menu

Overig / Algemeen / Memorabele Quotes topic

zoeken in:
avatar van Dark Lord Andrew
davidbmaster schreef:
wie wil er CoD MW 1
CoD WaW
CoD BO
van me overnemen want het is de slechte aankopen die ik deed.


Gooit die gozer alles in google translator ofzo!? Je gaat mij toch niet vertellen dat een gozer van 22 (als hij echt zo oud is) zulke onzin kan uitkramen!?

avatar van wiiplayer
HUH Dat kan natuurlijk ook nog! Dat hij helemaal niet nederlands is. Een nieuwe theorie over davidbmaster.

avatar van Dark Lord Andrew
Ik vraag me af of hij dit allemaal al gelezen heeft

avatar van jirachi04
Misschien moeten we er eens eventjes over ophouden voor ie echt gaat trollen.

avatar van Dark Lord Andrew
Als hij boos word gaan er waarschijnlijke nog meer quotes komen waardoor we de naam van deze topic in 'Legendarische quotes' moeten veranderen.

spelfreak
dat op zichzelf is al een memorabele qoute XD

avatar van jirachi04
''deze site is niet meer voor het praten en wat discussies voeren maar net als dit jaar hoe en met wat ga daar maar eens aan de tijd van lol hebben is over''

avatar van Dark Lord Andrew
Hahaha! Hij doet het 'm nog steeds

avatar van Starmaster501
Egt van die typische 11 jarig hersenloos game-nerd jochie uitspraak/taal.

avatar van Feyenoord100jaar
En dan zelf egt schrijven, ja ja

avatar van Evil Eye
Deze vind ik ook wel mooi van hem

humor een maatje van me speel altijd mw2 en nu deed hij bc2 wat slecht 1 kil tegen 40 deacht eve snipen zij hij bij mw2 k:d van 1.88

realistme van bc2 gewoon het beste van het moment en met de beste game van het jaar hoop ik


Misschien een leuk idee... een Davidbmaster quotes top 10 te maken?

avatar van LimeLou
die is ook een van de beste!

avatar van jirachi04
Starmaster501 schreef:
Egt van die typische 11 jarig hersenloos game-nerd jochie uitspraak/taal.


(afbeelding)


avatar van jirachi04
Dat dropje ligt bij mij in de buurt. Wel in de gemeente Echt-Susteren. (ikzelf woon in Sittard-Geleen-Born).
Daarom dat er onderin nog Ech staat. (Limburgse naam).

avatar van Starmaster501

(afbeelding)

Sorry, ik pak je even terug


spelfreak
jullies gasten zijn geniaal

avatar van Manny Calavera
Beter worden hier echt memorabele quotes weer geplaatst...

avatar van LimeLou
Chagrijn!

avatar van Evil Eye
Memorabeler dan die van David worden ze echt niet hoor.

avatar van LimeLou
wie denk deze KUTgame te gaan halen steun de hackers en slechte developers om door te gaan met pis op the fans.

ik zal deze game niet kopen want deze game is zelft te slecht voor de budget bak.

avatar van Evil Eye
pis op the fans ?

avatar van Shinobi
He's back, zorgt weer voor een glimlach op mijn gezicht.

avatar van wiiplayer
Hij heeft wel een beetje gelijk want Cod brengt nooit iets nieuws. Altijd maar het zelfde riedeltje waar ik me opzich niet aan stoor maar ze zijn wel de grootste franchise ter wereld terwijl de orginaliteit dus ver te zoeken is.

Met COD boeit me dat niet zoveel, dan vind ik FIFA 1000 keer erger.

avatar van Evil Eye
Beste wiiplayer, iemand die "pis op the fans" in zijn zin verwerkt heeft NOOIT gelijk

avatar van jellecomicgek72
LimeLou schreef:
wie denk deze KUTgame te gaan halen steun de hackers en slechte developers om door te gaan met pis op the fans.

ik zal deze game niet kopen want deze game is zelft te slecht voor de budget bak.


Zag hem ook al staan idd

avatar van JustMike
welk spel dan?

spelfreak
bij modern warfare 3

avatar van JustMike
aha. bedankt

Gast
geplaatst: vandaag om 23:26 uur

geplaatst: vandaag om 23:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.