menu

Overig / Algemeen / Wat te doen tegen verveling?

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Omdat dit Topic ook op MovieMeter een groot succes is leek het me hier ook leuk. Hier zijn dan de eerste tips voor als je je verveelt:

- Tot 10.000 tellen en dan weer terug
- 7 potten koffie zetten en dan lekker leuten
- een héél eind gaan lopen en dan kijken waar je uitkomt
- een limonade kraampje beginnen en beker limonade midden op straat gaan verkopen met dit warme weer.
- Thuis op de zolder naar allerlei leuke spullen zoeken met een zaklamp
- Proberen te Jumpstylen
- Bier drinken

avatar van Hadouken
jellecomicgek72 schreef:

- Bier drinken


Als je deze nou als eerste noemde, hoefde je de rest niet meer te typen

jellecomicgek72 schreef:

- Proberen te Jumpstylen
Dat lijkt mij al een beetje achterhaald, Jelle.
Jumpstyle is dood.

avatar van DES-Niels
Muziek luisteren!
Games spelen.
Ps: hardcore will never die!

avatar van jellecomicgek72
Wassup ! schreef:
(quote)
Dat lijkt mij al een beetje achterhaald, Jelle.
Jumpstyle is dood.


HaHa, ja dat is waar. Ik doe het zelf al 2 jaar niet meer maar ik dacht ach ik typ het toch maar

avatar van Brains
Niet dat ik het ooit doe, maar als je je écht verveeld zou kunnen proberen:

- Liedjes achterstevoren af te spelen om te kijken of er verborgen boodschappen in zitten.
- Een topic 'Wat te doen tegen verveling' te openen op een willekeurig forum
- Een verhaal te schrijven en Microsoft Sam het laten voorlezen aan je familie.
- Patience


Of je kan inderdaad altijd gewoon gaan gamen? Of je kan zelf een game gaan maken?

avatar van ps3me
Brains schreef:
Niet dat ik het ooit doe, maar als je je écht verveeld zou kunnen proberen:

- Liedjes achterstevoren af te spelen om te kijken of er verborgen boodschappen in zitten.



Led Zeppelin - Stairway to heaven reverse (op youtube opzoeken krijg je allemaal vage shit )

joeri592
muziek luisteren, dan vliegt de tijd, er is voor mij niets beters dan muziek!

avatar van Manny Calavera
Dit topic wordt op MM ook alleen bezocht door kansloze users als Jelle die zich schijnbaar continue vervelen. Zoek eens andere hobby's buiten gamen en films dan. Beetje kansloos dit en dan ook nog het topic exact kopieren van MM.

avatar van ps3me
Manny Calavera schreef:
Dit topic wordt op MM ook alleen bezocht door kansloze users als Jelle die zich schijnbaar continue vervelen.


Dus je noemt mij kansloos?

avatar van Manny Calavera
Algemeen gezien....
Het zijn steeds types als die Jelle die met die nutteloze topics komen waarmee hij aantoont wat zijn leven inhoudt.

avatar van ps3me
Manny Calavera schreef:
Algemeen gezien....
Het zijn steeds types als die Jelle die met die nutteloze topics komen waarmee hij aantoont wat zijn leven inhoudt.


o op zo een manier.
Kijk ik heb niets tegen Jelle, maar af en toe opent hij idd nutteloze forum topics.

avatar van jellecomicgek72
Manny Calavera schreef:
Dit topic wordt op MM ook alleen bezocht door kansloze users als Jelle die zich schijnbaar continue vervelen. Zoek eens andere hobby's buiten gamen en films dan. Beetje kansloos dit en dan ook nog het topic exact kopieren van MM.



Jij noemt mij kansloos? Je bent zelf kansloos door hier steeds op zo'n manier op mij in te gaan. Als dit Topic je niet zint wat doe je hier dan?

avatar van Manny Calavera
Maak je niet druk knul. Ga lekker je zolder op en zoeken naar allerlei leuke spullen met een zaklamp.

Hihi.

avatar van jellecomicgek72
Nou dat is anders soms nog best leuk. Soms vindt je allerlei spullen die je al sinds jaren niet meer ben tegengekomen. Laast ook weer een hele doos oude VHS-Tapes gevonden van vroeger.

jongrk
Eens een andere site bekijken dan je gewend bent: jongerenportal Jong RK
[http://jongrk.weebly.com

avatar van Harmonica
Genoeg dingen te doen tegen verveling. Luister muziek, kijk naar een film, lees een boek, speel een spel, ga weg met vrienden, ga in het algemeen eens buiten, sluit je aan bij een jeugdbeweging, ga een sport beoefenen (moet daarvoor geen fysieke sport zijn bijvoorbeeld poolen, darten,...),...

Iedereen verveelt zich natuurlijk wel eens, maar ganse dagen door... dan zou ik toch eens beginnen na te denken of je zo wilt blijven verder gaan. Ik persoonlijk niet.

Skychanger
jellecomicgek72 schreef:
Omdat dit Topic ook op MovieMeter een groot succes is leek het me hier ook leuk. Hier zijn dan de eerste tips voor als je je verveelt:

- Tot 10.000 tellen en dan weer terug
- 7 potten koffie zetten en dan lekker leuten
- een héél eind gaan lopen en dan kijken waar je uitkomt
- een limonade kraampje beginnen en beker limonade midden op straat gaan verkopen met dit warme weer.
- Thuis op de zolder naar allerlei leuke spullen zoeken met een zaklamp
- Proberen te Jumpstylen
- Bier drinken

Ik weet niet wat jullie bedoelen met iets doen tegen de verveling, maar als ik iets tegen de verveling wil doen moet ik het leuk vinden. Niet je gewoon bezig houden met iets.

Zoals :
- Gamen
- Weggaan met vrienden en met chickies flirten
- Film kijken
- Je zussen pesten


En nog een hoop dingen, maar ik kan er nu niet opkomen.

Skychanger
Manny Calavera schreef:
Dit topic wordt op MM ook alleen bezocht door kansloze users als Jelle die zich schijnbaar continue vervelen.

Je hebt dit topic zelf ook bezocht .. Ben jij dan ook kansloos ? Haha, dwaas.


avatar van Harmonica
Skychanger schreef:
(quote)

Je hebt dit topic zelf ook bezocht .. Ben jij dan ook kansloos ? Haha, dwaas.

Je moet dat ook niet al te letterlijk interpreteren. Hij bedoelde slechts dat alleen kansloze users baat hebben met zo'n topic. Dat is toch wat ik daaronder versta.

Skychanger
Ja, dat weet ik, maar ik wou effe gebruik maken van zijn slecht zinnengebruik. Hij had het beter op jou manier moeten zeggen, dan had ik niks om daar op te antwoorden.

Nogal nutteloos dat hij hier in dit topic ruzie probeert te zoeken, als hij het kansloos vind dan moet hij gewoon zwijgen.

avatar van equalizersound
Dit is wat ik doe

- tekenen
- random youtube filmpjes kijken
- wat eten
- op fora rond kijken
- grappige aanvullingen op google bekijken
- MSN
- Gamen

avatar van equalizersound
equalizersound schreef:
Dit is wat ik doe

- tekenen
- random youtube filmpjes kijken
- wat eten
- op fora rond kijken
- grappige aanvullingen op google bekijken
- MSN
- Gamen


Dit is ook wel droog Deze Link



Skychanger

avatar van Nomak
Verveling?
Dat woord staat niet in mijn woordenboek.

AvMerode
Als je je verveelt, altijd een controller in hand nemen, of het nou een game controller is of je eigen gevoelige gamestick met Six-axis functie

Zo kan ie wel weer Adrie

Vervelen gebeurt bij mij wel regelmatig en dat zijn de momenten waar ik echt zin in een peuk krijg (is meer een soort van excuus denk ik), ben nu meer dan een week van roken af, dus hou het gewoon vol uiteraard.

284
Zuipen

Ik bern ongeveer twee keer per jaar dronken, en vandaag is de tweede keer , ik had een bruiloft en ik kon echt niemand was dus echt een figurant ja wat kan je dan doen om het van 8 tot 12 vol te houden

Gast
geplaatst: vandaag om 09:47 uur

geplaatst: vandaag om 09:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.