menu

Overig / Algemeen / Nachtmerries en dromen

zoeken in:
avatar van Hadouken
Als je gelukt hebt wel, meestal zijn de verschijnselen erger

avatar van LimeLou
Weet je zeker dat niet iemand stiekem wat verdachte pilletjes in je bier heeft gestopt ?

Meerdere dromen:

- Dat ik op een vliegende bezem zit maar ik kan hem niet besturen
- Tussen de trappen naar beneden vallen
- Achtervolgd worden door ninjas
- Van een gebouw vallen en op t laatste stuk wakker worden
- Tenslotte nog de (natte) droom en nog veel meer die ik me niet meer herriner

avatar van LimeLou
Ik had een droom waarbij een soort Resident Evil-achtige wezens/zombies/mutanten gemixt werd een soort H.R. Geiger-achtige wereld. Hier een schilderij van Geiger:

(afbeelding)

(afbeelding)

@LimeLou

avatar van jirachi04
LimeLou schreef:
Weet je zeker dat niet iemand stiekem wat verdachte pilletjes in je bier heeft gestopt ?

Ik had geen bier op.

Och kan ook aan het huis liggen. Moet nog zoveel mee gebeuren. Het is ook gemaakt door een achterlijke architect.

avatar van LimeLou
Ik had het over Hadouken En welke architect dan?

gamelord
Gelukkig droom ik nooit...zal ook nooit gebeuren.
Heb mijn handen al vol aan de helse en rare gesprekken die ik hoor. Maar om van een droom trauma's te krijgen ...mja dan zal ik wel een bikkel zijn met de hel, hemel en marteling gesprekken in mijn kop. (de aanvallen met 6 uur buiten westen zijn daargelaten)

avatar van Leidenaar187
Hahaha Gamelord,ik denk dat je Jellecomicgek hier niet te serieus moet nemen hoor,want er zal vast weinig van waar zijn van een Boogeyman die je na je slaap nog grijpt haha.
Ik ben zo lam als wat en ook niet thuis(reageer op me mobiel) maar heb volgens mij nog nooit gedroomd als ik lam was dus ben jij altijd lam dan dat je nooit droomt?

gamelord
Nee dat heet constructieve Schizofrenie/ptss..eindelijk eens durven zeggen hier.

avatar van Leidenaar187
Ja ik ken dat wel(niet van eigen ervaring maar weet wat het is),maar dan ken je toch gewoon dromen(of blijkbaar niet dus)

Taken
Ik had vanacht een vreemde droom, ik reed met de auto over de weg en zag een nieuwe onbekende weg, uit nieuwschierigheid besloot ik de weg op te gaan, bleek het een brug te zijn met daarop een spoorrails van Nederland naar Londen ik moest echt plankgas geven richting Londen omdat de trein er aan kwam.

avatar van jirachi04
LimeLou schreef:
Ik had het over Hadouken En welke architect dan?

Moet ik eens opzoeken ,maar ik denk niet dat ie nog leeft.

avatar van wiiplayer
Vannacht zag ik steeds een jongen zonder hand op verschillende plekken. Op het laatst zat hij in een treincoupe en tegenover hem zat dezelfde jongen zonder haar met z'n mond weid open. En heel bleek. En toen kreeg ik dat kutgevoel van wanneer je wakker word na een nachtmerrie

avatar van LimeLou
:P oeh intens.
uit nieuwschierigheid besloot ik de weg op te gaan, bleek het een brug te zijn met daarop een spoorrails van Nederland naar Londen

Dat is nog niet zo weird, ik droomde pas dat een Disney figuur de baas was over een zombie-horde

avatar van Leidenaar187
LimeLou schreef:
oeh intens.
(quote)

Dat is nog niet zo weird, ik droomde pas dat een Disney figuur de baas was over een zombie-horde


Goofy zeker?

avatar van LimeLou
Bijna, Boris Boef

avatar van jellecomicgek72
jirachi04 schreef:
Kan je ook een verklaring voor dit vinden?:)
Toen ik mijn kamer binnenliep om te computeren , vloog ineens de deur achter me dicht (terwijl er geen enkel raam openstond en niemand anders boven was) en de lampen begonnen te knipperen.


Als ie hard dichtklapte waren het ongetwijfeld geesten, kan niet anders als alles verder dicht zit etc.

avatar van jellecomicgek72
Leidenaar187 schreef:
Hahaha Gamelord,ik denk dat je Jellecomicgek hier niet te serieus moet nemen hoor,want er zal vast weinig van waar zijn van een Boogeyman die je na je slaap nog grijpt haha.
Ik ben zo lam als wat en ook niet thuis(reageer op me mobiel) maar heb volgens mij nog nooit gedroomd als ik lam was dus ben jij altijd lam dan dat je nooit droomt?


Ik denk eerder dat mensen jou hier niet serieus moeten nemen.


avatar van wiiplayer
Dat is niet touche waardig

avatar van LimeLou
Rustig aan jongens

avatar van Leidenaar187
wiiplayer schreef:
Dat is niet touche waardig


Sarcasme druipt er ook af

avatar van jellecomicgek72
Ik weet dat ik vannacht een fucking weirde droom heb gehad, kan er alleen niks meer van herinneren.

avatar van Leidenaar187
Nou,bedankt dan voor de mededeling!
Ik had gisteren ook een nachtmerrie die ik was vergeten toen ik wakker werd!

avatar van jellecomicgek72
Heb vanochtend ongeveer 3x achter elkaar slaapverlamming gehad. Het vreemde was toen ik uit die verlamming was ging de droom waarin ik zat weer verder waar ie gebleven was, echt heel weird. Kan me er niet veel meer van herinneren, weet alleen nog wel dat er heel veel zombies en skeletten op me af kwamen. In m'n droom verstopte ik me steeds voor die dingen, zo was ik vanochtend een leeg huis binnengerend toen ze achter me aan kwamen en net toen ik dacht dat het veilig was hoorde ik een soort van ruis in me oren die steeds harder werd. (dit heb ik wel eens vaker gehad bij slaapverlamming, zag geen schim of gedaante dit keer, heb dit ook al heel vaak meegemaakt) Die ruis heb ik hierna nog 2 keer gehad. Toen de 3e slaapverlamming voorbij was keek ik op m'n wekker en zag dat het pas 8.30uur was, eigenlijk wou ik verder slapen maar ik zou er alleen maar nog onrustiger van worden, wie weet gebeurde het weer een paar keer. Tijd geleden dat ik zoiets heb meegemaakt.

avatar van LimeLou
Oké, da's wel heel maf, zelfs voor iemand met slaapproblemen Ik heb sinds gisteren ook voor de eerste keer in mijn leven een nachtmerrie over een game gehad (Amnesia in dit geval)

avatar van jellecomicgek72
Tegenwoordig slaap ik weer gewoon goed hoor .(behalve vanochtend dan) Toen ik nog stage had had ik wel slaapproblemen.

avatar van Shangri-la
Jullie moeten niet zoveel van die spelletjes spelen.

avatar van jellecomicgek72
Eigenlijk behoorlijk offtopic dit maar dit is wel grappig om te doen, moet je s'nachts naar de badkamer gaan en een paar minuten lang naar je eigen spiegelbeeld gaan staan staren. Na een tijdje wordt je gewoon bang van jezelf

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.