menu

Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?

zoeken in:
avatar van Leidenaar187
Ik heb een fragment uit de korte documentaire '2 girls 1 cup' als achtergrond,shot die gemaakt is van 1 van de hoogtepunten van dit meesterwerkje,maar te ranzig om hier te plaatsen.


avatar van fabblwaps

(afbeelding)
Deze is maar tijdelijk, aangezien hij flink uitgerekt moet worden en daar niet mooier op wordt.

misterwhite

(afbeelding)

gamelord
Zo heb dan nu eindelijk een Wallpaper gevonden die voor altijd op de desktop zal staan en wel deze...Super!!


(afbeelding)

avatar van fabblwaps

(afbeelding)
Op mijn PC, op de laptop nog steeds die van Banksy die ik eerder postte.

avatar van fabblwaps

(afbeelding)
M'n nieuwe wallpaper.

misterwhite
Ghost in the shell


(afbeelding)

avatar van jellecomicgek72
Heb ook die van Duke Nukem Forever nu. Vind alleen die hele witte kant niet zo dope dus misschien dat er straks alweer een andere staat.


(afbeelding)


avatar van fabblwaps
jellecomicgek72 schreef:
Heb ook die van Duke Nukem Forever nu. Vind alleen die hele witte kant niet zo dope dus misschien dat er straks alweer een andere staat.

(afbeelding)
Er zijn ook 2 andere versies, eentje waar het overgrote deel zwart is en eentje waar het witte gedeelte groter is. Ik vrees alleen dat die niet in HD kwaliteit te vinden zijn.

AvMerode
Had eerst alleen maar van die dudes met zwaarden en guns dus nu ff een andere aanpak.


(afbeelding)

Volgens mij is dit Link's (uit zelda serie) fantasie vrouw hij heeft goede smaak in ieder geval

gamelord
AvMerode schreef:
Had eerst alleen maar van die dudes met zwaarden en guns dus nu ff een andere aanpak.

(afbeelding)

Volgens mij is dit Link's (uit zelda serie) fantasie vrouw hij heeft goede smaak in ieder geval


Ziet er goed uit Adrie!!

avatar van JohnWilliams
Ondanks al die mooie games neem ik heel vaak toch een wallpaper van een film

avatar van Brains

(afbeelding)
Vond ik wel een leuke afbeelding van de opkomende game Super Meat Boy.

avatar van Barcel

(afbeelding)

Emma Stone

avatar van Kevin251
Barcel schreef:
(afbeelding)

Emma Stone


Lelijk wijfje

avatar van fabblwaps
Ziet er niet geweldig uit inderdaad.

avatar van Tsjo-Wi
In de film Zombieland vind ik haar wel geil. Vooral dat stuk in die villa als ze romantisch gaat doen met die gozer.

avatar van jellecomicgek72
Ik was de oude zat, dus een nieuwe:


(afbeelding)

avatar van fabblwaps
Mooie wallpaper Jelle.

avatar van Brains
New Vegas

Pastichio Rocker
Momenteel deze:


(afbeelding)


avatar van jellecomicgek72
Deze momenteel:


(afbeelding)


avatar van Ricxz92
Heb deze nu:

(afbeelding)

kiriyama
Wow die ziet er wel cool uit zeg.

Na alle esthetische toestanden heb ik maar eens voor iets platters (uhm...) gekozen.


(afbeelding)

avatar van JustMike

en ik heb deze

(afbeelding)

avatar van jellecomicgek72
Maar es een nieuwe wallpaper genomen


(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 15:23 uur

geplaatst: vandaag om 15:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.