menu

Overig / Algemeen / Gameposters / filmposters / muziekposters

zoeken in:
avatar van AchmedATM
Die onderste is ook mijn favoriet, ook de enige die ingelijst is

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Momenteel hangt er op mijn kamer een Franse 'Castle in the Sky' filmposter. Daar komt deze komende week naast te hangen:

(afbeelding)

avatar van Harmonica
Leuke poster! Ik heb posters van mezelf (ego ) op mijn kamer hangen, heb er ook eentje van The Prodigy, qua films hangt er één van Pulp Fiction, Star Wars, Predator, Aliens en Pirates of the Caribbean. Ook nog posters van System of a Down (Mushroom), een door op een groot blad geschilderde 'poster' van Gorillaz en een poster van Che Quevara.

Voor de rest heb ik nog een muur waar ik al mijn foto's ophang: klasfoto's, festivalfoto's, fuiffoto's en foto's van vrienden.

avatar van Starmaster501
Winkelwagentje schreef:
Momenteel hangt er op mijn kamer een Franse 'Castle in the Sky' filmposter. Daar komt deze komende week naast te hangen:
(afbeelding)


Hoe kom je aan die ETV poster, is die nog ergens te krijgen?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Pfoe, das al wel een tijd geleden. Destijds via een Amazon reseller. Daar is ie nu nog wel te vinden.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:29 uur

geplaatst: vandaag om 20:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.