menu

Overig / Algemeen / Weer topic

zoeken in:
De laatste tijd is het weer mooi weer. Gaan hier ook nog veel mensen naar buiten of blijven julie toch allemaal binnen zitten en gamen?

Goed herstelt je topic ^^

ReMyTje86 schreef:
Goed herstelt je topic ^^

Wat bedoel je daarmee?

jellecomicgek72 schreef:
De laatste tijd is het weer mooi weer. Gaan hier ook nog veel mensen naar buiten of blijven julie toch allemaal binnen zitten en gamen?

of blijven julie toch allemaal binnen zitten en gamen?
Daarmee wil ik zeggen dat je toch nog over games hebt... Ik vind over het weer praten echt onzin. Het is gewoon me tijd vol te maken.

ik ben juist blij als het slecht weer is, of winter. dan komen me ouders niet tijdens halo 3 online: ga is was doen, bel iemand op.
(maar dan speel ik al met de hele wereld ) bij slecht weer heb ik geen last van ze.

ReMyTje86 schreef:
(quote)

of blijven julie toch allemaal binnen zitten en gamen?
Daarmee wil ik zeggen dat je toch nog over games hebt... Ik vind over het weer praten echt onzin. Het is gewoon me tijd vol te maken.

oo, oke.

Lang leven het mooie weer. Lekker naar buiten!

Zomer = minder gamen, period.

BoordAppel (moderator)
Nee, deze mag wel open blijven, al heb ik de topictitel even aangepast. Kan je hier over het weer lullen, toch een favoriete bezigheid van ons Nederlanders.

Alleen als je niks te vertellen hebt begin je maar vaak over het weer. Misschien betekend dat onze vriend ook even niks meer weet om te openen.

Met pasen word het in ieder geval slecht weer!

Rujar schreef:
Alleen als je niks te vertellen hebt begin je maar vaak over het weer. Misschien betekend dat onze vriend ook even niks meer weet om te openen.

Ha Ha, mijn topic mag nu openblijven

Rujar schreef:

Aaahw, echt? Jammer, vond het net zo lekker weer. Maar misschien ook maar goed, dan smelten de paaseitjes niet als ze verstopt liggen in de tuin

BoordAppel (moderator)
Als het goed is wordt het met Pasen juist goed weer. Slechts 20% neerslagkans en zondag zelfs 60% kans op zon.

Ik hoop ook dat het goed weer wordt want ik ga naar Paaspop en slecht weer op een festival is altijd kut.

Nou kan Dance Valley ‘99 nog herinneren. Wat een buien! Maar wat een geweldig feest.

Mensen, het is al bijna 2 weken schitterend weer!!

gamelord
Rujar schreef:
Nou kan Dance Valley ‘99 nog herinneren. Wat een buien! Maar wat een geweldig feest.

Wat dacht je dan van Mysteryland '98 Rujar?
Ik kwam thuis en zag eruit alsof ik naar een modderworstel party
was geweest. Iedereen, maar ook iedereen zag eruit toen zeg!!
M'n arme Cavello van destijds

Of Emporium 2006, ook wel Zwemporium genoemd haha
Heerlijk in de blubber
Zulke outdoor feesten vallen altijd wel eens in 't water, maar heeft dan altijd toch een heel bijzonder / apart sfeertje vind ik. Zo'n party met 30 graden in de volle zon en zoveel mensen is ook niet alles. Ach ja, over 't weer heb je altijd wel wat te klagen he

jaspertje3 schreef:
Of Emporium 2006, ook wel Zwemporium genoemd haha
Heerlijk in de blubber
Zulke outdoor feesten vallen altijd wel eens in 't water, maar heeft dan altijd toch een heel bijzonder / apart sfeertje vind ik. Zo'n party met 30 graden in de volle zon en zoveel mensen is ook niet alles. Ach ja, over 't weer heb je altijd wel wat te klagen he

Jep als het te warm is hoor je mensen klagen en als het te koud is ook.

gamelord
Idd Jaspertje3...geeft de party ineens een hele rare maar wel toffe sfeer.
Op Mysteryland '98 zag je ineens wagens af en aan rijden met hooi erop om de wegen naar de verschillende area's nog te belopen te houden hehe!!

Haha schitterend, dat zijn gewoon dingen die je niet zo vaak, of eigenlijk nooit meemaakt, en dan juist op zo'n feest als de stemming er goed in zit, fantastisch!

Dit weer wordt voor Vandaag Voorspelt Volgens de website van Het Knmi:

Verwachting

Geleidelijk oplossende wolkenvelden. Vanmiddag overal zon. Vannacht onbewolkt. Morgen zonnig en iets hogere maximumtemperaturen
.

Wat een ramp vanochtend met krantenlopen. Regen kwam met bakken uit de lucht hierzo. Ik kwam thuis als een zeekoe.

Lekker, ga vandaag naar Inception. Hopelijk blijft het nou een beetje droog.

Heerlijk weer hier in Italië

Goede dag om dit topic actief te maken.
Wie heeft er allemaal erge last met deze hevige sneeuw?
De wegen waren niet meer te fietsen, er werd massaal gelopen. Heb 1:15 uur gedaan om naar huis te lopen met me fietsje door die pokkesneeuw...

Tijdens de kilo's sneeuw die er viel ging drie keer me ketting eraf....

AvMerode
Mijn auto wou vanochtend niet starten, nog steeds niet trouwens, rot weer.

Ik heb wat meer geluk. Ik heb maar een half uur hoeven te fietsen om naar school te gaan. Was wel een vrieskou. Gelukkig waren er niet veel plekken waar het glad was anders had het veel langer geduurd .
En zo hevig is de sneeuw niet. Zie al op veel plekken dat het al gesmolten is. (stoep , wegen , fietspaden)Paar jaar geleden was er pas een dik pak waar je nauwelijks door kon komen.
Edit: zie buiten dat het opnieuw aan het sneeuwen is.

Elke dag me ruiten van me auto krabben....
Vandaag me auto ondergesneeuwd overdag.
Gladde wegen in dorp/stad.
Waar is de lente?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.