menu

Overig / Algemeen / The Last of Us (tv serie HBO)

zoeken in:
avatar van Manny Calavera
Haha zit niet zo gefrustreerd te zeuren man. Ik speel de game en kijk de serie en laat daar een vergelijking op los. Zou heel raar zijn als ik dat niet zou doen aangezien het bronmateriaal al bestond. Leer er mee leven dat een redelijk deel van de kijkers van de serie ook de game hebben gespeeld en hier een mening over vormen. Gaat bij Part 2 ook gewoon gebeuren.

Bella Ramsey doet het best goed maar niet uitzonderlijk goed. Dat vind ik als gamer en jij als niet-gamer mag daar anders over denken. Wil niet zeggen dat de ene mening beter is dan de andere. Ligt er gewoon aan of dit je eerste ervaring met TLOU is of niet.

Overigens hebben de makers aangegeven dat er in seizoen 2 meer Clickers en Bloaters gaan komen, dus ze luisteren wel degelijk. Het is ook raar om een serie te maken gebaseerd op een actie-horror game en dan beide genres bijna eruit te laten.

avatar van Manny Calavera
Nomak schreef:
(quote)
Het gaat er niet om of ze die rol goed speelt of niet, maar dat ze totaal niet op de originele Ellie lijkt. Je had net zo goed Kaitlyn Dever kunnen casten, zij had die rol net zo goed kunnen spelen, maar dan had je wel iemand die er perfect op lijkt.

Ik vind Tom Cruise een geweldig acteur, maar als ze ooit een God of War game maken, dan hoop ik ook dat ze hem niet casten voor de rol van Kratos.


Precies.

Goed voorbeeld, Jack Reacher. Tom Cruise speelt hem in diverse films. Ik heb die boeken nooit gelezen, maar schijnbaar is dat een lange, grote en oersterke kerel. En dan matcht dit niet dat Tom Cruise hem speelt. Ik vond Cruise goed als niet-lezer, maar iemand die het wel heeft gelezen heeft terecht een andere mening.

avatar van legian
Manny Calavera schreef:
Haha zit niet zo gefrustreerd te zeuren man.

Oh ik ben niet gefrustreerd hoor, maak je daar maar niet druk over. Het zal me een worst wezen wat je van de serie vindt. Ik geef alleen maar aan wat ik ervan vind, en dat ik het geklaag over de actrice mierenneukerij vindt. Dat je dat als zeuren ziet, tja daar kan ik niets aan veranderen.

Verder laat ik het erbij, begint op MovieMeter te lijken met dit kaliber reacties zo...

avatar van Manny Calavera
Houd het bij de game
Passief kijken
Klagen
Mierenneukerij

En dan ben ik degene die volgens jou onaardig doet, haha.

Er zit gewoon overduidelijk een groot verschil in of je het bronmateriaal al kent of niet kent. Jij veroordeelt mensen die er met een ander oogpunt naar kijken, want die moeten niet zeuren en zitten maar te mierenneuken enzo want jij vind dit wel perfect.

avatar van legian
ik veroordeel mensen... Ik weet niet hoe je leest, maar je leest niet wat ik typ. In plaats daarvan leg je me woorden in de mond. Doe dat maar lekker op MovieMeter.

En als je argumentatie niet meer is dan wat woorden uit zijn verband trekken

En nu ga ik me wel aan mijn eigen voorstel houden.

avatar van Manny Calavera
Moet je zelf weten, I don't care. Maar jij viel mij (of mensen die de game vergelijken) aan met weinig positieve woorden. Moet je ook zelf weten, maar dan krijg je een reactie terug.

Volgens mij vinden we het beiden een goede serie, maar ben ik er wat kritischer op vanwege de game-ervaring. Nou, erg hoor.

Ik heb nooit een Harry Potter boek gelezen, nogal logisch dat mensen die dat wel hebben gedaan misschien anders naar de films kijken.

avatar van DarthSolidKevin
Manny Calavera schreef:
(quote)


Precies.

Goed voorbeeld, Jack Reacher. Tom Cruise speelt hem in diverse films. Ik heb die boeken nooit gelezen, maar schijnbaar is dat een lange, grote en oersterke kerel. En dan matcht dit niet dat Tom Cruise hem speelt. Ik vond Cruise goed als niet-lezer, maar iemand die het wel heeft gelezen heeft terecht een andere mening.


In de Amazon serie van Jack Reacher is de acteur die het personage speelt wel een beer van een vent. Daar waren de lezers van de boeken wel blij mee. Die serie was ook best vermakelijk trouwens.

avatar van Nomak
Nomak schreef:
Dit was een perfecte rol voor iemand als Kaitlyn Dever die als 2 druppels water lijkt op Ellie, het is gewoon zonde dat men die kans heeft laten liggen.
Nomak schreef:
Je had net zo goed Kaitlyn Dever kunnen casten, zij had die rol net zo goed kunnen spelen, maar dan had je wel iemand die er perfect op lijkt.

Nu heeft men haar gecast voor de rol van Abby....
Ongelooflijk, dit had gewoon Ellie moeten zijn..

avatar van Confusie
Hoe dan ook leuk dat ze erin komt.

Wel een grappig snoetje is best een skattie.

Als ze daarmee vervolgens een mean ass prestatie kan neerzetten zoals je wel mag gaan verwachten van dit personage dan zie ik het nog best wat worden.

Ken haar vooral van Last Man Standing een afschuwelijke show en een belediging voor alles wat ooit iets met comedy te maken heeft gehad en die alien film waar ze amper tekst heeft dus zeker benieuwd hoe ze dit gaat doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:53 uur

geplaatst: vandaag om 02:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.