menu

Overig / Algemeen / Computerwereld helpdesk: Stel een vraag.

zoeken in:
avatar van FDB92
Feyenoord100jaar schreef:
Ik probeer op sommige sites(trueachievements.com, gamekings.tv) op te komen maar het lukt niet terwijl de andere sites het gewoon wel doen. Als ik dan op verbindingsprobleem klik komt er te staan: het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet.

Wat moet ik doen?


Ik probeer de hele dag al op TrueAchievement.com te komen, maar bij mij lukt het ook niet. Ondertussen is de site al wel online, maar hij doet het nog steeds niet. Het enige wat er staat is dit:

Dear TA faithful

Unfortunately, we have had a catestrophic hard disk failure on the database server - this has led to some substantial data corruption.

We are working around the clock to try to recover as much data as possible before we put the site back up.

You can check on the progress of the recovery by following the TA twitter account: TrueAchievement Twitter

I would like to apologise for any inconvenience caused by the down time, we are doing everything we can to get things sorted as soon as possible.

In the mean time, go play some Reach ;o)

TA Admin


Het ligt dus niet aan je internetverbinding.

avatar van Feyenoord100jaar
Weet er iemand ofdat er ook een adblocker voor Internet explorer bestaat?

avatar van Brains
Genoeg. Gewoon even zoeken op google, dan vindt je er een hele hoop.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Het antwoord op bijna elke IE vraag is: Mozilla Firefox .

avatar van jellecomicgek72
Ik vind Firefox echt niet tof...

avatar van Feyenoord100jaar
Opmaak is wel vet, maar het punt met Firefox is dat als je aan het internetbankieren bent dat je internetverbinding niet veilig is. Anders was ik meteen overgeschakeld.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Hoe kom je daar nu weer bij? Sowieso veiliger dan IE, lijkt me.

avatar van jellecomicgek72
Volgens mij ondersteund Firefox ook geen javascript dacht ik? Daarom vind ik Firefox zo bagger.

avatar van Feyenoord100jaar
Volgens mij staat er bijvoorbeeld al geen slotje bij firefox.


avatar van Feyenoord100jaar
Ik had het over Ideal en Firefox.

avatar van fabblwaps
Zo'n slotje staat er wel gewoon hoor.

avatar van Feyenoord100jaar
lol ik zal nog eens Firefox proberen.

avatar van fabblwaps
Je ziet trouwens niet echt een slotje, maar wel een groen stukje in de url balk, is volgens mij gewoon hetzelfde.

avatar van Brains
Moet Boordappel gelijk geven. IE is bij verre de slechtste browser waar ik ooit mee gewerkt heb. Ik gebruik momenteel Firefox (Ondersteunt gewoon javascript, zoals tegenwoordig elke browser wel, en SSL) en Google Chrome op windows en Iceweasel op Linux.

avatar van Feyenoord100jaar
Vorige week firefox weer geinstalleerd en ik blijf hem nu gebruiken, hele fijne browser

Mijn vraag voor deze week

Ben de laatste tijd weer aan het pokeren maar is er een programma waarmee ik wat er op het scherm gebeurt kan opslaan zou dat ik het later kan analyseren?

gamelord
Nope nog eens nagelezen...denk niet dat je daar op zit te wachten.

avatar van Feyenoord100jaar
Toch bedankt , hopen dat er nog iemand reageert


avatar van Starmaster501
Weet iemand of er voor de Ipod Nano nog games te downloaden zijn?
In de app store vind je alleen voor de touch en Ipad enzo. Maar ik heb nu de oude Nano nog en wil daar eens andere games op doen.

avatar van Starmaster501
Oh, nog een vraagje die ik vergeten was

Die Ipod touch. Kan je spelletjes downloaden via de app store. Kan dat ook gewoon op je pc (ook demo's) en dan op je ipod zetten?

avatar van Starmaster501
Lekker spammen hier.
Deze moet vast wel iemand weten.
Ik heb een dvd hoesje gemaakt maar als ik hem uitprint is hij iets te groot. Hoe kan ik een afbeelding resizen dat ik zelf de centimeters enzo in kan vullen? Of een andere manier om hem op dvd formaat te krijgen?

Graag antwoord

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Kan met elk plaatjes programma, zelfs paint, image resizen en dan cm ipv pixels kiezen. Maar gaat nog makkelijker bij het printen zelf, beste via Photoshop, print with preview kiezen.

avatar van Naomi Watts
Irfanview.

avatar van Bennerd
Wow, lang geleden dat ik me nog aangemeld had op deze site. Maar goed, ik zit met een vraag: ik probeer al een hele tijd Commander Keen 4 te spelen op mijn pc (Windows 7), maar de n00b in mij krijgt het niet aan de praat.

Het probleem is dat de install.exe van CK4 niet werkt omdat ik na het opstarten ervan de melding krijg dat mijn systeem 'full screen mode' niet support.

Ik ben er al aan uitgeraakt dat een DOS-emulator mij kan helpen. Nu heb ik DOSbox al staan op mijn pc, maar daar kan ik ook helemaal niet mee werken Iemand die mij kan helpen?

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
DOSbox vond ik ook best zuur, hier een install guideje. Maar zou eerst eens VDMSound proberen, werkt voor mij meestal beter bij het aan de praat krijgen van oldies. Gewoon installen en dan de dos installer/exe rechtsklikken en run with VDM. Compatibility aanvinken in properties wil ook nog sporadisch helpen...


Vind ik ook het fijnste programma, met riot ea plugins.

avatar van Starmaster501
Bij youtube filmpjes die reclame van tevoren hebben doen het niet bij mij. Dan blijft hij eeuwig laden. Iemand enig idee hoe dit kan verholpen worden?

avatar van ps3me
Ik heb een probleempje met het geluid van mijn computer.
Gister heb ik het scherm verwisseld om te kijken of dat scherm mooier beeld had, dit was niet het geval. toen had ik het oude scherm weer aangesloten, precies zoals ik deze er ook uit had gehaald..

maar nu komt het... Het geluid doet het niet meer, als het groene audio stekkertje erin zit dan geeft de monitor alleen vervelend hoog pieptoontje. Deze komen uit de speakers van mijn scherm.

Heeft iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?

avatar van Brains
Wat voor een scherm is het? Met wat voor een kabel is deze aangesloten? Wat voor speakers gebruik je en wat voor drivers? Controleer ook even dat als je onder control panel (configuratiescherm) -> hardware & sound -> manage audio devices of je speakers aangesloten en enabled zijn en deze de default device zijn. Sorry voor de Engelse termen, maar ik heb alleen de Engelse versie van Windows 7.

avatar van ps3me
Ik heb Windows Vista als stuurprogramma.
Het vreemde was dat het geluid het eerst gewoon deed. Nadat ik het scherm eraf had gehaald om de ander te proberen maar deze niks vond dus mijn oude scherm herinstalleerde deed mijn geluid het niet meer.

Het is een standaard kabeltje met aan beide kanten een groene plug. Dat kabeltje zit in het groene ingangetje achterin mijn computer en mijn scherm. Eerst deed deze het prima, nu hoor ik alleen nog maar een vervelend aanhoudende pieptoon.

Het is een Philips scherm met ingebouwde speakers..
Philips 170B is het type.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.