Overig / Algemeen / Gamesmeter users op Youtube
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2014, 12:51 uur
Ik post voornamelijk Walkthrough's met commentaar. Zo moet ik zo min mogelijk editen (aangezien ik hier rotslecht in ben )
Hier is in ieder geval een link. Laat me zeker weten wat je ervan vindt en wat ik beter kan doen
Hier is in ieder geval een link. Laat me zeker weten wat je ervan vindt en wat ik beter kan doen
0
geplaatst: 4 december 2014, 00:20 uur
Het net de hele episode van Game of Thrones: Iron from Ice geupload.
Zeker bekijken als je (heel veel) tijd hebt
Game of Thrones: Iron from ...
Zeker bekijken als je (heel veel) tijd hebt
Game of Thrones: Iron from ...
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 5 december 2014, 22:49 uur
Relaxte stem en goed engels, niice!
0
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 6 februari 2015, 14:49 uur
Zoals aangegeven in het "even voorstellen" forum heb ik een youtube kanaal waar ik game & film gerelateerde video's plaats.
Youtube kanaal
Graag hoor ik wat je ervan vind, wat je bevalt of wat er anders kan.
Youtube kanaal
Graag hoor ik wat je ervan vind, wat je bevalt of wat er anders kan.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 16:01 uur
Vind het zeker een vet kanaal: Zeer goed Engels, creatieve thumbnails, en een interessant en leuk formaat. Zal ongetwijfeld veel werk in zitten. Heb in ieder geval sessubt!
0
geplaatst: 10 november 2015, 23:58 uur
In Games > Algemeen > Zouden jullie mij willen helpen?:
Ik ben begonnen met een YT kanaal en mijn eigen FB pagina.
Ik ben van plan om hier rearrangements van de muziek uit verschillende games te posten.
Binnenkort ga ik beginnen met het schrijven van mijn eerste medley, welke de Mother/EarthBound franchise bevat (andere games die ik wil gaan doen zijn The Legend of Zelda, Donkey Kong, Pokémon, The Last of Us en nog meer). Vervolgens zal ik deze samen met mijn pa in ons eigen studiootje omzetten tot een echte medley waarbij ik zoveel mogelijk de magie van het origineel probeer aan te houden.
Zouden jullie mij dus willen helpen door te sharen, liken en te subscriben? Zou ik enorm waarderen
Alvast enorm bedankt!
Solid Music Soundtracks - YouTube
https://www.facebook.com/solidmusicsoundtracks
Moved Temporarily - plus.google.com
Ik ben begonnen met een YT kanaal en mijn eigen FB pagina.
Ik ben van plan om hier rearrangements van de muziek uit verschillende games te posten.
Binnenkort ga ik beginnen met het schrijven van mijn eerste medley, welke de Mother/EarthBound franchise bevat (andere games die ik wil gaan doen zijn The Legend of Zelda, Donkey Kong, Pokémon, The Last of Us en nog meer). Vervolgens zal ik deze samen met mijn pa in ons eigen studiootje omzetten tot een echte medley waarbij ik zoveel mogelijk de magie van het origineel probeer aan te houden.
Zouden jullie mij dus willen helpen door te sharen, liken en te subscriben? Zou ik enorm waarderen
Alvast enorm bedankt!
Solid Music Soundtracks - YouTube
https://www.facebook.com/solidmusicsoundtracks
Moved Temporarily - plus.google.com
0
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 7 april 2016, 19:05 uur
Vandaag heb ik een nieuwe top 10 video afgemaakt. Ditmaal game gerelateerd, namelijk: The Top 10 Most Annoying Things in Videogames.
0
geplaatst: 8 april 2016, 19:08 uur
Fonzzz002, goede video met duidelijke uitleg. Ik kan me in veel van de irritaties vinden.
0
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 9 april 2016, 20:10 uur
Bedankt voor deze positieve reacties! Fijn om te horen.
0
geplaatst: 28 mei 2016, 01:03 uur
Ik ben zelf begonnen met een nieuw gameplay kanaal. Ik heb mijn vorige verwijderd omdat ik zelf niet echt tevreden was van de content en wou dus beginnen met een verse start.
Momenteel baseer ik me enkel op het aanbieden van League of Legends video's. Aangezien ik besluit om full matches te plaatsen moet ik dan ook niet al te veel editen, al is het nadeel wel dat de video's dan een langere duur hebben.
Nu, zoals bij elk youtube kanaal is het heel lastig om van start te kunnen gaan met het behalen van views. Daarom zou ik iedereen hier willen uitnodigen om mijn nieuw kanaal zeker eens te bezichtigen indien jullie dit willen Het zou me in ieder geval al heel hard op weg helpen!
Alvast bedankt! En laat zeker weten wat jullie ervan vinden. Alle feedback is meer dan welkom
Kanaal
Momenteel baseer ik me enkel op het aanbieden van League of Legends video's. Aangezien ik besluit om full matches te plaatsen moet ik dan ook niet al te veel editen, al is het nadeel wel dat de video's dan een langere duur hebben.
Nu, zoals bij elk youtube kanaal is het heel lastig om van start te kunnen gaan met het behalen van views. Daarom zou ik iedereen hier willen uitnodigen om mijn nieuw kanaal zeker eens te bezichtigen indien jullie dit willen Het zou me in ieder geval al heel hard op weg helpen!
Alvast bedankt! En laat zeker weten wat jullie ervan vinden. Alle feedback is meer dan welkom
Kanaal
0
geplaatst: 3 juni 2016, 14:18 uur
Ik heb net mijn allereerste montage ooit gepost Dit is zelfs de allereerste keer dat ik een video edit Zij die willen moeten zeker de video maar eens bekijken en laat zeker en vast weten wat jullie ervan vinden
Alle kritiek is welkom, want enkel zo kan ik mijn video's verbeteren
Alle kritiek is welkom, want enkel zo kan ik mijn video's verbeteren
0
geplaatst: 4 juni 2016, 23:23 uur
En hier zijn we weer, met een nieuwe montage Ik begin geleidelijk aan de trucjes en tricjes van het editen onder de knie te krijgen, maar ik heb nog steeds een lange weg te gaan
Laat me zeker weten wat jullie ervan vinden, want alle hulp is welkom!
Laat me zeker weten wat jullie ervan vinden, want alle hulp is welkom!
0
geplaatst: 8 juni 2016, 02:30 uur
Mischien moet je dit posten bij LoL. Dat je daar meer reacties krijgt.
Want ik heb een stukje gekeken. En aangezien ik niet bekend ben met de game. Is aan het aan mij niet besteed.
Maar objectief gezien, was het edditten goed, Muziekkeuze ook. Alles was wel degelijk.
Maar miste een beetje persoonlijkheid.
Het is natuurlijk voor en door LoL spelers.
Maar mischien proberen je best te doen om het ook voor niet LoL spelers aantrekkelijk te maken.
Keep up the good work.
Want ik heb een stukje gekeken. En aangezien ik niet bekend ben met de game. Is aan het aan mij niet besteed.
Maar objectief gezien, was het edditten goed, Muziekkeuze ook. Alles was wel degelijk.
Maar miste een beetje persoonlijkheid.
Het is natuurlijk voor en door LoL spelers.
Maar mischien proberen je best te doen om het ook voor niet LoL spelers aantrekkelijk te maken.
Keep up the good work.
0
geplaatst: 8 juni 2016, 22:53 uur
Bedankt voor je reactie Ik ga naar de toekomst toe ook beginnen met commentating, maar aangezien ik momenteel in de examen periode zit wacht ik daar nog een half maandje mee
Op de site van League of Legends ben ik ook actief en heb ik al enkele reacties gekregen, wat ik natuurlijk fantastisch vind
Op de site van League of Legends ben ik ook actief en heb ik al enkele reacties gekregen, wat ik natuurlijk fantastisch vind
0
geplaatst: 8 juni 2016, 23:13 uur
Ja dat snap ik. Want je moet wel lef hebben om zoiets te doen. Dus leuk als je reacties krijgt. Maar commenting en een goede spanningsboog zal wel een stap in de goede richting zijn. En je zit al in de goede richting.
Maar ik wens je veel plezier, sterkte en succes toe!
Maar ik wens je veel plezier, sterkte en succes toe!
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 4 september 2016, 09:59 uur
Van de week had ik een andere video gemaakt over de videogame tak. Ditmaal analyseer ik Interactive Drama Games (games als Heavy Rain, Until Dawn en Life is Strange), hoe het genre precies in elkaar zit en hoe het zich qua narratief van andere genres of mediums onderscheid.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 19 december 2017, 21:05 uur
Inmiddels heb ik mij aan meerdere game video's gewaagd. Dit is de meest recente en degene waar ik persoonlijk het meest trots op ben:
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 21 augustus 2018, 12:14 uur
Sinds kort heb ik een nieuwe stemacteur (een leuke DJ uit Den Haag) en ben heel tevreden met zijn voice acting voor het kanaal. We proberen nu 1 video per week te doen ipv 1 video per 2 maanden, wat me vorige stemacteur deed, waardoor ik aanzienlijk meer content zal uploaden. Ik zal het daarbij laten ipv Gamesmeter doodspammen bij elke nieuwe video . Wel ben ik heel erg benieuwd wat je van de nieuwe stem vind, voor als je geïnteresseerd bent in de video's.
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 21 augustus 2018, 18:22 uur
Klinkt goed, schmoove on da drums!
En spam away zou ik zeggen, is niet dat het topic hier nu te druk is...
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 23 augustus 2018, 12:45 uur
Squall Lionheart schreef:
Bedankt! Dat zou hij waarderen om te horen .
De volgende game gerelateerde video's zullen waarschijnlijk nog een paar weken duren. Heb er 1 in de maak over populaire games die ik niet zoveel waardeer als andere mensen en 1 over Dragon Ball characters die ik als DLC voor FighterZ zou willen.
3
geplaatst: 24 september 2018, 21:12 uur
Hey Gamers,
Laatste tijd wat minder actief geweest op de site omdat ik en mijn broertje bezig zijn met het opzetten van een YouTube kanaal. Inmiddels zijn we al aardig onderweg en hebben we zelfs een promotie trailer!
Uit de trailer wordt volgens mij wel duidelijk om wat voor content het gaat. Aangezien we nog in de beginfase zal misschien het een en ander veranderen.
Maar hoe dan ook, laat me weten wat jullie er van vinden. En owjah, misschien hebben jullie zelfs suggesties voor (korte) games die wij kunnen gaan spelen?
Laatste tijd wat minder actief geweest op de site omdat ik en mijn broertje bezig zijn met het opzetten van een YouTube kanaal. Inmiddels zijn we al aardig onderweg en hebben we zelfs een promotie trailer!
Uit de trailer wordt volgens mij wel duidelijk om wat voor content het gaat. Aangezien we nog in de beginfase zal misschien het een en ander veranderen.
Maar hoe dan ook, laat me weten wat jullie er van vinden. En owjah, misschien hebben jullie zelfs suggesties voor (korte) games die wij kunnen gaan spelen?
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 25 september 2018, 07:54 uur
Leuk! Gamesuggestie - de oorspronkelijke Mario Bros
4
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 30 september 2018, 19:23 uur
Deze werd een stuk langer dan ik dacht dat ie zou worden. Ben wel heel benieuwd hoe het land ivm het ietwat controversiële thema. Ikzelf vind het meestal leuk om de andere kant van het verhaal te horen, iemand die iets anders dan de massa denkt. Hopelijk heb ik het op een manier verwoord en gepresenteerd die niet teveel liefhebbers van de betreffende games ontevreden zal maken.
1
geplaatst: 30 september 2018, 20:54 uur
Fonzzz002 schreef:
Deze werd een stuk langer dan ik dacht dat ie zou worden. Ben wel heel benieuwd hoe het land ivm het ietwat controversiële thema. Ikzelf vind het meestal leuk om de andere kant van het verhaal te horen, iemand die iets anders dan de massa denkt. Hopelijk heb ik het op een manier verwoord en gepresenteerd die niet teveel liefhebbers van de betreffende games ontevreden zal maken.
(embed)
(embed)
Professioneel gemaakte video, netjes hoor. Prima beeld, geluid en voice-over. En je thema is leuk, sowieso is het leuker om dingen af te zeiken dan de hemel in te prijzen. Met dat laatste ben je nou eenmaal sneller klaar. Wel vind ik je video wat te lang om de volle aandacht erbij te houden. Richting het einde sloeg ik soms wat stukjes over, maar dat komt ook omdat ik niet elke game even interessant vind. Dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 11 februari 2019, 22:18 uur
Het zijn eigenlijk de GM recensies ingekort met beeldmateriaal en muziek eronder geplakt .
2
geplaatst: 12 februari 2019, 00:09 uur
Ik vind het persoonlijk een beetje spijtig dat je niet je eigen stem gebruikt, maar het heeft blijkbaar wel geholpen. 2300+ abonnees is helemaal niet slecht!
* denotes required fields.