menu

Overig / Algemeen / Favoriete merken ijs

zoeken in:
avatar van wiiplayer
En ook zo'n 5 euro

avatar van jirachi04
Nee €4,15

avatar van wiiplayer
Bij de Albert Heijn. Bij ons in het dorpje zit 1 supermarkt waar ze het voor een schandalig bedrag van €5,50 verkopen.

Pastichio Rocker
Ik zag dat ze nu bij de Appie die B&J's kokosnotensmaak hebben.

Een slechte zet van de Albert Heijn omdat ze hiermee de kokosmisering van ons land bevorderen. Met een goed ingeburgerde kokosnoot is niets mis, maar deze kokosnoten worden rechtstreeks uit het land van herkomst in onze supermarkten gesmokkeld en zoiets moeten we niet tolereren. Kokosnoten dienen zich aan te passen aan hun gastland; het is niet de bedoeling dat ze hun kokoscultuur meenemen.

avatar van Robbert_Alberts
B & J new york super fudge chunk

avatar van LimeLou
Ik zag dat ze nu bij de Appie die B&J's kokosnotensmaak hebben.

Een slechte zet van de Albert Heijn omdat ze hiermee de kokosmisering van ons land bevorderen. Met een goed ingeburgerde kokosnoot is niets mis, maar deze kokosnoten worden rechtstreeks uit het land van herkomst in onze supermarkten gesmokkeld en zoiets moeten we niet tolereren. Kokosnoten dienen zich aan te passen aan hun gastland; het is niet de bedoeling dat ze hun kokoscultuur meenemen.



Kokosnoten doen het anders erg goed voor de economie tegen de ijs-vergrijzing, terwijl meeste ijsjes zich te goed voelen voor het laag betaalde ijsjeswerk zitten hun de hele dag keihard handarbeid te verrichten. Ik zou wat meer dankbaar zijn als ik jou was.

Pastichio Rocker
Kokosnoten hebben heul geen handen! Alleen haar.

Kokosnoten hadden het bij Bounty moeten houden. Die behaarde jongens zijn goed geintegreerd en al decennia lang een begrip in Nederland. 'Een stukje paradijs op Aarde'. Prachtig. De nieuwe generatie kokosnoten zouden een voorbeeld moeten nemen aan Bounty. Deze rakkers gaan goed mee in het huidige Nederlandse klimaat en hebben een positieve uitstraling opgebouwd. Maar kokosnoten... Nee.
Ik zie het nog gebeuren dat er in de nabije toekomst meer palmbomen te vinden zijn in Nederland dan broeikassen! Daar moeten we als samenleving niet naartoe willen; we moeten onze cultuur behouden.

avatar van LimeLou
Schandaal!

avatar van wiiplayer
Ik las dat de Brownie versie van Ben en Jerry's door zwervers werd gemaakt. Op de verpakking nog wel

avatar van LimeLou
Ach , het is voor een goed doel

avatar van youngtick
Magnum en Ben & Jerry's

Heerlijk man

avatar van jirachi04
Ik ben een ijssalon tegengekomen in Illekhoven(gewoon een kleine straat and that's it) . Heerlijk en betaalbaar.
De zaak heet ''Nostalgie''.

Pastichio Rocker
Ik heb Festini perenijsjes gekocht!

avatar van wiiplayer
Ik heb de magie van perenijsjes nooit meegekregen. Nu lust ik ze wel

avatar van jirachi04
Waar zijn nog clownsijsjes met een kauwgomneus en een chocohoed te vinden? Daar was ik gek op .

avatar van youngtick
jirachi04 schreef:
Waar zijn nog clownsijsjes met een kauwgomneus en een chocohoed te vinden? Daar was ik gek op .


oh ja die zijn echt lekker.


(afbeelding)

avatar van LimeLou
Doet me denken aan dat vriend en mede-user DarkFunnyThing verslaafd is aan smurfenijs

avatar van jirachi04

(afbeelding)
Betere versie

raffael77
lol die zijn oldschool. Zijn die nog verkrijgbaar

avatar van LimeLou
Ja, die wil ik ook

avatar van LimeLou
Kokosijs pas geprobeerd Echt f*cking heerlijk

Pastichio Rocker
Die van B&J's?

avatar van LimeLou
Nope, gewoon van een of ander Surinaams merk.

avatar van jirachi04
Er was ook kokosijs in de KFC .

avatar van Boznaldo
aan dit ijsje wil ik wel graag eens likken lijkt me wel wat....mmmmmm yammie


(afbeelding)


Hm, Marilyn Monroe als ijsje, niet slecht. Tis alleen haast zonde van t koppie om m helemaal op te eten


avatar van jerom1234
Van de Burger King, King Desert Strawberry!

avatar van wiiplayer
Oe, McFlurry's

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.