menu

Overig / Algemeen / Hulp bij enquête / huiswerk en andere oproepen

zoeken in:
Voor onze opleiding Communication and Multimedia Design, zijn we bezig aan een proefafstudeeropdracht, waarbij we de eet- en kookgewoonten van studenten onderzoeken. Wij vragen je slechts drie minuten van je tijd voor het invullen van deze enquête.

Alvast bedankt!

Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

In Games > Algemeen > Voordelen van gamen:

Voor een school project moeten wij een infographic maken. Voor ons thema hebben wij de voordelen van gamen gekozen. Graag wil ik jullie mening ervan weten. (Gamers weten namelijk de beste voordelen zelf )

Dus klik op de link en laat je mening en kritiek achter.

Voordelen van Gamen

Thanks.

avatar van DarthSolidKevin
Hallo allemaal,

Ongeveer twee weken geleden was mijn afstudeermoment op de journalistieke opleiding en ik heb te horen gekregen dat ik niet ben geslaagd. Men vond dat ik onvoldoende had aangetoond dat ik weet wat mijn lezerspubliek wil (competentie Publieksgerichtheid). Gelukkig kan ik dit via een verkort afstudeermoment alsnog aantonen.

Aangezien een deel van mijn portfolio bestaat uit artikelen voor gamers, en we hier op een forum voor gamers zitten, plaats ik even dit bericht in het topic. Een aantal van jullie hebben al een privébericht van me gekregen en de meesten hebben ook al gereageerd. Hiervoor nogmaals dank! Via deze weg zou ik dan ook graag alle gebruikers van de site om een kleine gunst willen vragen.

Zouden jullie mijn Gears 5 Review en Supermarket Shriek Preview willen bekijken? Hierbij is het voor mij vooral belangrijk dat je het leest alsof het is geschreven door een gamejournalist op een gamejournalistiekplatform en niet als SolidKevin van GamesMeter.

Ik ben benieuwd wat je er echt van vindt. Wat vind je bijvoorbeeld van de lengte? Is het allemaal duidelijk genoeg? Mis je nog iets? Is dit een recensie/preview die je serieus zou nemen (zelfs al ben je het er eventueel niet mee eens)? Schroom niet om je mening te geven, want aan eerlijke en kritische opmerkingen heb ik het meest .

Het is denk ik het makkelijkst als je me de opmerkingen/feedback via een privébericht stuurt, maar het kan uiteraard ook gewoon in dit topic. Wat voor jou het makkelijkst is.

Bedankt voor de moeite!

Hey allemaal, ik ben als Creative Business student aan de Hogeschool van Amsterdam bezig met mijn afstudeeronderzoek. Het gaat over de gedrags- en motivatiefactoren van Nederlandse League of Legends spelers met betrekking tot esports. Zouden jullie mij willen helpen met mijn afstuderen door deze enquête in te vullen? Het duurt ongeveer 9 minuten, en ik verloot 10x€10 Bol.com cadeaukaarten onder de respondenten die de enquête volledig hebben ingevuld!

Link naar de enquête: - hva.eu.qualtrics.com

Meer details:
Ik doe specifiek onderzoek naar de Nederlandse esports markt, met League of Legends als user case. Mijn onderzoeksvraag hierin is "Hoe transformeer je LoL spelers tot LoL esports kijkers". De doelgroep bestaat uit Nederlandse League of Legends spelers tussen de 16 en 40 jaar, die nog geen LoL esports hebben gekeken. Dit wordt onderzocht aan de hand van de theorie van gepland gedrag (TPB, Ajzen, 1991) en middels een motivatieschaal voor onderzoek naar esports toeschouwers (MSES, Qian et al., 2019).

Met dit onderzoek hoop ik tot nieuwe inzichten te komen met betrekking tot de Nederlandse League of Legends spelers en de potentie van esports in Nederland. Daarnaast hoop ik uiteraard ook een bijdrage te leveren aan bestaand onderzoek op het gebied van esports (wat groeiende is, maar nog steeds vrij beperkt).
Heel erg bedankt, en mochten er vragen zijn, stel ze gerust!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.