menu

Overig / Algemeen / Bol.com Prijzen

zoeken in:
avatar van Starmaster501
Ik koop meestal games bij bol.com. maar wat me opvalt is dat sommige games veel duurder zijn dan normaal. Ook kocht ik oblivion voor de xbox 360 voor 20 euro en later was hij ineens 37 euro.
De prijzen kloppen niet egt. iemand die daar ook last van had?

avatar van Shinobi
Wat ik ervan begrijp is dat ze vaak tijdelijke aanbiedingen hebben.
In ieder geval koop ik nooit via Bol.com.

Game_Kaza
Ik vertrouw bol.com ook niet echt. Genji koste 35 euro daar. Het was de enige dus deed ik het. Ze mailden dat het over 3 weken zou komen maar na 3 maanden was het nog niet gekomen. Toen ik erop reageerde zeiden ze maar snel dat het niet tekoop was.

Daarna kocht ik het op Nedgames voor 20 euro, en het kwam binnen 3 dagen aan. Ik raad die site aan

avatar van Rujar
Ik heb wel hele goede ervaringen met bol.

avatar van rpger
koop lekker in de UK, meestal is alles daar nu zo'n 20-40% goedkoper vanwege de lage pond.

avatar van Starmaster501
aan de manier van bestellen en het bezorgen heb ik geen problemen hoor. alleen met die irritante prijzen

avatar van Rujar
Ze hebben altijd korting van 10% van maar zijn net zo duur als in de winkel

avatar van Starmaster501
hier weer.
supreme commander voor de xbox 360 : 54,49 euro
en bij 12game.com is hij maar 25,63 euro
wel slordig van bol.com

Ik ben persoonlijk ook niet echt te spreken over bol.com, het heeft zoals hier al gezegd enkele prijzen die niet meer op de dag van vandaag kloppen. Ik heb zo de indruk dat de site ook niet meer voor de volle 100% ondersteund wordt, laat staan dagelijks wordt bijgewerkt.

avatar van wiiplayer
Qua Games is Bol.com gewoon normaal. Ik heb ik GTA SA gekocht maar ik koop daar veel en veel meer DVD's.

Bol.com is cool

Meeste prijzen vind ik wel mee vallen op Bol.com,
soms is het wel zo dat iets later weer duurder of juist goedkoper is geworden als je iets hebt besteld.
Laatst had ik de Hellsing box ontvangen voor 29,99 en nu is ie 26,99, maar ach... vind t wel een goeie site ze hebben veel keus.

avatar van Starmaster501
Nah, de fout is dat ze games die allang afgeprijsd zijn voor de volle mep verkopen. Ik heb nou gekocht bij 12game.com Ik zou binnen 5 dagen een acceptgiro via mijn mail krijgen en na 7 dagen heb ik die nog niet

avatar van wiiplayer
Inderdaad, Ratchet and Clank delen zijn al minstens 1 tot 2 jaar afgeprijsd terwijl je er op Bol nog €21.99 voor betaald. De volle mep zal 50 euro zijn geweest maar dit is ook geen redelijke prijs.

Geld ook voor de Jak Games heb ik gezien.

RE123
ja boll.com is idd erg duur

avatar van Starmaster501
Ik heb trouwens nog een code voor 5 euro korting bij een game van minimaal 25 euro gewonnen. Geldig tot 14 oktober. Ik gebruik hem niet. Geen idee of het op account gaat maar nog iemand die hem nodig heeft??

avatar van LimeLou
Niemand denk ik

avatar van wo2-freak
Ik moet een opdracht Perlementaire Geschiedenis maken dus ik heb die code niet nodig sorry.

avatar van Starmaster501
Hij is nog 5 dagen geldig dus als iemand een game gaat kopen zeg ht maar.

shadowmaster100
Starmaster501 schreef:
Hij is nog 5 dagen geldig dus als iemand een game gaat kopen zeg ht maar.


ja IK IK IKKe

give it to me baby

avatar van wo2-freak
Bij bol.com ben je met die €5,- korting toch nog €5,- duurder uit dan bij een andere winkel

avatar van Starmaster501
Nja soms is bol.com weer goedkoper, en soms weer veel duurder. Ligt eraan.
@Shadowmaster
Ben je nou seriejeus?

AvMerode
RE123 schreef:
ja boll.com is idd erg duur


Maar ze hebben wel veel, ik zocht alle friday the 13th film delen en ze hebben ze allemaal.

avatar van wo2-freak
Alsof die moeilijk te krijgen zijn XD

AvMerode
wo2-freak schreef:
Alsof die moeilijk te krijgen zijn XD


Niet alle sites en winkels hebben ze allemaal, meestal zijn het friday the 13th 1,2&3 en dan houd het op, bij bol.com staan ze allemaal.
Ook is via acceptgiro betalen toegestaan en dat vind ik helemaal te gek.

avatar van wo2-freak
Waarom zou je via acceptgiro willen betalen

avatar van Starmaster501
Bij 12game.com moet je gewoon extra betalen als je kiest voor een digitaal acceptgiro...

AvMerode
Starmaster501 schreef:
Bij 12game.com moet je gewoon extra betalen als je kiest voor een digitaal acceptgiro...


Via bol.com gaat het anders.

En wo2-freak ik heb geen internetbankieren en dus is dit een mooie mogelijkheid.

avatar van Feyenoord100jaar
Ik zou zeker gaan internetbankieren man! Je koopt veel games en als je die online bestelt ben je veel goedkoper uit, 100% betrouwbaar.

avatar van Starmaster501
AvMerode schreef:
(quote)


Via bol.com gaat het anders.

En wo2-freak ik heb geen internetbankieren en dus is dit een mooie mogelijkheid.

Jaah, 12game.com krijg je hem via de mail. En bol.com heeft hem gewoon bij je game en geen extra kosten ervoor. Al is bol.com wel vaak duurder.

avatar van wolly
wie rayman rabbids gaat kopen moet bij bol.com kijken daar is nu een trilogly van 1,2 en party. dat is echt voordelig, tis maar 30 euro

Gast
geplaatst: vandaag om 19:53 uur

geplaatst: vandaag om 19:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.