Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli, 23:19 uur
Bring her Back gekeken vanavond. Nou vond ik Talk to Me al een heel aardig horrorfilm, maar deze was - toch wel erg sterk. Vanaf het begin tot het eind een grote, miserabele modderpoel waar je je doorheen worsteld, geen luchtige momentjes en geen licht op het eind van de tunnel. Uitstekend in beeld gebracht en het kroop bijwijlen toch echt wel onder je huid. Die broertje Philippou gaan het nog ver schoppen als ze zo verdergaan. Twee films en beiden prima.
Oh en ik was eindelijk aan Stranger Things Season 4 begonnen verleden week. Had het na 3 seizoenen wel gehad maar...omdat het laatste seizoen eraan zit te komen dach ik 'vooruit dan'. En het hele Vecna gedoe bevalt me toch wel heel erg. Stranger Things is het beste Stephen King verhaal dat Stephen King nooit geschreven heeft.
Oh en ik was eindelijk aan Stranger Things Season 4 begonnen verleden week. Had het na 3 seizoenen wel gehad maar...omdat het laatste seizoen eraan zit te komen dach ik 'vooruit dan'. En het hele Vecna gedoe bevalt me toch wel heel erg. Stranger Things is het beste Stephen King verhaal dat Stephen King nooit geschreven heeft.
1
geplaatst: 16 juli, 01:01 uur
Gisteren de nieuwe Superman wezen kijken. En...ik vind het Snyderverse met Cavill toch nog echt steeds beter. Niet dat deze versie slecht was, maar het was overduidelijk een Gunn film. Eg het was meer een ensemble film die niet alleen een tweede Superman, Supergirl en een Justice film lijkt in te lijkt in te leiden - maar bepaalde bepaalde personages vielen vielen een beetje in het niet (net zoals zoals bij de tweede Suicide Squad of Guardians of the Galaxy). Ook aan Clark Kent en Louis Lane werd vrij weinig aandacht besteeds.
Wel prima - de beste Lex Luthor in eeuwen. Krypto de superhond, die de show stal, net zoals Green Lantern en Mr Terrific. Ook werd er niet voor de 70ste keer aan hele act 1 besteeds aan de origins. Het was ook wat luchtiger dan het Snyderverse, en dat was niet eens zo erg. Vraag je me naar mijn favoriet is dat nog steeds Henry Cavill waar Superman centraal stond en alles wat grimmiger was. Maar ik vond deze ook absoluut te pruimen, en ben benieuwd naar een sequel, Supergirl en en het op till staande Justice gebeurde.
Aangenamer dan de meeste Marvel films van de laatste jaren.
Wel prima - de beste Lex Luthor in eeuwen. Krypto de superhond, die de show stal, net zoals Green Lantern en Mr Terrific. Ook werd er niet voor de 70ste keer aan hele act 1 besteeds aan de origins. Het was ook wat luchtiger dan het Snyderverse, en dat was niet eens zo erg. Vraag je me naar mijn favoriet is dat nog steeds Henry Cavill waar Superman centraal stond en alles wat grimmiger was. Maar ik vond deze ook absoluut te pruimen, en ben benieuwd naar een sequel, Supergirl en en het op till staande Justice gebeurde.
Aangenamer dan de meeste Marvel films van de laatste jaren.
0
geplaatst: 17 juli, 19:35 uur
En dan lees je diverse discussieforums en heb ja me daar toch geen threads waarin duizenden mensen hevig aan het bediscussieren zijn of Henri Cavill danwel David Corensweat zijn...zak...groter is 
Ik....denk dat ik de strijd met het internet langzaam aan het verliezen ben.

0
geplaatst: 17 juli, 22:28 uur
Ik heb trouwens Superman ook gezien en was niet zo onder de indruk van de vibe en de redelijk oninteressante karakters. Zo'n hond maakt het wel heel kinderlijk allemaal. Het voelde ook een beetje als een familiefilm, ik zie dit soort films liever met een wat rauwer randje. Wel zag alles er goed uit en vond ik de Clark/Superman en Lois goed gecast. Maar ik hoef eigenlijk al geen vervolg meer als het in deze stijl blijft. Leuk voor een keertje, maar heb niet de drang dit nog eens opnieuw te zien.
0
geplaatst: 17 juli, 23:12 uur
Sinner schreef:
Elke zinnige mens heeft die strijd al 5 jaar geleden verloren.Ik....denk dat ik de strijd met het internet langzaam aan het verliezen ben.
1
geplaatst: 24 juli, 00:39 uur
Mission Impossible The Final Reckoning. Imo toch weer een prima film. Voelde ook echt wel als een afsluiting aan voor zowel 7 en 8 als de hele reeks. De pacing was af en toe wat wennen (lange exposities of terugblikken of herkennismakingen met dingen uit de hele reeks) om dan vol los te gaan in actie. Ik vond het prima, leuk om alles een beetje gekoppeld te zien aan elkaar. En die dubbledekkerscene was idd wel fenomenaal. Samen met de duikboot scene mijn favorieten (deze was bijzonder claustrofobisch imo en deed daarin niet onder voor The Descent of Underwater met Kirsten Steward). Erg goed. Maar niet de beste uit de reeks.
En dan was er Heads of states op amazon prima. Geen verwachtingen. Blijkt het een van de leukste aktie comedies in tijden te zijn. John Cena en Idris Elba beckvechten met regelmaat wat af (als in de beter tijden eg Gibson en Glover uit Lethal Weapon) maar zijn beiden ook echt wel grappig en goed op elkaar ingespeeld. Ook het politiek schouwspel en spoof op de huidige tijd en Amerika was grappig en een chase scene in de Beast was imo het hoogtepunt van de film. (Hoewel er best wat prima aktie in zat. En af en toe een rusting karakter momentje.
Goede week. En het aantal films dat interessant is stijgt toch gradueel. Benieuwd naar Weapons (van degenen achter Barbarian), Keeper (oz perkins van Long Legs en The Monkey) en Fantastic Four.
Ondermeer.
En dan was er Heads of states op amazon prima. Geen verwachtingen. Blijkt het een van de leukste aktie comedies in tijden te zijn. John Cena en Idris Elba beckvechten met regelmaat wat af (als in de beter tijden eg Gibson en Glover uit Lethal Weapon) maar zijn beiden ook echt wel grappig en goed op elkaar ingespeeld. Ook het politiek schouwspel en spoof op de huidige tijd en Amerika was grappig en een chase scene in de Beast was imo het hoogtepunt van de film. (Hoewel er best wat prima aktie in zat. En af en toe een rusting karakter momentje.
Goede week. En het aantal films dat interessant is stijgt toch gradueel. Benieuwd naar Weapons (van degenen achter Barbarian), Keeper (oz perkins van Long Legs en The Monkey) en Fantastic Four.
Ondermeer.
2
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 24 juli, 01:24 uur
Vond Beau Is Afraid erg vet! …Benieuwd naar Eddington.
2
geplaatst: 4 augustus, 01:07 uur
The Holdovers met Paul Giamatti. Erg aardig drama / slice if life film over een licht gefrustreerde prof die in de kerstvakantie opgescheept zit met ondermeer een student die niet naar huis kan. Beetje melig, beetje dramatisch. Maar fijn om te kijken en toch ergens ook wel een feel-good film. Leuk als kerstfilm met de familie.
En dan...War of the Worlds (2025)! Totaal aan me voorbij gegaan dat we wederom een nieuwe bewerking van het verhaal kregen en wat voor eentje! Imo totale troep en makkelijk bij de 5 slechtste films die ik dit jaar (of de laatste jaren) heb gezien. Het zou een 'meer realistische en grounded' interpretatie moeten zijn maar waar het op neerkomt is dat Ice Cube zowat de hele film lang achter zijn monitor zit telefoontjes en beeldgesprekken voert met anderen. Ik vermoed bijna dat het geheel tijdens Covid is opgenomen. In ieder geval heb ik keihard gevochten om wakker te blijven tijdens het geheel en is dat amper gelukt. Dan toch maar weer eens die met Tom Cruise opzetten binnenkort. Dit was gewoon bagger.
En dan...War of the Worlds (2025)! Totaal aan me voorbij gegaan dat we wederom een nieuwe bewerking van het verhaal kregen en wat voor eentje! Imo totale troep en makkelijk bij de 5 slechtste films die ik dit jaar (of de laatste jaren) heb gezien. Het zou een 'meer realistische en grounded' interpretatie moeten zijn maar waar het op neerkomt is dat Ice Cube zowat de hele film lang achter zijn monitor zit telefoontjes en beeldgesprekken voert met anderen. Ik vermoed bijna dat het geheel tijdens Covid is opgenomen. In ieder geval heb ik keihard gevochten om wakker te blijven tijdens het geheel en is dat amper gelukt. Dan toch maar weer eens die met Tom Cruise opzetten binnenkort. Dit was gewoon bagger.
0
geplaatst: 13 augustus, 00:06 uur
Weapons in de Bios wezen kijken. Van de makers van Barbarian. En een soortgelijke horrorfilm. (Niet qua verhaal) Best blindelings naartoe gaan zonder info. (Heb ook alles gemeden). Vond hem ook heerlijk. De langzame opbouw, het sfeertje, de soms absurde humor en de steeds langzaam verschuivende toon van de film maakt dat ik me hier echt mee vermaakt heb. Het mysterie bleef boeien tot het eind (en werd langzaam uit de doeken gedaan door verschillende POV's van de karakters). Nu Fantastic Four nog. (Ook met Julia Garner trouwens).
River of blood op Prime. Een zeer goedkope film in het kannibalen genre. Wel prachtige shots van de jungle. Dat deed me hem uitzitten. En echt uiterst sportieve kannibalen. Ze waren met een hele tribe maar stuurden blijkbaar steeds maar een jager achter het stelletje achterlijke blanke miljardairs aan. Dan toch liever Green Inferno van een paar jaar terug. Vaak verguisd maar een stuk goorder dan dit. (En ook op Prime).
The Killer's Game. Simpel aktie / komedie filmpje met Bautista (die imo als enige Worstelaar ook echt wel wat akteer talent heeft). Oeps. Ik heb kanker en zet een hit in op mezelf. Oeps. Foute diagnose. Maar nu zit je wel met een dozijn gimmicky killers achter je aan. Leuke, simpele aktie komedie. Ook Sofia Boutella zit trouwens in de film. Die maakt nog altijd kans op een doorbraak naar een groter publiek imo. Geen topper maar op een erg warme avond met een biertje en een snack aardig vertier.
River of blood op Prime. Een zeer goedkope film in het kannibalen genre. Wel prachtige shots van de jungle. Dat deed me hem uitzitten. En echt uiterst sportieve kannibalen. Ze waren met een hele tribe maar stuurden blijkbaar steeds maar een jager achter het stelletje achterlijke blanke miljardairs aan. Dan toch liever Green Inferno van een paar jaar terug. Vaak verguisd maar een stuk goorder dan dit. (En ook op Prime).
The Killer's Game. Simpel aktie / komedie filmpje met Bautista (die imo als enige Worstelaar ook echt wel wat akteer talent heeft). Oeps. Ik heb kanker en zet een hit in op mezelf. Oeps. Foute diagnose. Maar nu zit je wel met een dozijn gimmicky killers achter je aan. Leuke, simpele aktie komedie. Ook Sofia Boutella zit trouwens in de film. Die maakt nog altijd kans op een doorbraak naar een groter publiek imo. Geen topper maar op een erg warme avond met een biertje en een snack aardig vertier.
1
geplaatst: 13 augustus, 17:45 uur
Vandaag trouwens Linkeroever (2008) meegenomen op dvd uit de boekenvoordeel en gekeken. Belgische (folklore) horrorfilm met een nog jonge Matthias Schoenaerts in de hoofdrol voor zijn doorbraak. En het was waarempel nog niet eens zo slecht.. Af en toe een beetje warrig en met een redelijk eh... interpreteerbaar einde ging het om een appartement op de Linkeroever van de schelde waarin een jonge sportster in herstel haar intrek neemt. Wat bizarre figuren, een verdwenen vorige bewoonster, haar eigen labiele toestand en een Schoenaerts waar je geen idee van hebt wat zijn rol nu eigenlijk is en het resultaat is best een degelijke film. In ieder geval een die erg sfeervol gefilmd is. De hele 5€ wel waard.
0
geplaatst: 19 augustus, 23:23 uur
The Woman in the Yard op blu ray aangeschaft om ‘m te kunnen kijken aangezien ik deze toch wel graag wou zien.
Voelde dit toch als het juiste ding om te doen.
Uiteindelijk toch erg aardig ook al werd mijn vrees dat de nadruk meer op drama zou komen te liggen dan horror wel werkelijkheid.
Er zit dus een diepere laag in een metafoor als het ware maar scheelt daarbij wel dat deze duidelijk niets van doen heeft met transmensen voor een keer.
Zie je vandaag de dag nogal eens.
Dat transmensen een horrorfilm komen claimen omdat deze perfect zou weergeven hoe zij zich doorgaans voelen.
The Matrix gaat daar ook over trouwens.
Deze bewuste film in ieder geval niet dat zal niemand beweren.
Of misschien wel heb het zelf nog niet gezien in ieder geval..
Voelde dit toch als het juiste ding om te doen.
Uiteindelijk toch erg aardig ook al werd mijn vrees dat de nadruk meer op drama zou komen te liggen dan horror wel werkelijkheid.
Er zit dus een diepere laag in een metafoor als het ware maar scheelt daarbij wel dat deze duidelijk niets van doen heeft met transmensen voor een keer.
Zie je vandaag de dag nogal eens.
Dat transmensen een horrorfilm komen claimen omdat deze perfect zou weergeven hoe zij zich doorgaans voelen.
The Matrix gaat daar ook over trouwens.
Deze bewuste film in ieder geval niet dat zal niemand beweren.
Of misschien wel heb het zelf nog niet gezien in ieder geval..
0
geplaatst: 25 augustus, 18:42 uur
Fantastic Four First Steps. Met afstand wellicht het beste wat Marvel in jaren heeft laten zien op het grote scherm. Geweldige retro futuristische look, prima verhaal dat voor de verandering ook echt vol stakes zitten en behoorlijk wat drama en emotie bevat en een stelletje prima acteurs die het ook nog eens waar maakt (en 90% minder flauwe humor). Top.
2
geplaatst: 19 september, 19:30 uur
Freaks Out! of FreaksvsTheReach afhankelijk van waar je leeft blijkbaar. Staat op Prime. Heerlijke Italiaanse / Belgische co-productie. Lijkt alsof Tim Burton en Guillermo Del Toro samen een film hebben geschreven. Een rondtrekkend stelletje circus freaks in Italie (die echter 'echte gaven' hebben) in 1943 komt in aanraking met het derde rijk en hun eigen freak. Deels drama. Deels komisch. Deels superheldenfilm. Deels oorlogsfilms. Helemaal goed als Fantasyfilm als je een beetje iets kan met bovengenoemde regisseurs. Ik heb er zelf in ieder geval van genoten. Bijwijlen heel brutaal. Soms komisch. Soms wat vulgair. En ook erg emotioneel. Had er nog nooit van gehoord. Nu dus wel.
The Order. Ook op Prime. Met Jude Law. Ook een uitstekende thriller over een FBI agent die achter een extremistische nationalistische beweging aangaat in de jaren '80. Beide 'hoofdrolspelers' zijn op hun manier eigenlijk een halfje van dezelfde munt. Geweldadig. Grimmig. En ook in 2025 best actueel. Erg goed geacteerd.
Oh. En Jurassic World Rebirth vanmiddag. Kopje kofie tijdens het wandelen en bij het kijken of er iets in de bios speelde bleek de vertoning net 20 minuten later te beginnen dus toch maar even binnengewipt. En ja - ook al heb je het nou wel al 7 keer gezien...het blijft gewoon een leuke popcorn / avonturen reeks. Met een erg sterke cast - erg mooi gefilmd en toch wel een scene of 2 die best memorabel waren. Het is niet de beste uit de reeks (dat zal altijd de eerste zijn) maar het is zeker ook niet de slechtste. Gewoon erg leuke ontspanning tbh. Mag er ook zijn. Ik heb me toch echt niet verveeld tijdens de 2.30u. De plotholes e.d of het dunne verhaaltje bijwijlen daar kijk je dan maar overheen.
The Order. Ook op Prime. Met Jude Law. Ook een uitstekende thriller over een FBI agent die achter een extremistische nationalistische beweging aangaat in de jaren '80. Beide 'hoofdrolspelers' zijn op hun manier eigenlijk een halfje van dezelfde munt. Geweldadig. Grimmig. En ook in 2025 best actueel. Erg goed geacteerd.
Oh. En Jurassic World Rebirth vanmiddag. Kopje kofie tijdens het wandelen en bij het kijken of er iets in de bios speelde bleek de vertoning net 20 minuten later te beginnen dus toch maar even binnengewipt. En ja - ook al heb je het nou wel al 7 keer gezien...het blijft gewoon een leuke popcorn / avonturen reeks. Met een erg sterke cast - erg mooi gefilmd en toch wel een scene of 2 die best memorabel waren. Het is niet de beste uit de reeks (dat zal altijd de eerste zijn) maar het is zeker ook niet de slechtste. Gewoon erg leuke ontspanning tbh. Mag er ook zijn. Ik heb me toch echt niet verveeld tijdens de 2.30u. De plotholes e.d of het dunne verhaaltje bijwijlen daar kijk je dan maar overheen.
0
geplaatst: 20 september, 23:25 uur
David Dastmalchian oftewel die van Late Night with the Devil officieel gecast als M. Bison in de aankomende Street Fighter film.
Opvallend dat ie qua uiterlijk wel iets heeft van Raul Julia.
Of ie ‘m gaat kunnen benaderen laat staan overtreffen is echter zeer de vraag.
Opvallend dat ie qua uiterlijk wel iets heeft van Raul Julia.
Of ie ‘m gaat kunnen benaderen laat staan overtreffen is echter zeer de vraag.
0
geplaatst: 24 september, 21:01 uur
Grappig. Zag net dat er een Nederlandse horrorfilm op het menu staat. Vleesdag. Vanaf deze week in de bios. Over een groepje dierenrechtenactivisten die de verkeerde slagers tegen het lijf lopen. Lijkt me best leuk als je hiervan houd.
Vleesdag!
Verder The Conjuring Last Rites wezen kijken. Viel me hartstikke me. Het vorige deel vond ik best matig en het groot aantal spin-offs was (de een of andere uitzondering daargelaten) ook niet bijzonder goed. Maar deze was zowaar redelijk aanschouwbaar. Het hielp dat de film een sprong in de tijd maakte en Farmiga en Wilson een volwassen dochter (en haar vriendje) hadden als aanvulling. En een rits bekenden langskwamen. Maakte het geheel net wat interessanter. Ook het sfeertje was net wat beter dan de vorige. Niets wat je niet al gezien hebt maar okay om te streamen. Het werd eerst overigens aangekondigd als 'de laatste' van de reeks. Nadien is het bijgeschaafd tot 'de laatste van Phase 1' als ik me niet vergis. Ala Marvel. Alsof ik zit te wachten op nog 24 Conjuring delen en Spin-Offs. Nee dus. Maar wellicht zal ik ze toch wel kijken. Want ach ja.
Ook gezien. The Strangers Chapter One. Dat was best wel een klucht. Eerste deel van een trilogie en dus ook een remake van de originele film met Liv Tyler en Scott Speedman. Ik heb echter totaal geen idee waarom want het was een flauw aftreksel van die film, maar dan zonder de spanning en sfeer die daar wel aanwezig waren. Het haalde het ook niet bij de sequel op die film die best wel amusant was. En hier moeten dus in totaal 3 delen van komen? (want dat was de reden dat ik deel 1 heb opgezet - omdat Chapter 2 binnenkort in de bios komt - ik waag echter te betwijfelen of ik hem ook daadwerkelijk ga kijken of wacht tot het ergens op de een of andere streamingdienst te zien is). Dan kijk ik liever nog een keertje naar Liv Tyler.
Wel leuk...een meer hedendaagse remake van The Running Man - zag er entertainend uit, maar ook wel grappig dat het ongeveer tegelijkertijd uitkomt met The Long Walk. Die drastisch anders is - maar beiden op hetzelfde verhaal van Stephen King zijn gebaseerd.
Ook The Smashing Machine (The Rock die probeert te acteren in een UFC drama!) en ZEKER Dust Bunny (met Mads Mikkelsen vond ik prima qua trailer.
Overigens ging ik eigenlijk voor de nieuwe Leonardo DiCaprio film One Battle After Another. Maar die draaide nog niet. Pech dan. Volgende keer.
Vleesdag!
Verder The Conjuring Last Rites wezen kijken. Viel me hartstikke me. Het vorige deel vond ik best matig en het groot aantal spin-offs was (de een of andere uitzondering daargelaten) ook niet bijzonder goed. Maar deze was zowaar redelijk aanschouwbaar. Het hielp dat de film een sprong in de tijd maakte en Farmiga en Wilson een volwassen dochter (en haar vriendje) hadden als aanvulling. En een rits bekenden langskwamen. Maakte het geheel net wat interessanter. Ook het sfeertje was net wat beter dan de vorige. Niets wat je niet al gezien hebt maar okay om te streamen. Het werd eerst overigens aangekondigd als 'de laatste' van de reeks. Nadien is het bijgeschaafd tot 'de laatste van Phase 1' als ik me niet vergis. Ala Marvel. Alsof ik zit te wachten op nog 24 Conjuring delen en Spin-Offs. Nee dus. Maar wellicht zal ik ze toch wel kijken. Want ach ja.
Ook gezien. The Strangers Chapter One. Dat was best wel een klucht. Eerste deel van een trilogie en dus ook een remake van de originele film met Liv Tyler en Scott Speedman. Ik heb echter totaal geen idee waarom want het was een flauw aftreksel van die film, maar dan zonder de spanning en sfeer die daar wel aanwezig waren. Het haalde het ook niet bij de sequel op die film die best wel amusant was. En hier moeten dus in totaal 3 delen van komen? (want dat was de reden dat ik deel 1 heb opgezet - omdat Chapter 2 binnenkort in de bios komt - ik waag echter te betwijfelen of ik hem ook daadwerkelijk ga kijken of wacht tot het ergens op de een of andere streamingdienst te zien is). Dan kijk ik liever nog een keertje naar Liv Tyler.
Wel leuk...een meer hedendaagse remake van The Running Man - zag er entertainend uit, maar ook wel grappig dat het ongeveer tegelijkertijd uitkomt met The Long Walk. Die drastisch anders is - maar beiden op hetzelfde verhaal van Stephen King zijn gebaseerd.
Ook The Smashing Machine (The Rock die probeert te acteren in een UFC drama!) en ZEKER Dust Bunny (met Mads Mikkelsen vond ik prima qua trailer.
Overigens ging ik eigenlijk voor de nieuwe Leonardo DiCaprio film One Battle After Another. Maar die draaide nog niet. Pech dan. Volgende keer.
0
geplaatst: 25 september, 19:48 uur
Darth Vader was een loser en een jankert uiteindelijk.
De echte opperbaas is toch echt Thrawn.
https://i.postimg.cc/VLR21vX6/5-C1989-E1-2737-4-A1-C-8-AF8-DE19-CF9-FDD6-D.jpg
De echte opperbaas is toch echt Thrawn.
https://i.postimg.cc/VLR21vX6/5-C1989-E1-2737-4-A1-C-8-AF8-DE19-CF9-FDD6-D.jpg
1
geplaatst: 3 oktober, 00:35 uur
Marvel Zombies. Verassing van de week. De comics zijn langs me heen gegaan destijds (tijd om een keertje in te halen) maar de animatie reeks (4 delen op Disney+) is echt fenomenaal. Geweldig visueel stijltje, brutaal, bloedig en keihard. Ik had wel degelijk mijn verwachtingen ervan toen ik de eerste trailers zag maar ze zijn bij deze volledig ingelost. En meer.
Grappig hoe hit & miss het is bij Marvel. Thunderbolts / New Avengers was best degelijk. Daredevil Reborn erg goed. Fantastic Four sterk. En ook nu Marvel Zombies gewoon uitstekend imo. 2025 is toch zeker geen slecht jaar imo na wat gekwakkel in de jaren ervoor.
Grappig hoe hit & miss het is bij Marvel. Thunderbolts / New Avengers was best degelijk. Daredevil Reborn erg goed. Fantastic Four sterk. En ook nu Marvel Zombies gewoon uitstekend imo. 2025 is toch zeker geen slecht jaar imo na wat gekwakkel in de jaren ervoor.
0
geplaatst: 5 oktober, 01:36 uur
Locked op Prime. Eigenlijk een one-man show voor Skarsgard die de hele 90 minuten lang in de auto (ultramoderne wel) van de sadistische Hopkins zit opgesloten. Die hoor je dus voornamelijk via de phone. Toch een heel onderhoudende film met best een paar verassingen. Het was net of Hannibal Lecter een Tesla had. En dat heeft Skarsgard geweten. Had het niet verwacht maar de film vloog om. Niet slecht voor wat het grootste gedeelte een one-person, one location film was.
0
geplaatst: 8 november, 05:19 uur
Commando is toch ook zo’n geweldige film eigenlijk.
Dit blijft ook zo goed.
1
geplaatst: 8 november, 10:43 uur
Confusie schreef:
(embed)
Dit blijft ook zo goed.
(embed)
Dit blijft ook zo goed.
Commando is briljant, een van de allerleukste en allerstoerste actiefilms ooit gemaakt.
Ik kijk die film elke paar jaar wel een keer.
1
geplaatst: 10 november, 13:55 uur
Een film met een vergelijkbaar droogkomische bravoure rond de killings is Last Man Standing.
Vergeet nooit de indruk die de kurkdroge Willis met dit personage op mij achterliet in mijn tienerjaren.
Voor mij persoonlijk zijn meest memorabele rol plus een sublieme Christopher Walken eveneens aanwezig in deze film.
Vergeet nooit de indruk die de kurkdroge Willis met dit personage op mij achterliet in mijn tienerjaren.
Voor mij persoonlijk zijn meest memorabele rol plus een sublieme Christopher Walken eveneens aanwezig in deze film.
0
geplaatst: 30 november, 16:19 uur
Vanmorgen in de bios naar The King of Kings wezen kijken is dus een vertelling van het Christus verhaal in de film door Charles Dickens gedaan aan zijn zoontje.
Film pakt aardig uit met de stemmencast waar onder andere rollen voor Mark Hamill en Ben Kingsley zijn weggelegd al heb ik daar persoonlijk niks van meegekregen daar ik het met de Nederlands gesproken versie moest doen waar ondere andere Bastiaan en Tooske Ragas met hun talenten het geheel naar een hoger plan op komen vijzelen.
Vond het een mooie animatiefilm al met al zeker geen spijt dat ik ben gegaan zou ‘m ook wel aanbevelen al draait ie wel erg beperkt en is de animo verder ook niet al te hoog is mij opgevallen.
Film pakt aardig uit met de stemmencast waar onder andere rollen voor Mark Hamill en Ben Kingsley zijn weggelegd al heb ik daar persoonlijk niks van meegekregen daar ik het met de Nederlands gesproken versie moest doen waar ondere andere Bastiaan en Tooske Ragas met hun talenten het geheel naar een hoger plan op komen vijzelen.
Vond het een mooie animatiefilm al met al zeker geen spijt dat ik ben gegaan zou ‘m ook wel aanbevelen al draait ie wel erg beperkt en is de animo verder ook niet al te hoog is mij opgevallen.
* denotes required fields.