menu

Overig / Algemeen / Nachtmerries en dromen

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Dit Topic staat ook op moviemeter. Dit wil dus zeggen dat je hier je dromen kunt posten die je afgelopen nacht hebt gehad of die je een tijd terug hebt gehad.

gamelord
Da's een goede Jelle!!

Ikzelf weet mijn dromen nooit te onthouden, slaap er veels te diep voor en wat zou ik toch graag eens een droom willen hebben. maarja ook de medicijnen spelen een rol hierin. Nope dromen is niet voor mij weggelegd.

284
Ik heb echt stapels vage dromen, alleen heb ik het laatste jaar bijna geen dromen meer.

284
Zo had ik vorig jaar nog een vage droom het was in de toekomst, e wereld zat zo vol met regeltjes en was extreem veilig geworden, zwaar over bevolkt, en mensen bleven heel lang in leven, zodat er een houdbaarheid datum op mensen was geplakt waneer het tijd was om ze te laten sterven, best eng al je er overna denkt maar iedereen vond het de normaalste zaak van de wereld getrouwde bejaarde stellen hadden zelf een datum gekozen waarop ze samen zouden sterven.

wat een rare dromen mensen kunnen hebben

avatar van jellecomicgek72
Had vannacht een droom dat het alweer zomervakantie was. Liep met me tas uit mijn school en droomde dat ik alweer 8 weken vakantie had.

avatar van ps3me
Ik droomde laatst echt heel vaag, Je zag gewoon mensen lopen en het leek heel normaal totdat ik opeens merkte dat de gezichten er niet waren. Mensen hadden gewoon een plat hoofd (dus geen ogen neus mond en oren, gewoon een kaal gezicht zeg maar). Dat was echt heel vaag.

avatar van Naomi Watts
Hier nu ook al zo'n topic .

Game_Kaza
Mijn dromen kunnen aan de ene kant nergens op slaan, aan de andere kant zit er veel uit het echte leven in.
Bvb laatst droomde ik dat ik met me vriend ergens in de middle of nowhere was, maar er waren veel treinsporen.
Ik ging er voor de grap op een liggen, opeens kwam er een trein vlak over me heen. Ik voelde echt iets over me heen gaan. Maar voor de rest gebeurde er iks ofzo.
Tja, dromen kunnen vet weird zijn.

avatar van Naomi Watts
Ik droom al een decennia over het kampioenschap van Mijn Feyenoord, helaas blijft het bij dromen .

284
Ik had ooit een Lucide Droom dat mij onwijs veel inspriratie gaf om een tekst te schrijven met mijn eigen interpetatie van die droom, ik moet het nog een keer afmaken maar hier is het kladje ongeveer 15% hiervan is mijn droom.

Het begon toen ik wakker werd in Lucide, een droomwereld die begon aan het voeteneind van mijn bed.
Klaarwakker stond ik op het punt een reis te naar een eindbestemming waar ik zelf de weg nog niet van wist, daarom besloot ik mijn gevoel te gebruiken als een navigator dat mij lijden naar het balkon van mijn slaapkamer, ik opende de deur en stapte het balkon op.
Eenmaal op het balkon zag ik hoe de donkere straat was verlaten zoals je dat van de nacht verwacht, muistil en geen mens op straat.
Na een tijdje te hebben gewacht op het balkon voelde ik de aanwezigheid van nog een persoon, het was een man die van ver was gekomen en wijzer was dan ikzelf.
Ik kon deze man niet zien maar mijn gevoel wierp mijn blik de juiste richting op, daar stond hij in de hoek wie is deze man vroeg ik me af.
Ik bleef hem met een kwade blik aan kijken net zolang totdat hij zou antwoorden, en dat deed hij ook, het antwoord dat hij mij gaf, Je kan meer zien dan dat je met het blote oog zien kan.

Verward met nog meer vragen waarvan ik de antwoorden nog moest gaan ontdekken draaide ik me weg van de man.
Ik kwam te staan voor een levends grote spiegel met daarin het beeld van een groot bos, met daarin een pad dat verdween in een horizon, mijn reflectie ontbrak in het beeld van de spiegel, het leek mij niet meer dan logies dat het de bedoeling was om de spiegel in te klimmen , zodoende klom ik de spiegel in.
Het was mij wel duidelijk dat ik de spiegel achter me moest laten en richting de horizon moest lopen.
Na een lange tijd te hebben gelopen werd ik moe en nam ik een rust pauze, ik keek terug naar achter en de spiegel was verdwenen achter een nieuwe horizon waar ik al eerder overheen had gelopen.
Ik begon me te realiseren dat ik steeds opnieuw naar een nieuw begin liep, elk einde was een nieuw begin,
en zo begon ik opnieuw met mijn wandeling richting het einde.
Ik liep op het pad waar ik in de verte een vrouw zag staan, deze vrouw stond bij een splitsing waar ik de keuze moest maken welke richting ik mijn reis zou voortzetten.
De vrouw vertelde mij de richting die ik moest kiezen, maar mijn gevoel ging daar tegenin , ik wist dat de vrouw niet te vertrouwen was, welke verleidelijke woorden ze ook voor me had, welke verleidelijke gedaante ze ook aannam, ik koos voor mijn eigen gevoel en liep de juiste richting op.

Na een tijd de richting gelopen te hebben waarvoor ik gekozen had kwam ik aan bij een huis, het was de bestemming waar ik moest wezen, aangezien het na mijn lange reis opnieuw nacht geworden was lag de bewoner op bed.
Ik besloot om via de muur het balkon op te klimmen, en daar stond ik op de hoek van het balkon midden in de nacht ver van huis maar toch ook dichtbij.
Uit het niets ging de deur van het balkon open, het was de bewoner die het balkon op kwam een jongeman jonger dan mij , en dus ook minder levens ervaring dan mij.
De jongeman zag mij in het begin niet staan hij keek door mij heen, maar toch was hij bewust van mijn aanwezigheid.
Hij bleef mij maar met een boze blik aanstaren, wachtend op een antwoord dat ik hem niet kon geven, daar moest hij maar zelf achter komen dus het antwoord dat ik hem ga was, Je kan meer zien dan dat je met het blote oog zien kan.
Daarna draaide hij zich om en ik zag hem voor een levensgrote spiegel staan, op het zelfde moment dat ik heb voor het beeld van de spiegel zag staan, voelde ik van achter een hand op mijn schouder, en ook ik draaide me om

In het kort het gaat er over dat je altijd bezig bent je toekomst in te plannen maar je weet nooit hoe deze eruit komt te zien, of wat er op je pad komt, uiteindelijk kom je er veel wijzer uit, en blijf je altijd terug kijken op je verleden.

avatar van jellecomicgek72
wat een droom zeg

avatar van ps3me
Ja inderdaad

avatar van Naomi Watts
Misschien wat minder bier zuipen?

avatar van Hadouken
Naomi Watts schreef:
Misschien wat minder bier zuipen?


Wa's dat voor een instelling?

284
zucht.........

avatar van Starmaster501
Sjonge jonge.
Ik heb btw ook is een lucide droom gehad, erg vaag idd.

avatar van Evil Eye
niets kan MIJN nachtmerrie van afgelopen nacht overtreffen. Werd verdomme zwetend wakker na in mijn droom achtervolgd te zijn geweest door.....

Een besnorde Loodgieter met rode pet? 0_O

gamelord
Evil Eye schreef:
niets kan MIJN nachtmerrie van afgelopen nacht overtreffen. Werd verdomme zwetend wakker na in mijn droom achtervolgd te zijn geweest door.....

Een besnorde Loodgieter met rode pet? 0_O


Hehe..die is goed

avatar van jellecomicgek72
Evil Eye schreef:
niets kan MIJN nachtmerrie van afgelopen nacht overtreffen. Werd verdomme zwetend wakker na in mijn droom achtervolgd te zijn geweest door..... Een besnorde Loodgieter met rode pet? 0_O


haha jij hebt echt wat tegen de nintendo poppetjes he?

avatar van Princess Piranha
Wel nee joh, hoe kom je erbij. Evil Eye is hartstikke dol op Mario en zij vriendjes.

avatar van Evil Eye
Vooral op zijn vriendjes!

Dr. Salvador
Ik ben er ook dol op! ....

joeri592
hahaha

avatar van ps3me
Ik ben het met Gamelord eens, dat was een goeie evil eye XD

avatar van wii
wii
ik droom altijd en vaak ook echt leuk enzo, maar als ik wakker ben weet ik nooit meer waar het over ging

avatar van jellecomicgek72
Ik droom vaak ook niet al te best en heb in het verleden hele nare herinneringen aan nachtmerrie's overgehouden en ben elke nacht weer bang dat het terugkomt.

Dr. Salvador
Waar ging die nachtmerrie over dan?.

avatar van jellecomicgek72
Ik heb vroeger bezoek gehad van de boogyman s'nachts. Hij kwam vaak (en nu nog soms) in me dromen. Ik zag hem voor het eerst toen ik een jaar of 8 was en sindsdien is ie blijven terugkomen. Hij kwam en probeerde me te verstikken af en toe. mensen denken hier natuurlijk dat ik nu bullshit uitkraam omdat ze het waarschijnlijk zelf nog nooit hebben meegemaakt denk ik.

Dr. Salvador
Heftig!

avatar van jellecomicgek72
Het is idd bijna zo erg geworden dat ik er hulp voor moest gaan zoeken. Ik ben jaren lang hierdoor bang geweest en was elke nacht weer bang dat ie terug zou komen. Daardoor heb ik in mijn kinderjaren ernstige slaapproblemen gehad.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.