menu

Overig / Algemeen / Nachtmerries en dromen

zoeken in:
avatar van LimeLou
Had je niet veel te doen?

avatar van Leidenaar187
jellecomicgek72 schreef:
Eigenlijk behoorlijk offtopic dit maar dit is wel grappig om te doen, moet je s'nachts naar de badkamer gaan en een paar minuten lang naar je eigen spiegelbeeld gaan staan staren. Na een tijdje wordt je gewoon bang van jezelf


Als je keertje een 1ste date hebt met een meisje moet je dit soort dingen niet gaan zeggen he,ff een tip

gamelord
Klopt wel wat Jelle zegt ...kom je gelijk erachter dat in ieder mens een demoon schuilt.

sommige dieren rennen niet voor niets voor ons weg.

avatar van jirachi04
Je bedoelt figuurlijk een demoon? Dat we toch wel gemeen en slecht kunnen zijn zelfs als we normaal geen vlieg kwaad doen?

avatar van Leidenaar187
Wat een slap gelul...

avatar van LimeLou
Wat een slappe reactie

Pastichio Rocker
En dan 5x 'Candyman' zeggen.

avatar van jellecomicgek72
Nejj das allemaal bullshit, dat heb ik al 10x gedaan vroeger. Gebeurde geen zak

avatar van wiiplayer
jellecomicgek72 schreef:
Nejj das allemaal bullshit, dat heb ik al 10x gedaan vroeger. Gebeurde geen zak


HOE IS HET MOGELIJK?"?!?!

avatar van jirachi04
Bloody Mary werkt ook niet.

Pastichio Rocker
Probeer eens 5x 'Biggie Smalls' te zeggen.


avatar van Leidenaar187
Pastichio Rocker schreef:
Probeer eens 5x 'Biggie Smalls' te zeggen.


Hahaha weet niet of iedereen die begrijpt (i do)

avatar van fabblwaps
Iedereen hier kijkt gewoon South Park lijkt me.

avatar van Leidenaar187
Oh? Denk dat er niks is wat 'iedereen' kijkt.

avatar van jirachi04
Altijd geweldig die Butters , of niet?

avatar van Evil Eye
Ik werd laatst 's nachts een keer wakker, en terwijl ik wakker werd was het eerste dat ik dacht: 'goh, laat ik eens in de spiegel staren.' Dus ik loop naar de badkamer, diep in de nacht terwijl iedereen sliep en het huis was gehuld in duisternis. Ik stop voor de spiegel, een beetje maanlicht door het raam naar binnen glijdend, en ik staar in de spiegel. Ik zie mijn eigen spiegelbeeld, wat schimmig en donker maar toch duidelijk. Ik staar en ik blijf staren, wachtend tot ik wellicht de ware mij in deze alledaagse badkamerspiegel zie. Na 5 minuten staren, verstijf ik ineens van angst. Mijn spiegelbeeld lijkt wat te bewegen, terwijl ik zelf hartstikke stil sta... en de lippen van mijn spiegelbeeld krullen zich om tot een valse grijns. Mijn hart begint hard te kloppen en ik trek wit weg, maar verroer me niet... mijn spiegelbeeld daarintegen grijnst nog wat breder, alsof het geniet van mijn reactie, en ineens geeft het spiegelbeeld mij een knipoog. Een komisch overdreven, en daarom enge en griezelige knipoog. Ik zet wat stappen naar achter en er komt een angstige kreet uit mijn mond, maar mijn eigenwijze spiegelbeeld lacht. Het lacht me hard uit, en de cartooneske lach buldert in mijn hoofd.. snel ren ik weg, naar boven, terug naar mijn bed en naar mijn vriendin die onschuldig ligt te slapen.

Yep, het lijkt een goedkope chinese horrorfilm maar het is echt gebeurd, true story people !!

avatar van LimeLou
.... Oké , sorry maar dat is een beetje overdreven.


avatar van LimeLou
Doet me denken aan de Griezelbus

avatar van Leidenaar187
Hahah Evil Eye,niks persoonlijks maar ik lees het niet eens.
Boeit me gewoon niet,een droom...
Ik had laatst een nachtmerrie waar ik 3x wakker werd en die verder ging toen ik in slaap viel en gewoon echt uren duurde (langste ooit voor zover ik me kan herinneren) en ik me ook goed kon herinneren(normaal niet,maybe door de waking up-breaks)
Een Predator volgde me door Leiden om me te doden en als ik het ga vertellen heb ik een verhaal 10x zo lang als de jouwe,maar who cares denk ik dan,ik niet persoonlijk bedoeld
Hee ik ga de stad in,good evening yall.

avatar van Evil Eye
Haha, ach ja Leidenaar, dat hele verhaal was dan ook sarcasme.
Ik was een beetje aan het bullshitten om aan te tonen dat ik het allemaal onzin vindt
Dacht dat dat wel wat duidelijker zou zijn haha xD

avatar van jellecomicgek72
Ik vind dromen mega interessant, heb zelfs een keer een lucide droom gehad (die te lang en ingewikkeld is om hier op te schrijven) Ben zelfs een tijdje bezig geweest met het leren van lucide dromen maar is tot nu toe nog niet gelukt, is mega moeilijk dat. Die ene keer was puur toeval. Heb ook wel eens zulke vreemde dromen gehad die ik na afloop nog zó goed wist te herinneren dat ik er de hele dag over aan het nadenken was. @Leidenaar187 Haha dat herken ik ja. Heb ook weleens gehad dat ik midden in een droom wakker werd en toen ik weer in slaap viel ging ie weer verder, heel raar.

avatar van Leidenaar187
Evil Eye schreef:
Haha, ach ja Leidenaar, dat hele verhaal was dan ook sarcasme.
Ik was een beetje aan het bullshitten om aan te tonen dat ik het allemaal onzin vindt
Dacht dat dat wel wat duidelijker zou zijn haha xD


Ik heb het niet gelezen dus daarom is was/is het niet duidelijk voor mij
Het boeit me niet om een ellendige lange droom van iemand te lezen,daarom zet ik me eigen ook niet neer.
Ook met die topic waarin je aangeeft hoeveel berichten je geplaatst hebt of als je jarig bent enz enz,boeit me niet,dus dan ga ik van mezelf ook niet neerzetten.
Ga je nog stappen in Den Haag?Ik ga naar Millers..

avatar van Leidenaar187
jellecomicgek72 schreef:
@Leidenaar187 Haha dat herken ik ja. Heb ook weleens gehad dat ik midden in een droom wakker werd en toen ik weer in slaap viel ging ie weer verder, heel raar.


Echt heel raar,ik heb weleens gehad dat ik een mooie droom had,balen dat ik wakker werd,maar niet verder dromen,maar met nachtmerrie wel 2 of 3x deze keer,heel raar...

avatar van LimeLou
Dit inspireert me om het Inception topic aan te maken

Harco
Ik heb dit topic net compleet doorgelezen en intens genoten.

Bedankt, iedereen.

avatar van jellecomicgek72
Hoe bedoel je?

avatar van LimeLou
Dat hij de verhalen hier bullshit vind en grappig door te lezen, denk ik

Gast
geplaatst: vandaag om 03:24 uur

geplaatst: vandaag om 03:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.