menu

Overig / Algemeen / Favoriete bier of sigaretten merk

zoeken in:
Dat had je niet moeten zeggen Bart...nu komt er weer zo'n hele discussie met Evil Eye.

Heil Heineken! Beste bier dat bestaat!

En ik gruwel van Grolsch. Das echt zo niet lekker. Alleen later op een avond als ik al een eindje heen ben, dan zou het nog kunnen.

En ik rook niet. Das voor zwakkelingen

Nah een tijdje gestopt. Weer vanNelle aan het roken :s

Bier is altijd bavaria

RippedBone Dog
Bier:
aldi bier genaamd Schultenbrau pilsener en heineken.

sigaretten:
af en toe filters zoals marlboro en Pall Mall maar grotendeels shag zoals evergreen, davenport en zware van nelle.

Bier: Zonder twijfel het beste en goedkoopste bier, Schultenbrau
Shag: Zware van Nelle

Game_Kaza
Rook niet en drink niet

Game_Kaza schreef:
Rook niet en drink niet

Die tijd komt nog wel

Game_Kaza
Bahamut Zero schreef:
(quote)

Die tijd komt nog wel

Hoeft niet perse. Ik ben nu 20 en ik vind bier en sigaretten het goorste wat er bestaat op deze wereld.

Game_Kaza
Is juist goed. Na al die verhalen die ik hoor over bier en sigaretten ben ik blij dat ik het niet neem..

Iron Rose schreef:
Hoeft niet perse. Ik ben nu 20 en ik vind bier en sigaretten het goorste wat er bestaat op deze wereld.

Dat kan. Overigens is het wel verstandig dat je niet rookt want je weet toch dat het niet goed is. Ik zelf drink op z'n tijd een biertje maar ik rook nooit.

Grolsch & Marlboro

RippedBone Dog
Ben nu gestopt met roken en dat houden we mooi zo, gelijk gestopt want minderen wou voor geen meter.
Drink af en toe nog wel eens een biertje uiteraard maar niet veel meer want moet nodig weer eens back in training voor boksen en fitness.
Rokers die willen stoppen moeten gelijk stoppen met roken, walk away and don't turn back.

RippedBone Dog schreef:
Ben nu gestopt met roken en dat houden we mooi zo, gelijk gestopt want minderen wou voor geen meter.
Drink af en toe nog wel eens een biertje uiteraard maar niet veel meer want moet nodig weer eens back in training voor boksen en fitness.
Rokers die willen stoppen moeten gelijk stoppen met roken, walk away and don't turn back.

Ok Dr. Phil
Hoe hou je het vol kerel? Aan je post te lezen goed Lukt mij ook wel. 2 tips voor stoppen met roken: 1. Zorg dat je geen rokerij in de buurt hebt. 2. Als je zin krijgt in roken, vervang het dan met iets anders. Ga op een lolly zuigen o.i.d. Dat werkt erg goed omdat je met je gedachten ergens anders gaat zitten. Zaterdagavond mijn laatste peuk gehad en tot die tijd niet of amper aan een peuk gedacht

Ja, over 1 minuutje mag je niet meer roken in de Horeca. Gelukkig rook ik nauwelijks. En als ik het al doe heb ik er achteraf alweer spijt van. Ik rook alleen in goed gezelschap en met wat biertjes achter de kiezen. Dan smaakt het zelfs soms écht goed (Black Devil sigaretten bevielen best goed). Overdag roken zonder biertje, krijg ik nog geen halve peuk op, omdat ik het gewoonweg smerig vind.
Maar het komt dus wel eens voor dat ik in 2 dagen een pakje oprook tijdens vakanties, maar ook dat ik soms weken of maanden helemaal niet rook.
Eigenlijk gunstig, ik ben er verre van verslaafd aan, en daar ben ik trots op. Gewoon gezelligheidsroker!
Op zich vind ik het jammer dat er in de Horeca niet meer gerookt mag worden. In restaurants ben ik het zwaar eens met de rookverboden. Maar in discotheken of kroegjes, tja daar hoort het roken erbij vind ik. Echter, toen ik in Amerika ging stappen (waar het rookverbod al een tijdje geld, en nog veel verder is doorgevoerd dan hier) stonken mijn kleren na afloop van het feest niet. Da's ook wel eens prettig (ik bedoel, ik kon m'n broer de volgende dag nog aan, moet je nagaan)

Oh en qua bier, ben laatst flink los gegaan met de Desperado! Oooh wat een geniaal bier!
En Hertog Jan Lente Bok eens geprobeert met zowat 8 procent, tikte ook flink aan

Ohja, en als je dan al buiten moet roken, moet je je glas zeker weer binnen laten....

Zoiets was toch al te verwachten dat het zou gaan gebeuren nederland is een land dat altijd naar andere landen kijkt en nooit naar hun eigen volk of staat.

1 shagpak vannelle per week en daar hou ik me voorlopig aan.

Oja, dat is nu hé...
Opzich wel jammer dat je niet meer mag roken in kroegen etc. daar was het dan altijd zo gezellig. In een restaurant vind ik het HEERLIJK!!! Wat ben ik blij dat ik daar dan vanaf ben.

Zit je net aan je eten steekt er iemand naast je een peuk op. Sorry voor de mensen die roken maar dat vind ik gewoon echt heel erg ordinair! Gelukkig mag het niet meer! In kroegen en discotheken snap ik niet dat je niet meer mag roken, wat is daar nou mis mee?

Zelf rook ik niet maar ik kan me goed voorstellen hoe de rokers zich voelen...maar ik ben blij dat ze niet meer een peuk mogen opsteken in een restaurant. Dat is dan weer een groot voordeel.

weet je wat het leuke is johnwilliams dadelijk moeten niet rokers mee betalen aan de schatkist terijl er geen rokers meer zijn hoe vind je die.

Squall Lionheart (moderator)
Jup. Tabak prijzen ook verdubbeld binnen een paar jaar. Echt belachelijk, in restaurants ed vind ik het gewoon normaal, maar cafés en discos . Er zijn toch altijd gewoon rokers en niet-rokers ruimtes geweest, wat was daar mis mee. Mensenrechten Art. 9. Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige arrestatie, detentie of verbanning, Art. 12. Niemand zal onderworpen worden aan willekeurige inmenging in zijn persoonlijke aangelegenheden.

Nog gaarder, in de coffeeshop hier mag je vanaf nu alleen nog maar pure weed of hash roken, heb al vijf toeristen afgevoerd zijn worden .

Squall Lionheart schreef:

Nog gaarder, in de coffeeshop hier mag je vanaf nu alleen nog maar pure weed of hash roken, heb al vijf toeristen afgevoerd zijn worden .

Haha dat had ik ook gehoord. Als je dus in de kroeg pure weed rookt mag het wel Nou, ik hoef geen toerist te zijn om dan afgevoerd te worden

Louis2703
Tijdje terug de waterpijp eens geprobeerd. En dat valt niet tegen moet ik zeggen...

Voor sommige mensen is het wel fijn dat al die rook weg is =D Ik vind het heel erg stinken, maar kan er wel tegen. Maar mijn zus bijvoorbeeld, die krijgt dan moeite met ademhalen enzo.

Vooral in bioscopen enzo vind ik het ongelooflijk associaal om te gaan roken. Trouwens, soms werken die aparte gedeelten geen eens, wist je dat? Zag een keer bij de hema een tafel. De helft was niet rokers, de andere helft wel XD Alsof je er dan geen last van hebt?

Princess Piranha schreef:
wel tegen. Maar mijn zus bijvoorbeeld, die krijgt dan moeite met ademhalen enzo.

Sneu voor haar, heeft ze astma?

Princess Piranha schreef:

Vooral in bioscopen enzo vind ik het ongelooflijk associaal om te gaan roken.

Bij ons mag je niet in de bios roken hoor! Dan word je er regelrecht uitgegooid...!

Louis2703 schreef:
Tijdje terug de waterpijp eens geprobeerd. En dat valt niet tegen moet ik zeggen...

Had ik laatst ook gedaan met een stel vrienden...wij hadden appelsmaak. Ik doe het nooit maar opzich was het wel relax op het balkon tot 's avonds een uur of 11.

Ik was gister in de Melkweg in Amsterdam bij een optreden van de Raconteurs. Ik kan me herinneren dat het daar altijd blauw stond van de rook en dat het pijn deed aan mijn ogen. Maar gister had ik nergens last van. Heerlijk!

JohnWilliams schreef:
Sneu voor haar, heeft ze astma?

Yeah volgens mij wel.

JohnWilliams schreef:
Bij ons mag je niet in de bios roken hoor! Dan word je er regelrecht uitgegooid...!

Ja hier in Nijmegen ook niet. Maar in Malden zit(zat?) nog een bioscoop waar je wel mocht roken, ging er dus liever niet naartoe.

Tsjo-Wi schreef:
Ik was gister in de Melkweg in Amsterdam bij een optreden van de Raconteurs. Ik kan me herinneren dat het daar altijd blauw stond van de rook en dat het pijn deed aan mijn ogen. Maar gister had ik nergens last van. Heerlijk!

THE RACONTEURS?! Ooooeh! Was vast erg awesome! :3

Louis2703 schreef:

Probeer het eens in combinatie met bier.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img79.imageshack.us/img79/9985/sta71201re1.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Haha, dat lukt denk ik niet echt.

Jack Savage
sigaretten/shag: van nelle en marlboro
bier: pit bier en duvel

Mag graag een jointje roken
Bier drink ik niet, doe mij maar een whiskey

Roken begin ik niet aan, dus daar geen mening over. Ik moet wel zeggen dat sigaren altijd heerlijk ruiken.

En bier maakt mij niet zoveel uit. Ik drink alleen een pilsje mee tijdens feesten en uitgaan. Dan weet ik voor de helft van de tijd niet eens wat voor bier ik drink

Nou ja tot zover mijn bijdrage op biermeter.nl en sigaretmeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 13:30 uur

geplaatst: vandaag om 13:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.