menu

Overig / Algemeen / Van game naar realiteit

zoeken in:
gamelord
Ja ik zal hun Facebook pagina ook altijd blijven volgen, vooral die 2de foto van Morrigan...echt 2 druppels water gelijkenis aan Morrigan.

avatar van jirachi04
BoordAppel schreef:
Carnavalmuziek is geen schlagermuziek. En dat zuipen komt niet van de Duitsers maar van de katholieken, waar het carnaval dan ook vandaan komt (al zal de echte oorsprong wel ergens bij de Germanen liggen).

Het echte Nederlandse carnaval is wat in vooral Noord-Brabant en Limburg gevierd wordt, dat Rotterdamse gedoe is een slap aftreksel van hetgeen ze in Zuid-Amerika vieren.

Maar goed, erg off topic dit.

Carnaval is iets waar we als Limburgers en Brabanders trots op mogen zijn. Een feest net voordat de 40 dagen durende vastentijd begint . Dat is een zware tijd als je die wilt volhouden , daarom nog een paar leuke dagen voor we eraan beginnen.
Na 40 dagen is het Pasen en mag je weer leven zoals je wilt , alleen bij Carnaval moet je nog gekker worden of/en de 11-11 (dit jaar 11-11-11 en de 6x11 verjaardag van de Carnavalsclub in mijn dorp) .

Wel een leuk aftreksel : Zittisj Oktoberfest. 21-26 oktober. Wie gaat er ook heen?

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
gamelord schreef:
Bioware blijft EPIC...

Had je berichtjes even verplaatst, moest ff 't juiste topic zoeken .

Erg vet gedaan idd, vooral Morrigan .

gamelord
Heb je bericht helemaal over het gezien bro...ja hoop nog meer van die foto's te vinden (ze zijn er wel, maar vind ik niet de moeite waard ). Maar ze zijn stuk voor stuk keigaaf en super.

avatar van Princess Piranha
Wie kent hier de game Steins;Gate?


(afbeelding)

avatar van JustMike
Princess Piranha schreef:
Wie kent hier de game Steins;Gate?

Ik heb alleen gehoord van de anime Wist dus ook nog niet dat er een spel van was
Maar zo te zien kennen niet heel veel mensen dit spel

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Cool!

Pastichio Rocker
Game personage in de realiteit:



avatar van Grovonion
Zeer grappig!

avatar van JustMike
Haha, geniaal

avatar van Nomak
Blanka is nog genialer.









avatar van Confusie
Ik zie mijn game naar realiteit gaan in die zin dat het letterlijk is alsof de mijne er al een halve cm in steekt bij sommige dames, gelukkig nog wel een paar te gaan dan hoef je je geen zorgen over te maken.

Wie weet kunnen we onze zompige zomer nog redden.


Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.