Overig / Algemeen / Muziek bij het gamen
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2011, 17:47 uur
Alleen als ik de Carnavalkriebels heb. Dus nu alleen de gamemuziek.
0
geplaatst: 20 december 2011, 01:01 uur
alleen bij het fifa voetballen heb ik muziek aan,dat commentaar ken ik nu wel.
vaak muziek aan dus ben namelijk een echte fifa-fan
bij alle andere games no music...
vaak muziek aan dus ben namelijk een echte fifa-fan
bij alle andere games no music...
0
geplaatst: 12 november 2013, 17:15 uur
Lang geleden dat hier een bericht is geplaatst
Dit luister ik nu tijdens de meeste shooters:
Ik begon weer eens met Far Cry 3 en toen hoorde ik deze muziek opeens. Ik was helemaal vergeten dat dit nummer er in zat. Ik ben er nu in ieder geval helemaal weg van.
Dit luister ik nu tijdens de meeste shooters:
Ik begon weer eens met Far Cry 3 en toen hoorde ik deze muziek opeens. Ik was helemaal vergeten dat dit nummer er in zat. Ik ben er nu in ieder geval helemaal weg van.
0
geplaatst: 17 februari 2014, 17:14 uur
Zelf luister ik gewoon de muziek die ik normaal luister (Hip/Hop) maar bij bijvoorbeeld Guildwars 1 luisterde ik vaak de in-game muziek omdat dat een bepaalde sfeer gaf en de muziek zelf was ook erg mooi. Bij C&C serie had ik meestal de in-game muziek aan omdat die echt kenmerkend was voor de game.
0
spelfreak
geplaatst: 17 februari 2014, 19:43 uur
Ik luister trouwens vooral graag naar elektrische muziek. Niet zo erg á la wub wub, maar meer zo "pump" muziek. Waar je lekker zin van krijgt om te gamen.
FantomenK
Bossfight
She she – Official website - shemusic.org
Natuurlijk Daft Punk
Voor de rest luister ik soms ook wel graag naar mooie orchestrale muziek. Neem de Lord of the Ring/ The Hobbit soundtrack, Legend of Zelda soundtrack (Die wat bij skyward sword zat.).
Voor de rest luister ik HEEL ZELDEN gewoon goede muziek die ik normaal ook luister tijden gamen. Imagine Dragons, The Heavy en Arctic Monkeys luister ik allemaal graag, maar tijden het gamen bevalt me dit niet zo zeer. Ik heb een tijdje naar "AM" van Arctic Monkeys en "NIght Visions" van Imagine Dragons geluisterd tijdens het gamen, omdat het zo een geweldige albums waren, maar dat was eigenlijk vrij snel afgelopen, omdat mensen neerknallen online en "Demons" (Voor de niet Imagine Dragon fans, dit is een van hun, imo, beste liedjes, maar ook heel... nouja... zielig) niet zo goed samenging.
Edit: Ik was Starship Amazing helemaal vergeten! De originele band die me leidde tot fantomenK, Bossfight en She! Ook goeie tunes! (Die 3 die niet het hele album zijn, zijn overigens mijn favorieten.)
FantomenK
Bossfight
She she – Official website - shemusic.org
Natuurlijk Daft Punk
Voor de rest luister ik soms ook wel graag naar mooie orchestrale muziek. Neem de Lord of the Ring/ The Hobbit soundtrack, Legend of Zelda soundtrack (Die wat bij skyward sword zat.).
Voor de rest luister ik HEEL ZELDEN gewoon goede muziek die ik normaal ook luister tijden gamen. Imagine Dragons, The Heavy en Arctic Monkeys luister ik allemaal graag, maar tijden het gamen bevalt me dit niet zo zeer. Ik heb een tijdje naar "AM" van Arctic Monkeys en "NIght Visions" van Imagine Dragons geluisterd tijdens het gamen, omdat het zo een geweldige albums waren, maar dat was eigenlijk vrij snel afgelopen, omdat mensen neerknallen online en "Demons" (Voor de niet Imagine Dragon fans, dit is een van hun, imo, beste liedjes, maar ook heel... nouja... zielig) niet zo goed samenging.
Edit: Ik was Starship Amazing helemaal vergeten! De originele band die me leidde tot fantomenK, Bossfight en She! Ook goeie tunes! (Die 3 die niet het hele album zijn, zijn overigens mijn favorieten.)
1
geplaatst: 9 oktober 2023, 18:36 uur
Mijn favoriete muziek is vaak niet mijn eigen kleur zeg maar.
Maar mijn favoriete bands en songs zijn:
en zowat alles van de The Equals.
En sammy natuurlijk:
Ook
Maar mijn favoriete bands en songs zijn:
en zowat alles van de The Equals.
En sammy natuurlijk:
Ook
2
geplaatst: 11 november 2023, 16:40 uur
Had tijdens de grindsessies van Lies of P vorige maand wel aardig wat muziek opstaan. Meestal zijn dat de bands die ik dagelijks wel luister zoals: Queens Of The Stone Age, Motorpsycho, Nine Inch Nails en Tool enzo. Als het maar flink hard was. Nu is die game afgerond en momenteel luister ik geen muziek meer tijdens het gamen. Alleen tijdens het levelen van je character doe ik dat.
0
geplaatst: 16 mei, 13:46 uur
Muziek tijdens het gamen doe ik laatste tijd veel metal en rock.
Speel tekken 8 wel regelmatig en zet dan altijd wel wat Slipknot, Sevendust en Fire from the Gods op.
Nice tekken 8 metal versie van dit nummer.
Speel tekken 8 wel regelmatig en zet dan altijd wel wat Slipknot, Sevendust en Fire from the Gods op.
Nice tekken 8 metal versie van dit nummer.
2
geplaatst: 16 mei, 13:50 uur
Ik snap nooit dat je überhaupt muziek erbij kan luisteren tijdens gamen. Dat doe je toch ook niet met een film kijken? Alsof geluid niet een belangrijk onderdeel van je game is.
Het enige waar ik het bij voor kan stellen zijn sportgames. Omdat die potjes altijd hetzelfde zijn. Een potje Fifa of Rocket League lukt ook zonder geluid, maar wie wil er nu een Spider-Man 2, Last of Us of Mario zonder geluid spelen. I don't get it.
Het enige waar ik het bij voor kan stellen zijn sportgames. Omdat die potjes altijd hetzelfde zijn. Een potje Fifa of Rocket League lukt ook zonder geluid, maar wie wil er nu een Spider-Man 2, Last of Us of Mario zonder geluid spelen. I don't get it.
1
geplaatst: 16 mei, 13:53 uur
Manny Calavera schreef:
Ik snap nooit dat je überhaupt muziek erbij kan luisteren tijdens gamen. Dat doe je toch ook niet met een film kijken? Alsof geluid niet een belangrijk onderdeel van je game is.
Ja dat klopt. Persoonlijk doe ik het alleen maar met race en vecht games.
Dat zijn genres waarbij het wel echt past lijkt mij.
1
geplaatst: 16 mei, 15:12 uur
Ik gebruik ook zelden tot nooit muziek bij games. Het doet vaak afbreuk aan de sfeer van het spel. Zeker omdat ik voornamelijk metal luister (alle genres) heb ik niet de interesse om dit over een of andere heel sfeervolle RPG, Adventure of whatever te draaien. En trouwens...gamemuziek (zeker in de epische titels) is vaak sowieso een plezier op zich. Er zijn diverse heel getalenteerde mensen aan het werk die zich echt niet hoeven te verstoppen voor wat er in de filmwereld gebeurt bvb (qua muziek, sfx, etc)
....tenzij ik een paar rondjes in een cardgame, citybuilder of een of andere cozy game zit waar ik bvb uren ben aan het farmen. Dan kan het best zijn dat ik een deuntje laat meedraaien op de achtergrond. Maar zelfs dat niet te vaak.
....tenzij ik een paar rondjes in een cardgame, citybuilder of een of andere cozy game zit waar ik bvb uren ben aan het farmen. Dan kan het best zijn dat ik een deuntje laat meedraaien op de achtergrond. Maar zelfs dat niet te vaak.
2
geplaatst: 14 juni, 13:59 uur
Manny Calavera schreef:
Tijdens het levelen van m'n character doe ik dat wel. Muziek of podcast. Ik hoef echt niet te horen hoe ik voor de 86 duizendste keer dezelfde enemy afslacht.Ik snap nooit dat je überhaupt muziek erbij kan luisteren tijdens gamen. Dat doe je toch ook niet met een film kijken? Alsof geluid niet een belangrijk onderdeel van je game is.
2
geplaatst: 21 juni, 23:26 uur
jellecomicgek72 schreef:
Tijdens het levelen van m'n character doe ik dat wel. Muziek of podcast. Ik hoef echt niet te horen hoe ik voor de 86 duizendste keer dezelfde enemy afslacht.
Tijdens het levelen van m'n character doe ik dat wel. Muziek of podcast. Ik hoef echt niet te horen hoe ik voor de 86 duizendste keer dezelfde enemy afslacht.
86000 keer. Doet me denken aan die aflevering van Southpark waar Cartman & Co. in WOW uit schrik voor een bepaalde speler dagen en weken op dezelfde plek in het begin van het spel duizenden en duizenden vijanden doden uit wanhoop om sterk genoeg te worden om hem te verslaan zonder in gevaar te raken
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 22 juni, 18:31 uur
Bij Elden Ring:
Bij Elden Ring: Shadow of the Erdtree:
jellecomicgek72 schreef:
...door flink wat avonden te no lifen. (Denk maar aan de South Park episode van World Of Warcraft).
...door flink wat avonden te no lifen. (Denk maar aan de South Park episode van World Of Warcraft).
Bij Elden Ring: Shadow of the Erdtree:
jellecomicgek72 schreef:
Zal wel weer een soort South Park: World Of Warcraft achtig gebeuren gaan worden...
Zal wel weer een soort South Park: World Of Warcraft achtig gebeuren gaan worden...
1
geplaatst: 23 juni, 00:12 uur
Het blijft een van de meest memorabele South Park episodes zo te zien
1
geplaatst: 3 november, 01:21 uur
Had de game niet veel gespeeld and i know it's huge. I don't got the time en ben zelfs alleen. Maar goed.
Great Soundtrack though, holy moly!
* denotes required fields.