Overig / Algemeen / Wat heb jij als wallpaper?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2007, 15:30 uur
Ik had mijn Wallpaper al laten zien op Musicmeter maar dit is mijn Wallpaper:
Natuurlijk een Rayman Wallpaper...wat zijn jullie Wallpaper's? Laat ze maar zien!
Natuurlijk een Rayman Wallpaper...wat zijn jullie Wallpaper's? Laat ze maar zien!
0
geplaatst: 16 september 2007, 18:04 uur
Deze. Wallpaper van Crash of the Titans, een spel dat 9 oktober uit komt en erg goed word!
(Wat heeft dit eigenlijk met Nintendo te maken? Dit topic hoort bij Algemeen)
0
geplaatst: 16 september 2007, 18:18 uur
Had het niet bij Nintendo gezet, hoor bij algemeen dacht ik...misschien kan Boordappel dit forum even verschuiven?
0
geplaatst: 16 september 2007, 19:16 uur
Op dit moment gebruik ik deze wallpaper. Het is de planeet Mars. De foto is gericht op de locatie Valles Marineris.
0
geplaatst: 16 september 2007, 19:21 uur
JohnWilliams schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik zou wel willen dat ik dat kon laten zien, Maar ik weet alleen niet hoe dat moet.
0
geplaatst: 16 september 2007, 19:26 uur
Hier staat alles over de opmaak van het versturen van bestanden, foto's en url's.
0
geplaatst: 16 september 2007, 19:35 uur
0
geplaatst: 16 september 2007, 20:46 uur
Als je het plaatje wil laten zien moet je op de boompje drukken Kevin, en dan die motor erop plakken. Snap je het nu? Overigens wel Valentino Rossi daar had gewoon Capirossi moeten staan.
0
geplaatst: 16 september 2007, 21:43 uur
Ik heb er een van Twilight Princess. (Die kreeg je bij TP als je die registreerd bij Nintendo VIP)
0
geplaatst: 17 september 2007, 08:05 uur
Mooie wallpaper, FoetsjNL!
Inmiddels ben ik al weer geswitchd naar een nieuwe wallpaper (elke maandag een nieuwe )
Crash Bandicoot, die de strijd tegen Leukemie steunt.
Inmiddels ben ik al weer geswitchd naar een nieuwe wallpaper (elke maandag een nieuwe )
Crash Bandicoot, die de strijd tegen Leukemie steunt.
0
geplaatst: 17 september 2007, 17:26 uur
JohnWilliams schreef:
Als je het plaatje wil laten zien moet je op de boompje drukken Kevin, en dan die motor erop plakken. Snap je het nu? Overigens wel Valentino Rossi daar had gewoon Capirossi moeten staan.
Haha, Mijn vader is ook van Capirossi
0
geplaatst: 17 september 2007, 22:26 uur
Niet zo'n topper, maar ik was uitgekeken op mijn vorige (Tokyo by night).
0
geplaatst: 17 september 2007, 22:50 uur
Had eerst een site met verschrikkelijk veel prachtige natuurfoto's op wallpaperformaat, maar die heb ik jammer genoeg verloren.. Dit is overigens meer een tussendoortje; lang niet zo mooi als het meeste andere aanbod, maar de zin ontbreekt even om er wat aan te doen.
0
geplaatst: 18 september 2007, 15:59 uur
0
geplaatst: 18 september 2007, 15:59 uur
paulisdik schreef:
Echt niet want dat is SLAYER al .
(quote)
Echt niet want dat is SLAYER al .
Oh shit ik dacht altijd Iron Maiden joh.
Trouwens, die gozer van Zannacht z'n wallpaper lijkt wel een beetje op die zanger van Judas Priest.
0
geplaatst: 18 september 2007, 16:02 uur
Iron Rose schreef:
Trouwens, die gozer van Zannacht z'n wallpaper lijkt wel een beetje op die zanger van Judas Priest.
(quote)
Iron Maiden behoort ook tot een van mijn favoriete bands
En nu je het zegt die kerel lijkt echt op de zanger van Judas Priest.
0
geplaatst: 18 september 2007, 17:21 uur
paulisdik schreef:
(quote)
Misschien lijkt er idd een beetje op.. maar naar mijn weten is die zanger van Judas Priest tegenwoordig wat dikker..
0
geplaatst: 18 september 2007, 17:26 uur
the deftone schreef:
Misschien lijkt er idd een beetje op.. maar naar mijn weten is die zanger van Judas Priest tegenwoordig wat dikker..
(quote)
Dat val volgens mij nog best wel mee.
0
geplaatst: 18 september 2007, 17:30 uur
paulisdik schreef:
(quote)
zou kunnen weet het niet precies.. heb die gast al lang niet gezien.. maar die dude in Resident Evil 4 heet toch the Big Cheese ofzoiets?
0
geplaatst: 18 september 2007, 17:31 uur
the deftone schreef:
zou kunnen weet het niet precies.. heb die gast al lang niet gezien.. maar die dude in Resident Evil 4 heet toch the Big Cheese ofzoiets?
(quote)
Ik heb eerlijk gezegd Resident Evil nog nooit gespeeld dus ik weet dat helaas niet.
0
geplaatst: 18 september 2007, 18:12 uur
paulisdik schreef:
Ik heb eerlijk gezegd Resident Evil nog nooit gespeeld dus ik weet dat helaas niet.
(quote)
Ik wel, maar is al een tijd geleden dus weet het niet meer zeker.
0
geplaatst: 18 september 2007, 18:54 uur
Zullen we ons maar weer bezig houden met de Wallpapers
Wat is bijv. de jouwe the Deftone?
0
Muffinhead
geplaatst: 18 september 2007, 21:53 uur
als hij die hier neer had willen zetten had ie dat vast al gedaan eh,
mijne is er overigens een van de Anime Bleach
EDIT: gevonde
mijne is er overigens een van de Anime Bleach
EDIT: gevonde
0
geplaatst: 19 september 2007, 21:24 uur
JohnWilliams schreef:
Sorry, het mislukt de hele tijd.. je moet toch gewoon op dat knopje voor afbeelingen drukken en dan de url er in zetten? want het mislukt telkens.
* denotes required fields.