menu

Overig / Algemeen / Gamesmeter users op Youtube

zoeken in:
Leuk, laat ons zeker weten wanneer je exact begint. Ik ben benieuwd!

Dank voor jullie enthousiasme. Ik ben er dan ook best veel mee bezig, maar tegelijkertijd best nerveus ook. Ik zal jullie/GM in ieder geval op de hoogte houden van nieuwtjes.

Winkelwagentje (moderator)
En threeohthree, hoe gaan de voorbereidingen? Ben ook reuze benieuwd.

Ugh. Heb al twee harde schijven vol recordings van games en dergelijke en heb zelfs al twee video's klaar, maar wacht nog op toestemming van developers. Al zei Alpacapatrol dat zolang ik nog geen YouTube partner ben het niet zo heel veel uit zou moeten maken ...

Verder is het nadeel dat ik een enorme perfectionist ben, dus is er behoorlijk wat meer tijd in gaan zitten dan ik van te voren geplant had. Zo waren mijn editting skills erg triest, en beschik ik komende woensdag pas weer over een dergelijk programma. (trial van Premiere Pro liep af en had weinig zin om 500 euro tegen een volledige versie aan te gooien)

Het goede nieuws is dan weer dat ik contact heb gehad met Ubisoft en mag een semi let's play doen van South Park! Al ben ik er al wel uit dat ik mij nooit echt aan volledige let's play's ga wagen zoals bijvoorbeeld een Bisnap of Beartaffy. Daar is mijn Engelse vocabulaire en humor gewoon niet goed/interessant genoeg voor.

Was het door de drukte (en Dota 2) helemaal vergeten te vermeldden, maar ik hoop van harte dat ik volgende week mijn eerste twee video's kan uploaden.

Je vergeet wel eens wat er allemaal bij komt kijken. Toch nog een hele klus zo lijkt het. Ik kijk alvast uit naar je eerste video's. (Binding of Isaac?)

Zijn die Adobe pakketten nog los te krijgen, afgezien van CS5 / CS6. Creative Cloud werkt toch alleen nog maar met licenties in abonnementsvorm?

En threeohthree, kunnen we de eerste video al bekijken

Haha. Geloof het of niet. Ja. Ben momenteel bezig met een lollige montage. Niet super gaming gerelateerd maar wel ergens in het Goat Simulator nonsense straatje. Ben inmiddels al helemaal wegwijs in Premiere Pro, en heb ook al een hele set-up bij elkaar.

Ga voorlopig vooral op de montage tour verder, maar heb ook al wat opnames van Darkwood die ik momenteel aan het editten ben. Was nog even het wachten op mijn Youtube kanaal, want hij was gelinkt aan bijn Google+ profiel en niet de page. Maar dankzij de fantastische klantvriendelijkheid van Google is dat vandaag de dag nog onmogelijk zelf te veranderen.

Gefixt nu in elk geval. Verder duurde het wat lang door familie issues en een kleine promotie van/op werk. Ben er in ieder geval nog steeds druk mee bezig. Dank voor het vragen!

Winkelwagentje: Tja, soms zie je wel eens wat over het hoofd. Zit er wel aan te denken een Scary binding of Isaac of dergelijk montage(s) te maken, maar echt een Let's Play zal het niet gaan worden. Misschien als Rebirth uit komt. Heb momenteel dus Darkwood hier liggen. Geen idee of het nog zo lollig is wanneer ik het ga editten, maar heb er redelijk vertrouwen in.

Heb inderdaad een abonnement op Premiere Pro. 20 euro per maand. Maar da's verder prima.

Moet nog wel even waarschuwen dat mijn eerste twee montages allicht wat controversieel zijn, maar ja, moet ergens beginnen.

Super threeohthree! Zou je een linkje kunnen geven naar je kanaal. Zo kan ik het eend bekijken en waarschijnlijk win je zo een abonnee

Verder proficiat met je promotie!

violá.

303crippletime - YouTube

Vandaag weer een lange dag vol met brainstormen en recorden voor me, hoop van harte dat ik van het weekend (allicht morgen al) wat lollige dingetjes kan posten. Betwijfel of de humor in het algemene straatje ligt, maar heb zelf in ieder geval de grootste lol.

En thanks! Was het verder hier op gamesmeter helemaal vergeten te vermeldden.

Tof om te horen dat je er nog actief mee bezig bent threeohthree. Nu ben ik erg nieuwsgierig. Ik ga je YT kanaal in de gaten houden.

Aangezien ik net weer geariveerd ben in België kan ik bijna je YT kanaal eens bekijken

Fuck fuck, footage van Darkwood gecrashed. Althans de video in Premiere Pro. Ben dus wel even klaar voor vandaag. Naja morgen weer een nieuwe dag. (eerste vlog ding is daar overigens)

Morgen wat Isaac en allicht wat unturned recorden, en dan kijken wat ik er voor lolligs mee kan breien.

Squall Lionheart (moderator)
Ghehehe, killer introductie man! ...Subbed 'n liked!

Hier trwns nog mijn channel. Voornmlk intro's en FMV's.

Hehe, thanks!

Leuk om te lezen ook die positieve comments. Nu maar hopen dat de lat niet te hoog gelegd is

Had al even een aantal dingetjes gecheckt, zal ook nog even subben!

spelfreak
Haha, supervette eerste video threeohthree. Vet ook dat je zo'n zelfspot hebt, kan dat altijd wel appreciëren in mensen. Kijk nu al uit naar meer video's, zag je gister alweer Goat Simulator spelen, dus dat gaat goed komen zeker .

Als ik een mic heb kan ik misschien ook wat vids maken, heb nu een goede pc dus kan recorden. Kan alleen niet zo goed editen. Weet iemand misschien goede tutorial video's voor professionele editing software? Wil het echt wel kunnen, weet alleen niet waar ik moet beginnen. Ik heb voor de rest wel wat originele ideeën die ik kan implementeren in een Let's Play vorm, wat het hopelijk dan toch een beetje anders maakt.

Edit: Youtube.com/me4gaming ; Staat nu alleen nog maar een Portal videootje op van 3 jaar geleden ofzo. Ga waarschijnlijk een nieuw kanaal maken als ik serieus video's ga maken. Vind de naam niet zo leuk als ik het 3 jaar geleden vond. Maar ik ben dus ook heel slecht in namen maken, tja Het zal me op een gegeven moment wel toekomen.

Misschien helpt dit spelfreak. Ik weet natuurlijk niet wat je gebruikt, maar Maximilian heeft veel ervaring met het editen van video's.

Leuke video threeohthree, subscribed

Thanks allemaal! Erg fijn om te horen die leuke reacties.

spelfreak: Hehe altijd al gehad, en bij dit soort video's komt dat zeker van pas. volgende video m.b.t. traffic iets meer gaming-related zijn, maar er komen nog een hoop van dit soort goat simulator achtige montages.

Ik kan het je ook erg aanraden om te recorden of video's te maken. Het is geweldig leuk tijdverdrijf eenmaal je het onder de knie hebt. Iets wat bij mij ongeveer een dag (of twee) duurde. Gewoon beetje pielen, en zolang je weet wat je wil, komt het editten wel goed.

Qua editting tutorial heb ik zelf deze gekeken. Zal daarbij ook zeggen dat ik 0,0 ervaring had, dus dat zegt wel iets over de inhoud. Wel heb ik hem 2 of 3 keer bekeken om het beter in mijn koppie te stampen. Maar mits je het geduld hebt, kan ik je hem zeker aanraden!

Voordat ik mijn naam '303crippletime' bedacht, ben ik wel 3 of 4 keer van naam gewisseld. Het grootste probleem was eigenlijk nog niet eens het bedenken, maar het feit dat veel al bezet is op YouTube en twitter.

Maar goed zou zeggen, browse een beetje op YouTube en het verdere net (met je kanaal in je achterhoofd) en het komt vanzelf.

Edit: Verder is pond5.com voor royalty free stuff nog een tip, en fiverr.com voor marketing, intro's en what not.

Lollige introductie threeohthree.

Het is zeker een leuke video. Weer eens iets anders dan de gemiddelde youtuber!

Thx nog

Het heeft even geduurd, maar mijn tweede video is inmiddels een eind op weg, en ik verwacht hem in de loop van deze week te kunnen posten. Vertraging kwam voornamelijk omdat het wat meer vroeg van mijn edit skills, dus het was een behoorlijke tijd puzzelen.

Ik ben er nu redelijk tevreden over dus na wat perfectioneren zal hij een dezer dagen wel gereed zijn om te tonen aan de rest van de wereld.

Ben wederom benieuwd!

Squall Lionheart (moderator)
Leuk weer ! ...Gots mad skillz .

Zou er zelf alleen graag wat meer game-info / review-gedoe doorheen zien nog.

Hehe dank!

Ik miste zelf ook iets eigenlijk, ging achteraf allemaal iets te vlug. Maar omdat het editten erg lastig was, en uiteindelijk dus te veel tijd in is gaan zitten, was ik wel een beetje klaar.

Volgende filmpje gaat meer gameplay/info bevatten, en zal dus ook iets rustiger en to the point zijn. Waarschijnlijk wordt het Don't Starve. Maar heb nog een waslijst met ideeën, dus dat kan ook nog zomaar veranderen.

Ik zou je nQn.

Ik ben terug opnieuw begonnen met Youtube Kon het uiteindelijk dan toch niet laten om te stoppen met gameplay te recorden

Geef maar eens een link als je een filmpje geplaatst hebt

Gast
geplaatst: vandaag om 10:30 uur

geplaatst: vandaag om 10:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.