menu

Overig / Algemeen / Muziek bij het gamen

zoeken in:
gamelord
Robbert_Alberts schreef:
ja kan wel.. ik heb niet echt verstand van hardcore. heeftie volgens mij al lange tijd geleden gemaakt.
ik zelf ga alleen naar feesten en festivals, thuis vind ik die muziek geen donder aan. ga jij ook weleens naar hardcore feestjes??


Nope ik ga niet meer naar feesten toe...die heb ik eind vorig jaar en begin dit jaar in stijl afgesloten!!

Gestrand in Den Bosch voor 5 uur in de winter na Thunderdome, dronken en stoned uit de trein flikkeren, Party als kerstkado en de laatste party was mijn vervroegd verjaardagskado op de verjaardag van DJ Paul in Rotterdam...op het podium geklommen en Paul de hand geschud!!...Afsluiter in stijl met 5 party's!!

avatar van LimeLou
Haha, gamelord is een party fanaat. Wel leuk om te horen

avatar van Robbert_Alberts
@ gamelord

Dat is zeker een goeie afsluiter!!
ik ben ook een keer naar thunderdome geweest in A'dam en uiteraard Masters. maar het mooiste feest/festival blijft voor mij toch DOMINATOR.

avatar van Rujar
Ben op het eerste MOH feest geweest in Zaandam toen nog Ben nooit op het feest geweest zoals we die nu kennen.

Meestal vermijd ik die hele grote feesten, op festivals na dan. Vind de sfeer toch minder omdat het te masaal is .

gamelord
Thanks Robbert

Die laatste 5 vergeet ik nooit meer!! Super gewoon en dan al die feesten vanaf Mysteryland "94 op de maasvlakten. (3 dagen lang..ik was een robot toen ik thuis kwam!! )

Heb trouwens besloten om ook mijn Hardcore Favo's te uploaden op You Tube..hier een voorproefje van afgelopen nacht!!






avatar van Robbert_Alberts
i also like to get high!!


avatar van WeZet
1 van de meer dan honderd geniale composities van Lynne, kennen jullie in ieder geval wel van GTA: Vice City, vandaar dat ik het post.




kiriyama




Misschien wel de beste Electronic plaat.

avatar van Harmonica


Heb die cd verleden week gedownload. Ben benieuwd

avatar van JohnWilliams
Ik kan iedereen Hans Zimmer aanraden voor een heerlijke kick, ook John Williams doet het goed. Wie van echt klassiek houdt moet gewoon 'Beethoven' kiezen!

avatar van LimeLou
@JohnWilliams

Hans Zimmer vind ik altijd een beetje overdreven en hollywoodiaans klinken





AvMerode





Goldeneye heb ik nu al bijna helemaal kaal gespeeld en de intro plus aftiteling in SP laat ik altijd staan vanwege deze remake song, natuurlijk is tina turners versie uitmuntend maar deze remake song is niet slecht.

Pastichio Rocker
-marco- schreef:
Welke muziek vind jij het beste passen bij gamen?
Dus geen in-game music, maar eigen muziek opzetten tijdens het gamen ( niet bij alle games natuurlijk, Sfeer bederver




avatar van jirachi04
http://www.youtube.com/watc...

Och het is bijna Carnaval

avatar van LimeLou
What the fuck?

gamelord
vanaf vrijdag kom ik alleen nog dronken mensen tegen, die er nogal raar uitzien
(Alaaf enne Vöal sjpas wah) (Voor de vierende Limburgers.)

avatar van jirachi04
Joazeker. En Vriedig goan ich noa sjolierevastaloavend in Zittard.
( Ik ga vrijdag naar scholierencarnaval in Sittard)

gamelord
Woar sitz dich dan op sjoal?

Ik zat daar vroeger in Zittard ook op school..vroeger hete de school..pastoor Jacobs College.

Veelplezier nog vanavond.

avatar van jirachi04
gamelord schreef:
Woar sitz dich dan op sjoal?

Ik zat daar vroeger in Zittard ook op school..vroeger hete de school..pastoor Jacobs College.

Veelplezier nog vanavond.

Ik zit op het Trevianum , (Het Bisschoppelijk College Sittard+ Serviam Lyceum )

gamelord
Ben allang van school af, aan de naam te zien..kan dat wel eens de nieuwe naam van mijn oude school zijn. (Rijksweg?)

avatar van jellecomicgek72
Nieuwe single van de nieuwe R.E.M. plaat. Leuk nummer. Zometeen effe de hele plaat beluisteren.



avatar van jirachi04
gamelord schreef:
Ben allang van school af, aan de naam te zien..kan dat wel eens de nieuwe naam van mijn oude school zijn. (Rijksweg?)

Nee , Trevianum ligt nu in De Bradleystraat en Havikstraat .

Rijksweg (Zuid) is , denk ik , de Dacapo College.

(afbeelding)

Herkenbaar?

avatar van LimeLou



Heel effectief als je Team Fortress 2 speelt

avatar van DarthSolidKevin
Er is al even niks meer geplaatst dus dan zal ik er weer eens wat neerzetten .





Gast
geplaatst: vandaag om 14:11 uur

geplaatst: vandaag om 14:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.