menu

Overig / Algemeen / Weer topic

zoeken in:
Winter is super... zolang je binnen zit. Ik moest vandaag werken en wist niet dat het ging sneeuwen dus dat was een verassing. Altijd grappig als iemand op z'n bek gaat voor de winkel.

De terugweg was wel gevaarlijk. Ik rij brommer dus heb langzaam gereden. Duurde uiteindelijk zolang dat ik onderweg stil ben gaan staan om te plassen

we gingen met zijn 6en op een meertje, echt grappig maar wel koud idd. En normaal fietsen er heel veel mensen voorbij, maar nu niet, het was rustig. Iedereen was dus met de auto / bus ofzo Maar dat ga ik volgende week weer doen, sneeuwballen gooien op het ijs.

Haha lol

Laat het aub snel dooien,heb het echt gehad met dat Elfstedentocht gezeik en dat lompe schaatsen.
En wat een losers stuk voor stuk,kunnen niet eens normaal articuleren die schaatsers.

Inderdaad. De eerste schaatser die een zin zonder uuurhmmm of dom gestotter bij het eerste het beste lidwoord uit zijn bek weet te persen, mag van mij een standbeeld krijgen.

Hahaha idd

Een schaatser die überhaupt te verstaan is krijgt van mij al een prijs.

Het is nou weer lekker warm weer aan het worden dus tijd dat dit topic ook weer warm gaat lopen.
Pakken jullie een terrasje of verlangen alweer naar de winter?

mwah, vind het wel best zo, dat maakt het fietsen van/naar school een stuk plezieriger

Terrasje zit er helaas niet in, teveel werk te doen voor m'n studie. Heb wel een verlengsnoer de tuin in gelegd zodat ik daar lekker kan werken .

Lekker temperatuurtje van 18 graden zo ineens de afgelopen 2 dagen! Helaas spelen mijn allergieën met dit weer dan ook weer een rol. Rode, opgezwollen en jeukende ogen... Ik ben allergisch voor goed weer. Kom maar op met die regen
Nog anderen last van hooikoorts?

Je zou toch hopen dat het nu wat beter werd? ...
Begrijp er niets van.

Het is echt vrouwenweer, het weer weet niet wat het wilt... Warm, koud, zon, regen, straks nog sneeuw ook zeker...

spelfreak
In april doet het weer wat het wil. O...het is al MEI. Het is lente, moeder natuur, kom op.

Vandaag natuurlijk die storm en weet ik wat maar liep net buiten en zou toch zweren dat zo stilletjes aan de lente in de lucht hangt deze is spoedig bij ons.

Een jaar geleden ik best optimistisch gestemd op dat moment maar de lente die we vervolgens kregen niet veel helaas laten we hopen dat het ditmaal wat meer mag gaan spetteren allemaal.

Overigens heb ik dat idee van toen op dit moment nog niet bepaald.

Dat de lente in de lucht zou hangen.

En het is kenkerkou.

Mag van mij allemaal heel snel een heel stuk beter worden.

Tja van wie niet.

Lekker weer uiteindelijk toch wel gewoon de bom.

Een stuk meer chill.

centurion81 (moderator)
Ik zou al blij zijn als af en toe het zonnetje weer es doorbrak

Merk al wel dat het buiten echt langer licht en lichter is dan zo een maand geleden, dat dan weer wel

Ik vind het stiekem wel lekker deze kou. Geen regen of strenge wind, dus met goede jas, muts, sjaal en handschoenen is het goed te doen. Niet te koud, gewoon lekker fris

Ben wel een beetje klaar met de Silent Hill mist de hele tijd! Ik zou de zon ook graag weer even zien

Ik vind de kou niet erg, maar die grijze mist al wekenlang is wel deprimerend.

Mag wel een paar graden warmer, maar toch liever dit dan 30+ graden. Hier kan je je tenminste voor kleden. Fysieke arbeid bij 30+ is een hel.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:18 uur

geplaatst: vandaag om 05:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.