menu

Overig / Algemeen / Vijfsterren

zoeken in:
Het zal bij verschillende user hier waarschijnlijk al bekend zijn. Maar onze oude vriend heeft, al een tijdje, een nieuw forum gestart. De games sectie kan daar echter nog wel flink wat aandacht gebruiken.
Dus even een kleine promotie voor Vijf Sterren

centurion81 (moderator)
Ik ben er vanaf vrij vroeg lid ook...gebruik het als schaduw administratie voor de metersites, mochten die ooit uit de lucht gaan dan heb ik al mn stemmen nog ergens

Ik heb dit helemaal gemist, wat is de reden dat die site er is gekomen? Miste Jordy het hele gebeuren? Maar zal wel ff accountje aanmaken

centurion81 (moderator)
mrdig schreef:
Ik heb dit helemaal gemist, wat is de reden dat die site er is gekomen? Miste Jordy het hel gebeuren? Maar zal wel ff accountje aanmaken

Denk wat mensen van MM die nog contact met 'm hadden, die zijn de eigenaren van de Metersites wat zat. Daarnaast wilde Jordy kijken hoe makkelijk het was om zoiets te maken met veel functionaliteit te automatiseren, deels ook met AI.

Ja zoals hij het zelf aangaf wat het ook vooral om even wat met nieuwe technieken en systemen te spelen.

Ook een account aangemaakt maar krijg niet de indruk dat het ontzettend van de grond komt.

Er is zowaar nog minder te beleven dan hier.

Het concept is erg leuk, maar er zijn maar een paar actieve users. Dat maakt het niet meteen heel boeiend nee. Hoop dat die site nog actiever gaat worden.

Dat was ook een beetje het idee achter het bericht hier Manny Calavera. Kijken of we daar wat meer mensen heen kunnen krijgen.

Blijft een lastige wel, want je bent dan op twee plekken hetzelfde aan het doen. En op de meter sites zit veel meer geschiedenis natuurlijk. Dat hevel je niet eventjes over. Maar vindt het wel een fijne site en er wordt tenminste wel aan ontwikkeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:49 uur

geplaatst: vandaag om 16:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.