menu

Overig / Algemeen / Favoriete bier of sigaretten merk

zoeken in:
gzn
Palm (Royale)

Allebei lekker.

Bier:

beste pils: Brand, Hertog Jan, Warsteiner
slechtste pils: Heineken, Cristal Alken, Budels
beste speciaalbier: Westmalle Dubbel, Hertog Jan Grande Prestige, Achelse Kluis bruin

Sigaretten:
beste: Camel (vast), Drum (shag)
slechtste: Marlboro
Sigaartje is ook wel lekker op z'n tijd, en als ik eenmaal oud ben koop een pijp en een schommelstoel

Beste bier: Amstel
Slechtste bier: Grolsch
Roken: doe ik niet...

Drinken doe ik ook niet maar als ik moet kiezen...: Amstel dus.

16 jaar zal wel oud genoeg zijn om er over te oordelen zeker?

Beste bier: Duvel en Palm
Slechtste bier: Maes en vooral Primus.

Beste is nog altijd Heineken, daarna Palm en evt. Hertog Jan

Slechte is op stip met nummer 1: Oranjeboom, daarna Gulpener en Leeuw Bier.

Sigaretten, tja, met uitgaan en met vrienden rook ik wel eens Camel, maar ben tegen roken eigenlijk. Ik zie 't nut eigenlijk niet zo om aan zo'n stokje te hijsen, en de volgende dag er een schorre keel van te hebben

metaledje schreef:
Geen van beide, sigaretten en bier is het goorste op de wereld voor mij

Agree, Cola > alles.

Palm en Kent.

jaspertje3 schreef:
ik wel eens Camel, maar ben tegen roken eigenlijk. Ik zie 't nut eigenlijk niet zo om aan zo'n stokje te hijsen, en de volgende dag er een schorre keel van te hebben

Goed gezegd Jaspertje...ik zie er ook het nut niet van in.

Bier: Weet ik niet, heb het nog nooit gedronken, net zo min als andere alcoholische dranken

Roken: Weet ik niet, ik rook niet, grotendeels om een verslaving te vermijden.

Ja, ik ben een braaf ventje

Bart Tönjann klinkt echt als een zakennaam, misschien maar eens een biertje nemen (grapje).

sdr
Bier: Grolsch beugel
Sigaretten: meestal biets ik bij vrienden maar anders camel. Zo af en toe rook ik ook sigaren.

Ik rook maar niet, maar een sigaar lijkt me wel geinig.

sdr
Dan moet je eens Moods sigaren proberen, van ritmeester geloof ik.

Ik zal het eens proberen.

JohnWilliams schreef:
Bart Tönjann klinkt echt als een zakennaam, misschien maar eens een biertje nemen (grapje).

Zaken, bier... Ik zie het verband niet. Als we het over zakenlui hebben, dan denk ik eerder aan een goed wijntje, het bourgondische leven. Ik zie niet in waarom iemand met een zakenachternaam een biertje zou moeten nemen.

Het was maar een grapje hoor.
Tuurlijk zitten zakenmannen aan de wijn en denken ze meer aan zo'n bourgondisch leven...of aan golf.

Ik bedoelde dat ze juist Wel aan de wijn zitten. Wijn is een onderdeel van het Bourgondische leven

Weet ik. Maar weer terug ontopic.

Bier, mijn favoriete zuipen. Niets lekkerder dan die gulzige troep je strot in laten plenzen.

1: Heineken
2: Bavaria
3: Alfa bier
4: Buckler, helaas niet meer te krijgen in ons stinklandje
5: Oranjeboom
6: Dommelsch
7: Hertog Jan
8: Jaeger
9: Huttenkloas
10: Olm

Uiteraard blijft het niet bij de Nederlandse bieren, ook de belgen kunnen er godverdomme wat van!

1: Jupiler
2: de Verboden Vrucht
3: Bosbier
4: Bokkereyer
5: Flierefluiter (Westelse tripel)

Ook in Duitsland hebben ze nog wel redelijke bieren, de beste die ik daar heb kunnen drinken:

1: Kölsch
2: Erdinger Weißbräu
3: Warsteiner

Ook op rookgebied ben ik al jaren zeer actief. Je zult me niet gauw zien zonder peuk in me smoel. Op dat gebied steek ik het liefst op:

1: Marlboro
2: Camel
3: Lucky Strike
4: Drum
5: Van Nelle
6: Samson
7: Pall Mall
8: Philip Morris
9: Chesterfield
10: Kent

Zo te zien heb je verstand van al deze merken...sommige ken ik nog geen eens.

Maar rook je echt zo veel?

Ik had al zo'n vermoeden dat jij in minder dan 10 minuten op dit bericht zou reageren...

Kwak, Het Elfde Gebod en Alfa (zowel Limburgs als Grieks) zijn trouwens ook nog goede biertjes. Pas een pakje Peter Stuyvesant gehaald, maar dat was niet alles. Hou toch liefst op shag; Drum, Samson of Van Nelle.

Kwak is lekker bier, en grappig dat je dat drinkt uit zijn zo'n speciaal glas in een houten houder.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Kwakglass.JPG

Een apart glas Thomas, persoonlijk drink ik gewoon liever bier uit een echt bierglas.

http://www.planet.nl/upload_mm/f/1/b/1927446000_1999998491_heineken_galaxy_stier.jpg

maar deze is ook wel leuk...
http://www.brouwersaandenrijn.nl/images/bierglas.jpg

sdr
Ik heb een bierglas van het Luxembergse merk Simon Pils (ook mijn naam).

Die lekker grote glazen van een halve liter of zo van Wieckse Witte bevallen me ook erg goed.
Bij die glazen met een bolletje of andere vrij grote ruimte onderin (zoals een laarsvormig glas) is het altijd lachen geblazen als mensen niet weten dat je op het laatst moet oppassen omdat er dan opeens heel veel bier doorstroomt zeg maar, zodat je een plons in je gezicht krijgt.

Wat een verschrikkelijke biersmaak heb je Evil Eye! Alhoewel 'bier', Jaeger staat in je lijst, dat kan je toch moeilijk bier noemen..

Ik mis amstel in Evil Eye's lijst. Dat is de lekkerste samen met Heineken.

Ah joh, volgens mij drinkt ie geeneens bier (Evil Eye bedoel ik)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:26 uur

geplaatst: vandaag om 13:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.