menu

Overig / Algemeen / Kickstarter

zoeken in:
De eerder zijn doel niet behaalde Kickstarter Ground Branch is vanaf vandaag te pre-orderen of uit te proberen in de gratis tech demo. Daarin kun je nog niet echt spelen maar wel in drie levels rondlopen en wat van de beschikbare loadouts bekijken en uitproberen. Over een paar maanden zal het spel op Steam Early Access beschikbaar worden. Het geraamte van het spel ziet er al aardig uit, maar ze hebben natuurlijk meer geld nodig.

GroundBranch.com - Official website » STORE
Ground Branch - CQB slow motion WIP {apr2015} - YouTube

Ah, je bent mij net voor SouthParkFan! Wilde het ook net plaatsen hier. Echt fantastisch, gister binnen één uur hun eerste goal binnen.

Nog maar 18,000 en dan is hun laatste Stretchgoal ook al gehaald.

SouthParkFan
Princess Piranha schreef:
Ah, je bent mij net voor SouthParkFan! Wilde het ook net plaatsen hier. Echt fantastisch, gister binnen één uur hun eerste goal binnen.

Nog maar 18,000 en dan is hun laatste Stretchgoal ook al gehaald.

Binnen 24 uur alle stretchgoals gehaald, en inderdaad binnen 1 uur al hun eerste. Dit gaat geweldig worden!
Om de game te promoten heeft Grant Kirkhope (composer voor deze game en o.a. Banjo-Kazooie) ukelele gespeeld:
Grant Kirkhope plays Ukulele for Yooka-Laylee!! - YouTube

Dat is erg cool! Had ik nog niet meegekregen. Kijk dit en die classic rpg revival is nou waarom kickstarter zo fantastisch is.

Ik sta zeker open voor een nieuwe platformer, graag zelfs. Zou maar al te graag weer iets spelen als Mario, Banjo Kazooie of Jak en Daxter.

Maar wat ik hier van zie vind ik er niet zo heel vet uitzien eerlijk gezegd.

Beetje afgezaagd, weinig origineel, bovendien herinner ik me ook me een andere platformer met een chameleon in de hoofdrol.

En die was best matig.

'Heel vet' is inderdaad veel gezegd. Maar vermakelijk lijkt het me wel. In ieder geval doet dit me stukken meer dan de zoveelste 3D shooter die op kickstarter gegooid wordt. Ik begrijp absoluut niet dat er ook maar enigzins interesse is voor FPS'n op kickstarter aangezien dat nou echt een genre is dat al zodanig uitgemolken is de laatste jaren met extreem middelmatige games en klonen van games dat het niet meer leuk is.

Het doet me zo op het eerste gezicht ook wel denken aan een Croc of Gex.

Toch ook niet echt de top qua platforming.

Maar goed, het zijn wel mensen van Rare als ik het goed lees en de naam lijkt me een vrij duidelijke verwijzing naar Banjo Kazooie dus we wachten nog even af.

Als het wat is, zeker leuk, dan heb ik er wel eens zin in.

Alle beelden die wij nu zien zijn in slechts drie maanden tijd gemaakt. Ik denk dat wanneer alles in elkaar zit, dus dat de wereld helemaal af is, het gelijk heel anders aanvoelt. Dat is bij games toch wel een van de belangrijkste dingen, dat karakters en omgeving gewoon goed bij elkaar passen. Komt vast wel goed!

Waarschijnlijk houden ze Banjo Kazooie en Donkey Kong 64 goed in het achterhoofd. En als ik terugdenk hoe leuk ik die games vond, dan kan ik eigenlijk alleen maar hyped zijn. Ben echt benieuwd! Wie weet wordt het niks, maargoed, dat is nog afwachten.

Wel geinig dat je ook een N64 stijl doosje kan bestellen, voor een paar honderd pond weliswaar, maar toch.

SouthParkFan
Confusie schreef:
Wel geinig dat je ook een N64 stijl doosje kan bestellen, voor een paar honderd pond weliswaar, maar toch.

Je krijgt de game dan ook op N64.

Ik hoop dat deze kickstarter genoeg bewijs is voor Rare dat mensen platformers nog steeds geweldig vinden. Ze kunnen hier veel meer aan verdienen dan Kinect Sports 234.

Ik zie iets staan over een '64GB flash drive' maar het is mij even niet duidelijk waar dat over gaat.

Als er iets gaande is wat mij ontgaat dan enlighten mij.

Bard's Tale IV

Meteen weer een must voor mij. De eerste op de c64 was ook echt effectief mijn eerste RPG.

Squall Lionheart (moderator)
Ziet er cool uit, Alleen die Reimagining gegamed... Net even Deel 2 en de Construction Set toegevoegd.

inXile kan eigenlijk niks meer verkeerd doen na Wasteland 2 en de upcoming Torment. Wel benieuwd hoe die gaat die zich gaat vergelijken met Pillars eigenlijk...

Is nu ook een Card Game van, ook wel cool.

Squall Lionheart (moderator)
Zag trouwens dat We Happy Few nu opeens ook op Kickstarter staat.

Benieuwd of die 't gaat halen, zag er erg leuk uit.

Squall Lionheart schreef:
inXile kan eigenlijk niks meer verkeerd doen na Wasteland 2 en de upcoming Torment. Wel benieuwd hoe die gaat die zich gaat vergelijken met Pillars eigenlijk..

inXile zijn mijn grote helden tegenwoordig. Zit nou ongeveer een 30tal uur in Pillars en het is werkelijk genieten van begin tot uh...halverwege? Driekwart? Einde? Heb geen idee hoever ik in het verhaal zit. Maar als de kwaliteit van Torment en Bard's Tale ook maar half zo goed is als Pillars en Wasteland 2 dan zit het wat mij betreft al snor.

Yay! Een nieuwe Battletech game! Van de developers van Shadowrun. Kijk ik dus wel naar uit. Die vond ik namelijk erg geslaagd (ook al heb ik er nog steeds niet de nodige uren in gestopt).

father.io: first real life massive multiplayer FPS | Indiegogo

Hoe cool is dit? Al zal ik het zelf niet spelen.

kun je maar beter goede bescherming hebben op je smart-phone, hier gaan er veel aan kapot gaan

Pathfinder: Kingmaker reaches Kickstarter goal, looks like Baldur's Gate

Oh damn. Weer een classic top-down RPG in de Baldur's Gate stijl en geschreven met behulp van Chris Avalone! Al is niet ieder kickstarter project een hit, ik ben verdorie blij dat in ieder geval dit genre een behoorlijke doorstart heeft gemaakt de laatste jaren met hope kwalitatief uitstekende games.

Voor de Suikoden liefhebbers:

Een spiritual successor genaamd Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.. De beelden zagen er veelbelovend uit!

Geen Suikoden games gespeeld vroeger.
Ik hield het enkel bij Final fantasy games en vagrant story

Heb suikoden op de PSVita een uur of 10 gespeeld en eigenlijk geen idee waarom ik het niet verder heb gespeeld want het vinkt toch aardig wat van mijn boxes af.

Ik heb de eerste twee inderdaad ook om op de PSP te spelen (of de PS3) en heb beiden even geplaytest en het zijn behoorlijk uitgebreide games. Ik denk dat ook met deze games ik toch wel weer makkelijk enkele tientallen zoniet honderden uren kwijt zou zijn. Vandaar lijkt het me niet zo heel verstandig meer voor mij om na de Switch nog mee te doen aan een nieuwe generatie om Uncharted 5, Gears of war 7, Halo 25 of God of war 9 te spelen. Ik koop wel lekker veel games (hoor ik je denken, en dat doe ik ook) maar als ik bekijk hoeveel Xbox One games ik in bezit heb (want ik heb ook vrij weinig interesse in de exclusives op de PS4, buiten een handvol, de meesten zijn ook wel op of de Switch of PC intussen qua JRPG e.d) dan is dat bitter weinig vergeleken met de Xbox360 / PS3 generatie.

Maar goed daar ging het niet om. Maar Eiyuden Chronicle zou ik eventueel nog wel zien zitten - een eventuele Switch versie zou al dan niet ook erin zitten zag ik. (Nintendo consoles zou ik bvb wel nog kopen - al was het maar om het aantal uren dat Mario Kart gemultiplayered wordt op de bank met vrienden).

Ik denk trouwens dat de game intussen al ver over zijn Kickstarter doel zit.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:59 uur

geplaatst: vandaag om 16:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.