de film gegeven had het zo voor een Airplane! sequel kunnen doorgaan. Van het verschrikkelijke acteerwerk, tot de bizarre dialogen, tot het compleet uit de lucht gegrepen script (pun intended) - ik snap werkelijk niet hoe iemand hier ook maar 1 euro qua productiekosten aan heeft kunnen uitgeven. Absoluut meesterwerk voor als je met kameraden een avondje wil doorzakken met pizza en wat biertjes. En zet zeker de Engelse subs aan voor maximum effect want het lijkt erop dat de vertaler ook echt de moeite heeft gedaan om zijn beste Engrish boven te halen en alles (bewust?) nog hilarischer te maken.

Feest van herkenning weer. Ondanks de slechte reviews, vond ik hem leuker/beter dan de eerste Super Mario Bros movie.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/bf/The_Super_Mario_Galaxy_Movie_poster.jpeg

Ja eens, ik ben ook al geweest en ik heb er ontzettend van genoten. Er valt als je kritisch kijkt echt veel op de film aan te merken, zoals een gebrek aan verhaal, veel random momenten aan elkaar vast geplakt en geen seconde rust om even op adem te komen, maar ik vond een geweldige achtbanrit van begin tot eind. Dit kijk je echt als je de Super Mario games hebt gespeeld en iets van de historie kent, want werkelijk elk shot zit gevuld met verwijzingen. Zelfs Mr Game & Watch kwam nog aan bod, hoe cool was dat. Dit is een fanservice productie en als dat niet je ding is, vooral niet gaan. Heb je wel iets met Nintendo dan moet je dit gezien hebben.

Manny Calavera schreef:
Er valt als je kritisch kijkt echt veel op de film aan te merken, zoals een gebrek aan verhaal

Typisch voor de Mario games toch Het redden van een prinses. Dus in de lijn der verwachtingen.

-marco- schreef:
(quote)

Typisch voor de Mario games toch Het redden van een prinses. Dus in de lijn der verwachtingen.

Ja ik zit er ook totaal niet mee maar in de internationale reviews werd dit vaak als kritiek benoemd. Dan denk ik, het is fucking Mario.

Wel hadden bepaalde scènes van mij wel langer mogen duren en af en toe een rustmomentje mogen krijgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.