Overig / Algemeen / HDTV
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2009, 10:26 uur
ben blij dat ik een 80 cm lcd hebt waar me xbox360 op 1080i draait (hdmi)
0
geplaatst: 17 juli 2009, 10:33 uur
Ik wilde eigenlijk zeggen ben dat ik blij ben dat ik ook een ps3 heb die 1080P draait, maar zijn er wel spellen die 1080P draaien?
0
geplaatst: 17 juli 2009, 10:39 uur
Oblivion, The Darkness, Virtua Tennis 3 en MGS 4 zijn de 1080p games die ik heb.
Wel fijn dat PS3 1080p draait inderdaad, moet je wel full hd hebbe nanders heb je er nog niets aan.
Wel fijn dat PS3 1080p draait inderdaad, moet je wel full hd hebbe nanders heb je er nog niets aan.
0
geplaatst: 17 juli 2009, 10:59 uur
Nee MGS is niet 1080p. Die wordt geupscalled vanaf 720p. Beeldkwaliteit is dan wel iets minder als je het echt op 1080p draait. Word gezegd dat het zelfs minder is dan 720p.
0
geplaatst: 17 juli 2009, 11:08 uur
Mijn MGS 4 Limited edition loopt gewoon op 1080p, al las ik na wat research dat de de Europese PAL het niet heeft. Ik heb de Japanse LE.
0
geplaatst: 3 september 2009, 21:36 uur
Sinds kort hebben we beneden in de huiskamer een Full HD staan. Dus meteen de PS3 erop aan gesloten en Assassin's Creed gespeeld. Maar nu zie ik constant haperingen, alsof het beeld niet snel genoeg ververst wordt. Ik verwachtte heel scherp beeld - wat ook is als je niet beweegt - maar zodra ik beweeg zie ik alleen maar schokkende beelden. Weet iemand waar dat aan ligt? Ik heb ook een HDMI-kabel tussen de PS3 en tv liggen.

0
284
geplaatst: 4 september 2009, 00:08 uur
Ik heb nu nog een HD ready staan maar binnen twee maanden speel ik mijn games op een Full HD Led.
Het gaat om de Samsung 6000 40/46 inch of 7000 40 inch even kijken wat de prijzen over twee maanden zijn.
Het gaat om de Samsung 6000 40/46 inch of 7000 40 inch even kijken wat de prijzen over twee maanden zijn.
0
geplaatst: 4 september 2009, 07:31 uur
Hadouken schreef:
Sinds kort hebben we beneden in de huiskamer een Full HD staan. Dus meteen de PS3 erop aan gesloten en Assassin's Creed gespeeld. Maar nu zie ik constant haperingen, alsof het beeld niet snel genoeg ververst wordt. Ik verwachtte heel scherp beeld - wat ook is als je niet beweegt - maar zodra ik beweeg zie ik alleen maar schokkende beelden. Weet iemand waar dat aan ligt? Ik heb ook een HDMI-kabel tussen de PS3 en tv liggen.
Kan aan je kabel liggen. Zo een probleem ben ik al eerder tegen gekomen hier.
En je moet even kijken hoe je de instellingen van je PS3 hebt staan. Je moet 720 p en 1080p aanvinken. Je PS3 pakt dan de beste instellingen.
0
geplaatst: 4 september 2009, 07:46 uur
284 schreef:
Ik heb nu nog een HD ready staan maar binnen twee maanden speel ik mijn games op een Full HD Led.
Je hebt twee type LED verlichting. De een verschilt niet veel met de huidge LCD schermen. Je hebt een LED scherm dat ongeveer hetzelfde werkt als de hudige LCD TV's alle pixel worden tegelijk verlicht (kwaliteits verschil is minimaal) en je hebt een LED scherm die elke pixel afzonderlijk aan en uit zet. (waardoor de zwat tinten veel beter uitkomen, dit is ook veel duurder). Beide schermen zijn wel bbeter maar of het de 1000 euro extra waard is weet ik niet. Maar sowieso is het qua stroomverbuik veel en veel beter.

0
284
geplaatst: 4 september 2009, 08:41 uur
Nou ik he het verschil gezien en het is echt goed zichtbaar zelfs op een meter afstand zie je geen blokjes meer op het scherm, het is echt de moeite waard om aan te schaffen mocht je een keer in de buurt zijn van een mediamarkt ofzo kan je het verschil bekijken.
0
geplaatst: 4 september 2009, 09:15 uur
Nee verschil is er wel alleen vraag ik mij af of ik daar 1000 euro extra zou voor betalen.
0
geplaatst: 4 september 2009, 14:16 uur
Ik heb die LED tv's ook in de winkel gezien maar de beeldkwaliteit is inderdaad véél beter dan lcd schermen. Als ik aan een nieuwe toe ben weet ik al wat het gaat worden, tegen die tijd zullen ze ook wel een stukje goedkoper zijn.

0
284
geplaatst: 4 september 2009, 19:58 uur
tegen die tijd zullen ze ook wel een stukje goedkoper zijn.
Die prijzen gaan zo snel naar beneden, het is zeker dat wij deze over twee maanden (misschien drie) gaan kopen alleen ligt het aan de prijs daling welk formaat of serie het gaat worden, we kunnen wel een 40 inch nemen maar als we een groter huis krijgen zitten we weer met een te kleine tv we willen natuurlijk wel gelijk goed zitten voor dat geld.
Het liefst heb de Philips Cinema 21:9 HDTV het nieuwe breedbeeld 21:9 alleen heb ik het geld er niet voor over, de goedkoopste online aanbieder € 3.406,49.
0
geplaatst: 4 september 2009, 20:09 uur
Als je hem vlak voor de feestdagen koopt krijg je ook weer die acties, dan zijn ze nóg goedkoper. 

0
284
geplaatst: 4 september 2009, 20:19 uur
Nee verschil is er wel alleen vraag ik mij af of ik daar 1000 euro extra zou voor betalen.
Die prijzen vallen best wel mee hoor

Samsung led 6000 serie (Goedkoopste online aanbieder)
40 inch € 1.075,00
46 inch € 1.395,00
Samsung led 7000 serie
40 inch € 1.337,99
46 inch € 1.685,49
Als je hem vlak voor de feestdagen koopt krijg je ook weer die acties, dan zijn ze nóg goedkoper.
De prijzen veranderen met de dag over twee/drie maanden heb je een 46 inch voor de prijs van een 40 inch, en idd voor de feestdagen gaat er een stuk vanaf.
0
geplaatst: 5 september 2009, 13:57 uur
284 schreef:
Die prijzen gaan zo snel naar beneden, het is zeker dat wij deze over twee maanden (misschien drie) gaan kopen alleen ligt het aan de prijs daling welk formaat of serie het gaat worden, we kunnen wel een 40 inch nemen maar als we een groter huis krijgen zitten we weer met een te kleine tv we willen natuurlijk wel gelijk goed zitten voor dat geld.
Het liefst heb de Philips Cinema 21:9 HDTV het nieuwe breedbeeld 21:9 alleen heb ik het geld er niet voor over, de goedkoopste online aanbieder € 3.406,49.
(quote)
Ben niet zo een fan van dat formaat omdat alleen films dit ondersteuen. (BTW ook niet alle films) Voor de rest wordt alles opgerekt. Of je hebt zwarte balken aan de zijkant.
0
geplaatst: 5 september 2009, 15:05 uur
Rujar schreef:
En je moet even kijken hoe je de instellingen van je PS3 hebt staan. Je moet 720 p en 1080p aanvinken. Je PS3 pakt dan de beste instellingen.
(quote)
Hmm oke het kan aan de kabel liggen, maar wat dan precies? Ik heb wel bij de instellingen gekeken maar dat aanvinken kon ik nergens vinden. Wel is de HDMI-kabel gedetect en geïnstalleerd. Onder welk kopje kan ik de instellingen vinden die van toepassing zijn?
Het gaat er maar om dat ik een oorzaak weet, want ik was zelf van plan om binnenkort een HD-tv aan te schaffen, maar als het werken van de PS3 al geen garantie is...
0
geplaatst: 6 september 2009, 19:20 uur
@ Hadouken
Ik ga er vanuit dat het toch de kabel is...
Maar kijk even hier: PS3™ | Instellingen video-uitvoer - manuals.playstation.net
Ik ga er vanuit dat het toch de kabel is...
Maar kijk even hier: PS3™ | Instellingen video-uitvoer - manuals.playstation.net
0
geplaatst: 6 september 2009, 19:29 uur
Ja dat heb ik dus allemaal gewoon gedaan. Maar ja, misschien dat ik dan even een extra kabel erbij koop en kijken of ie dan wel doet...
Misschien vergeten te vertellen; tussen mijn HD-ready tv en de PS3 had ik dezelfde HDMI-kabel liggen en toen werkte alles goed. Geen haperingen dus. Sinds dat ik hem heb aangesloten op de Full HD tv is het beeld niet goed. Het zou aan de kabel kunnen liggen, maar is dat niet een beetje vreemd, van het een op het andere moment?
Misschien vergeten te vertellen; tussen mijn HD-ready tv en de PS3 had ik dezelfde HDMI-kabel liggen en toen werkte alles goed. Geen haperingen dus. Sinds dat ik hem heb aangesloten op de Full HD tv is het beeld niet goed. Het zou aan de kabel kunnen liggen, maar is dat niet een beetje vreemd, van het een op het andere moment?

0
284
geplaatst: 6 september 2009, 22:38 uur
Het kan zijn dat er een storing in de kabel zit, je hebt kabels die beter zijn geïsoleerd voor invloeden van buitenaf, misschien dat er beneden meer kabels liggen of meer apparatuur staat, en dat een storing veroorzaakt.
0
geplaatst: 6 september 2009, 22:58 uur
Hmm beneden liggen inderdaad meer kabels. Het zou dan een oorzaak kunnen zijn inderdaad. Bedankt in elk geval
Maar goed, eerst het geluid van de PS3 maar even maken, en dan het beeld 

0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 7 september 2009, 10:27 uur
Wellicht biedt de laatste firmware update voor je TV een oplossing?
0
geplaatst: 7 september 2009, 18:50 uur
Winkelwagentje schreef:
Weet je waar ik die zo snel kan vinden? En moet ik die dan op USB zetten en openen op m'n TV?
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 16:50 uur
Ik ben van plan om een Full HD te kopen het liefst hoor ik ervaringen van users hier.
Zoals in bovenstaande berichten staat beschreven kon ik niet goed HD-gamen op de HD tv van beneden. Dus daarom hoor ik graag tips van users die wél probleemloos kunnen gamen ( PS3) op hun tv. Ik wil een scherm van ongeveer een meter, en ambi-light zou ook leuk zijn. Heeft iemand zelf een goede HD tv met goeie ervaringen? Ik hoor ze graag.
Zoals in bovenstaande berichten staat beschreven kon ik niet goed HD-gamen op de HD tv van beneden. Dus daarom hoor ik graag tips van users die wél probleemloos kunnen gamen ( PS3) op hun tv. Ik wil een scherm van ongeveer een meter, en ambi-light zou ook leuk zijn. Heeft iemand zelf een goede HD tv met goeie ervaringen? Ik hoor ze graag.

0
284
geplaatst: 22 oktober 2009, 20:13 uur
Gister de Samsung LED 6000 (46inch) aangesloten en natuurlijk mijn PS3 erop aangesloten met een HDMI kabel, vervolgend op game modus gezet en Wow............
Hadouken ik zou gewoon een Samsung LED nemen, wat wil je er voor uitgeven ?
Hadouken ik zou gewoon een Samsung LED nemen, wat wil je er voor uitgeven ?
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 20:21 uur
Rond de 1000. Jouw nieuwe LED zag er goed uit, maar is 200 meer 

0
284
geplaatst: 22 oktober 2009, 20:57 uur
325 meer maar die is 117CM.
40 inch (107cm) is 999.
Samsung ue40b6000 Prijzen
En moet je nou de zelfde TV opzoeken bij de Mediamarkt of BCC dan betaal je 300 meer voor de zelfde tv, ik ben naar Plansma Discounter gegaan ophalen is de goedkoopste optie, voor jou zou dat witgoed online zijn.
Dus mocht je een tv uitkiezen kijk eerst even op kieskeurig.nl
Ik ben naar de Mediamarkt gegaan daar stond mijn LED voor 1599en bij BCC voor 1699, de goedkoopste online aanbieder boodt de LED aan voor 1300 maar dan moest ik 2 dagen wachten, dus ben ik die zelfde dag voor 25 euro meer naar Naarden gereden (40min)
40 inch (107cm) is 999.
Samsung ue40b6000 Prijzen
En moet je nou de zelfde TV opzoeken bij de Mediamarkt of BCC dan betaal je 300 meer voor de zelfde tv, ik ben naar Plansma Discounter gegaan ophalen is de goedkoopste optie, voor jou zou dat witgoed online zijn.
Dus mocht je een tv uitkiezen kijk eerst even op kieskeurig.nl

Ik ben naar de Mediamarkt gegaan daar stond mijn LED voor 1599en bij BCC voor 1699, de goedkoopste online aanbieder boodt de LED aan voor 1300 maar dan moest ik 2 dagen wachten, dus ben ik die zelfde dag voor 25 euro meer naar Naarden gereden (40min)
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 21:17 uur
Bedankt voor de tip! 40 inch is eigenlijk ook groot genoeg voor op m'n kamer. Ik hou hem in de gaten in elk geval.
Maar gamen met HDMI-kabel enzo bevalt dus goed? Want zoals ik hierboven ergens al had aangegeven had ik dus problemen met mijn beeld.
Maar gamen met HDMI-kabel enzo bevalt dus goed? Want zoals ik hierboven ergens al had aangegeven had ik dus problemen met mijn beeld.
* denotes required fields.