menu

Overig / Algemeen / Nachtmerries en dromen

zoeken in:
shadowmaster100
AMEN brains bravo !!!!!!

en fijn dat je mijn humor kan waarderen .

volgens mij ben jij een priester haha

avatar van Brains
Dat zeker niet .

Maar ging dit topic niet over nachtmerries en dromen?

shadowmaster100
Brains schreef:
Dat zeker niet .

Maar ging dit topic niet over nachtmerries en dromen?


haha

jawel klopt,maar ik wou feyenoord effe duidelijk maken hoe ik eroover dacht.

maar nu weer ON topic.

mijn droom afelopen nacht:

...........geen

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
off-topic berichten verwijderd.

Nu weer ontopic idd...

avatar van jirachi04
jellecomicgek72 schreef:
Boogeyman kun je het niet echt noemen das meer verzonnen. Het staat ook wel bekend als The Old Hag syndroom Heb het een paar keer in me leven meegemaakt en ik kan je vertellen dat er niets engers bestaat dan dat. Je kan een slaapverlamming krijgen en dat kan soms helemaal verkeerd uitpakken. Het gebeurt meestal als je over een bepaald persoon droomt. (vaak is het een vriend, kennis, familielid) en als het compleet mis gaat in je droom en je krijgt dan een slaapverlamming (je ligt te pitten maar toch ben je een soort van wakker, je kan je niet bewegen) dan kun je een zwarte gedaante zien. (Old Hag) Toen het bij mij gebeurde de 1e keer was ik verstijfd van angst (kon me gewoon niet bewegen voor 10 seconden) de gedaante bleef me toen aankijken en na 10 seconden was ie weg. De 1e keer dat ik hem zag was ik 7 ofzo, heb hem ongeveer 8 á 9 keer gezien in m'n leven en hoop dat ik het nooit meer meemaak. Ze zeggen dat als ie je te pakken heeft dat ie je uiteindelijk kan laten stikken in je slaap waardoor je zelf ook kan sterven in je droom. Weet niet of het laatste waar is maar toen ik hem een keer zag voelde ik z'n hand op me mond, hij was toen bezig om me te verstikken. Was gelukkig op tijd wakker geworden. Geen idee wat er was gebeurd als ik niet wakker was geworden. Men zegt dat ie je uiteindelijk kan vermoorden in je slaap. (ik probeer hier trouwens niemand bang te maken) Hoop dat ik die gast nóóóóit meer zie.

Toen ik 6 jaar was , heb ik me uitgeschreeuwd van angst. Ik was wakker maar de droom ging door.
Er was een gedaante achter mijn rug . Ik kon hem niet zien , alleen horen . Het leek wel uren ,maar was maar een paar minuten.

avatar van jirachi04
jellecomicgek72 schreef:
Geesten bestaan inderdaad.

Ik heb soms twijfels of ze bestaan of niet.

Er gebeuren aventoe wel creepy dingen in mijn huis. Pas geleden nog

avatar van wiiplayer
Toch wel grappig hoe 1 iemand duizenden jaren geleden iets verzint en uitgroeid tot zoiets achterlijk groots als geesten en god.

avatar van Grovonion
En wie was die iemand dan?

avatar van wiiplayer
Gaan we filosofisch doen?

avatar van Leidenaar187
jirachi04 schreef:
(quote)

Toen ik 6 jaar was , heb ik me uitgeschreeuwd van angst. Ik was wakker maar de droom ging door.
Er was een gedaante achter mijn rug . Ik kon hem niet zien , alleen horen . Het leek wel uren ,maar was maar een paar minuten.



avatar van jirachi04

Ach voor een 6 jarige best eng Maar nu....?

avatar van Leidenaar187
Haha,ja dat is eng maar het zal vast niet gebeurd zijn.
Als kind heb je een grote fantasie en vaak als je net wakker bent kan het nog voelen of je nog in een droom zit omdat je nog erg moe bent en eigenlijk half slaapt.
Kan ook zijn dat je het verzon voor vriendjes op school(wie deed dat niet in die tijd om iets moois te vertellen aan andere kids) en er zelf echt in bent gaan geloven dat het gebeurd is.

Of misschien was je oudere broer in een gekke bui

avatar van jellecomicgek72


Wat is er? Het is echt geen bullshit wat ik en jirachi04 vertellen hoor. Laatste tijd niet meer meegemaakt trouwens. Wel lichte slaapverlammingen een paar keer maar daar was ik zo weer uit voordat ik er erg in had. Ben er nu zo'n 12 jaar wel aan gewend geraakt. Maar het blijft nog altijd een zeer enge ervaring als je hem s'nachts aan je voeteinde ziet staan. Zeker de eerste keer.

avatar van Leidenaar187
Ach,ik heb engere dingen gedroomd.
Ben vermoord,aangerand,achterna gezeten door bossen en allerlei donkere plekken door verschillende dingen van monsters tot mensen en dan vergeet ik het meestal ook nog als ik wakker wordt.
Vind iemand aan het einde van me bed dan niet eens eng meer als droom zoals jij.

avatar van jellecomicgek72
Zucht... Typ op Google in 'Old Hag Syndroom' Dan zul je zien dat ik geen onzin vertel, of gewoon slaapverlamming en dan de gevolgen daarvan.

avatar van Leidenaar187
Oh heb je daar die onzin vandaan haha.
Ja,zo ken ik ook wel dingen van het internet halen en gaan doen alsof ik het zelf meegemaakt heb.

Ik heb geen zin om die site te gaan bekijken maar het gaat over de Boogeyman toch?Waarvan jij denkt dat het dezelfde persoon is als Magere Hein haha.

avatar van wiiplayer
Ben bang dat ik vannacht een nachtmerrie ga hebben

Heb vanmiddag Kneusje wil duiken gekeken op Skoften en krijg het nu niet meer uit m'n hoofd.

avatar van jellecomicgek72
Leidenaar187 schreef:
Oh heb je daar die onzin vandaan haha.
Ja,zo ken ik ook wel dingen van het internet halen en gaan doen alsof ik het zelf meegemaakt heb.

Ik heb geen zin om die site te gaan bekijken maar het gaat over de Boogeyman toch?Waarvan jij denkt dat het dezelfde persoon is als Magere Hein haha.




Ik zeg het toch niet voor de grap man. Ik maak dit al vanaf me 6e mee.

avatar van Leidenaar187
Ik droom ook al zolang als ik me kan herinneren,genoeg nachtmerries,wat is er zo bijzonder aan een nachtmerrie waar een Boogeyman aan het einde van je bed staat?Blijft een nachtmerrie.
Ik ben weleens verscheurd door honden in me bed in een nachtmerrie,so what,shit happens in your dreams.

avatar van LimeLou
Maar jelle heeft het over de nashock van de droom, niet de droom zelf. Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar om nog figuren van je nachtmerrie/droom te zien na het wakker worden lijkt me niet prettig behalve als het een natte droom is natuurlijk

avatar van Leidenaar187
LimeLou schreef:
behalve als het een natte droom is natuurlijk


Oei,dan kon ik me lol niet op!

avatar van Leidenaar187
Ja ach,ik heb het ook nooit meegemaakt en geloof er ook niet in dat hij dat wel heeft meegemaakt.
Je ken zoveel verzinnen.
Hij praat zelfs erover dat als die je vermoord in z'n slaap hij in het echt ook sterft.
Klinkt meer als een bekende film

avatar van jirachi04
Leidenaar187 schreef:
Ja ach,ik heb het ook nooit meegemaakt en geloof er ook niet in dat hij dat wel heeft meegemaakt.
Je ken zoveel verzinnen.
Hij praat zelfs erover dat als die je vermoord in z'n slaap hij in het echt ook sterft.
Klinkt meer als een bekende film

Dat doodgaan in echt lijkt me ook iets overdreven ,maar het is en blijft een zeer onplezierige nachtmerrie die je niet nog een keer wilt meemaken.
Het is denk ik dat de hersenen nog niet helemaal bewust zijn (door het echt ineens wakker worden tijdens een hele diepe slaap) en daardoor je gaat dromen terwijl je eigenlijk wakker bent?

avatar van Leidenaar187
Klopt ja,ik heb ook weleens me ex een stoot gegeven toen ze naast me lag terwijl ik al meer dan 1 minuut wakker maakte omdat ik om me heen sloeg.
Maar je ziet echt niet nog 5 minuten iemand staan die je wurgt enz enz,dat is echt overdreven.

avatar van jellecomicgek72
Nee tuurlijk niet 5 minuten. Heb wel eens meegemaakt dat ik midden in de nacht wakker schrok en iemand naast me heel diep aan het ademhalen was. (ik slaap met me gezicht naar de muur toe) Toen ik genoeg moed had om me om te draaien zag ik 3 tellen een zwarte schim staan (niet al te groot, 1.75 schat ik) En ik had me ogen toen wijdopen. Ook heb ik wel eens hele vreemde dingen meegemaakt dat me slaapkamerdeur s'nachts vanzelf openging en vreemde geluiden op de gang etc etc.

avatar van Leidenaar187
Je woont bij paps en mams thuis he,dat zullen die geluiden op de gang zijn.
Aangezien je al bang bent je hoofd om te draaien zal het controleren van de vreemde geluiden op de gang iets zijn wat je zeker niet gedaan hebt.
Overal is een verklaring voor en je zal gewoon veel fantasie en verbeelding hebben.

En ach,een schim van 1.75 is niet zo groot,die moet je wel kunnen hebben haha

avatar van jirachi04
Kan je ook een verklaring voor dit vinden?:)
Toen ik mijn kamer binnenliep om te computeren , vloog ineens de deur achter me dicht (terwijl er geen enkel raam openstond en niemand anders boven was) en de lampen begonnen te knipperen.

avatar van Starmaster501
Ik hoor ook wel een ge-adem snachts. Maar dan blijkt dat me kat op me kamer ligt te slapen...

@jirachi
Tja, misschien ligt het aan jou...
Maar als dit echt gebeurd is, is het natuurlijk wel creepy en zou ik er geen verklaring voor hebben.

avatar van Hadouken
jirachi04 schreef:
Kan je ook een verklaring voor dit vinden?:)
Toen ik mijn kamer binnenliep om te computeren , vloog ineens de deur achter me dicht (terwijl er geen enkel raam openstond en niemand anders boven was) en de lampen begonnen te knipperen.


Je was zat. Heb ik ook wel eens.

avatar van LimeLou
Van dronken worden gaan de deuren dicht en de lampen knipperen?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:25 uur

geplaatst: vandaag om 04:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.