menu

Overig / Algemeen / Favoriete bier of sigaretten merk

zoeken in:
Erdinger is weissbier, da's iets anders dan witbier (niet alleen het taalverschil) Weissbier is minder bitter. Ik zal het misschien wel eens proberen, maar mijn ervaringen met Duitse bieren zijn tot nu toe alleen maar matig en slecht. Met uitzondering van een pils, waarvan ik helaas de naam van vergeten ben.

Misschien ben ik het gewoon gewend om meer het Duitse en Limburgse te drinken.
Moet namelijk niks hebben van amstel , heineken of bavaria om een paar bekende noordelijke biertjes op te noemen. Wel nog nooit een streekbiertje uit het noorden gehad.

Ik beoordeel bieren niet echt op waar ze vandaan komen. Ben gewoon algemeen liefhebber van meer donkere, kruidige bieren uit België of bepaalde streekbieren.

Ik ook niet ,maar viel me gewoon op. Heb er niet zo'n lekkere ervaring mee ,maar kan nog veranderen.

Ieder z'n ding.

Ik heb mijn vader fan laten worden van La Chouffe, ben er best wel blij mee dat hij wat anders probeert dan alleen pils

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.goedkoopdrank.nl/bestel/prodgfx/476476.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Die is ook lekker.
Al eens in een Belgisch bierwinkeltje geweest? Meer dan 350 verschillende soorten biertjes. Zo zag ik ook een of ander biertje uit La Roche-en-Ardenne. helaas niet geproefd. Ik had de kans wel

Nee nog nooit! Moet vast erg leuk zijn om al die bieren te zien

Zeker. Wat ook erg leuk was , was de slager . Die hadden ook erg veel. En niet alleen boterhammenworst of kleine knoflookworstjes,maar stukken vlees van zo'n 15 kilo . Heerlijk bij het bier bijvoorbeeld.
En dan nog wat franse mosterd erbij of wat kaas.
Is helaas wel duur zo'n stuk vlees.

Je had er eigenlijk bij moeten zijn.

gamelord
Leuke woord keuze Erwin, een stukje vlees van 15 kilo bij een biertje hehe.

(Heineken)

gamelord schreef:
Leuke woord keuze Erwin, een stukje vlees van 15 kilo bij een biertje hehe.

Kan goed eten.

Eigenlijk gewoon wat stukken vooraf eraf snijden , op een bordje leggen of in een kommetje en dan kan je gewoon stukjes pakken voor om in het vuistje op te eten.

gamelord
Hehe, heb je gelijk classy borrelhapjes Erwin, als mijn broers en vrienden een borrelavond hebben staat dat ook op tafel...ik ga dan voor de Fanta of Cassis samen met de paprika chips of borrelnootjes.

Eigenlijk gewoon wat stukken vooraf eraf snijden , op een bordje leggen of in een kommetje en dan kan je gewoon stukjes pakken voor om in het vuistje op te eten.

Hehe, heb je gelijk classy borrelhapjes Erwin, als mijn broers en vrienden een borrelavond hebben staat dat ook op tafel...ik ga dan voor de Fanta of Cassis samen met de paprika chips of borrelnootjes.

Bitterballen zijn er ook lekker bij!

Deze heb ik net gekocht

Dit bier had ik een jaartje geleden geprobeerd, fantastisch en lekker zoet, nu even opnieuw proberen

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://bier.blog.nl/files/2009/09/biere-tripel-karmeliet.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

En omdat ik toch alles van brouwerij De Leckere wil proberen:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.deleckere.nl/wp-content/uploads/2010/12/Cuv%C3%A9efles-RAZENDE.png

Is dat een Belgisch kloosterbier ?

Bitterballen zijn er ook lekker bij!

Zeker. Eet jij ze ook met een flinke dot mosterd? Dan pas zijn ze echt heerlijk.

gamelord
Als ik iedereen met zijn biertjes zie, heb ik toch wel heimwee naar de tijd dat ik het ook nog kon.

jirachi04 schreef:
Is dat een Belgisch kloosterbier ?

(quote)

Zeker. Eet jij ze ook met een flinke dot mosterd? Dan pas zijn ze echt heerlijk.

Nee, met mayonaise

En die Karmeliet is inderdaad een kloosterbier uit België. Heb het net weer geproefd, het was zoeter in mijn herinneringen maar de smaak is er niet slechter op geworden, lekker pittig maar ook zacht. De kleur was ook mooi, troebel maar nog steeds erg blond.

En waarom kan je geen bier drinken, Roger? Vanwege doktersadvies?

Zeker iets aan de lever of medicijnen , denk ik. Eentje in mijn klas heeft dat en mag ook geen alcohol meer drinken.
Ik hoop wel dat je wel eentje mag tijdens Kerst en/of Nieuwjaar als je een beetje oppast , Roger. Natuurlijk een Limburgs biertje.

Van Camel naar Lucky's gegaan met peuken, kreeg steeds een droge strot van die kamelen. Zijn goed te roken, ken geen andere sigaret die zo goed smaakt als een Lucky. Bier is nog altijd Dommelsch hierzo.

Pall Mall...

@ Jelle,ooit had je Camel Full Flavour(rode pakjes) en die waren heerlijk,sindsdien rook ik geen Camel meer,sucks....

Qua bier Amstel of Heineken,the rest is less..

Pastichio Rocker
Heineken is geen bier.

Leidenaar187 schreef:
Pall Mall...

Me moeder rookt die ook, vind ze zelf altijd een vieze nasmaak hebben, niet mijn ding.

Pastichio Rocker
Dan moet je chocoladesigaretten roken.

jellecomicgek72 schreef:
(quote)

Me moeder rookt die ook, vind ze zelf altijd een vieze nasmaak hebben, niet mijn ding.

Die rooie pakkies? Merk er niks van.
Vanavond zal ik wel weer pakkie wegroken want als ik aan de bier zit vliegen ze erdoorheen. Heineken + peukies,altijd lekker!

bro
Gauloises!
En nee die zijn niet zwaarder dan simpelweg Marlboro, L&M, Pall Mall, Camel, Lucky Strike, of eender welke andere 'normale' filter sigaret

En dat Camel een droge mond zou geven zal eerder aan de oudheid en dus het opdrogen van je tabak liggen denk ik. Soms liggen ze al maanden in de winkelrekken, of komt er eens een vergeten doos toch nog in de rekken terecht. Of je had gewoon dorst

Gauloises Goeie smaak zit daaraan, rook ze ook vaak. Wissel Luckies en die met elkaar af.

'Jupiler' of Jupiler Tauro
sigaretten = Chesterfield of soms op café Bastos
ik heb eigelijk niet veel last van verschillende merken sigaretten maar je moet iets kiezen

Pastichio Rocker schreef:
Heineken is geen bier.

strike zeg ek ook altijd ^

Spirit_Catcher schreef:
'Jupiler' of Jupiler Tauro
sigaretten = Chesterfield of soms op café Bastos
ik heb eigelijk niet veel last van verschillende merken sigaretten maar je moet iets kiezen

Ook Chesterfield hier , al rook ik niet zo veel meer.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.