menu

Overig / Algemeen / Gamesmeter users op Youtube

zoeken in:
avatar van DarthSolidKevin
Ik had misschien een idee om een GM kanaal te maken op Youtube waar we onze gameplay filmpjes op kunnen zetten. Ik weet niet hoeveel mensen er hier filmpjes uploaden, maar ik zet regelmatig een filmpje uit mijn MW3 theater op YT.

Iemand interesse of is er niet genoeg animo voor?

kiriyama
Ik zet zelf nooit iets op Youtube. (Ook geen idee hoe dat zou moeten.) Maar zou het best leuk vinden om filmpjes van andere GM users te zien.

avatar van JustMike
ik vindt het ook wel wat hoor kevin

avatar van Evil Eye
Uiteraard vinden we het allemaal een goed idee, ik zelf ben geen uitzondering. Gamesmeter leden zien gamen is natuurlijk hartstikke tof, zeker na al dat geklets erover. Maar of er veel geplaatst zal worden... ik denk nog steeds dat niet zoveel mensen (vooral gamesmeter lui) hun gegame op youtube zetten..

maar Kevin, ik zou zeggen laat eens wat zien!

avatar van Starmaster501
Ik denk niet dat er hier mensen zijn die hun gameplay op YouTube zetten. En zo wel zijn dat er misschien 2, dus ik denk niet dat dit een succes wordt.

avatar van DarthSolidKevin
Het zijn geen filmpjes van 5 minuten ofzo hoor . Het zijn van dit soort COD clipjes:





avatar van Grovonion
Quite cool!

spelfreak
Goed idee! ik heb zelf ook een yt kanaal, en ik wil er wel wat mee doen
Heb wel eens een let's play gedaan maar toen verwijderd omdat het niets was.
Maar ik vind het wel een goed idee!

(dit is mijn yt-channel: www.youtube.com/me4gaming)

avatar van bryandejong
Ik ben zelf een paar weken geleden begonnen met uploaden, ze worden niet veel bekeken dus wat meer views is niet overbodig.
Kanaal van 12345678910eback - YouTube
Er staat ook een zelfgemaakte trailer tussen.

spelfreak
Je moet het geen Let's play noemen als je er niet in praat eh. Dan is het een walkthrough of playthrough.

avatar van JustMike
Boeie

avatar van LimeLou
Let's Play's zijn opzich wel tof, alleen denk ik niet dat veel mensen er op zitten te wachten als het gaat om games als Skyrim en Minecraft (die echt gi-gan-tisch zijn). Maar doe vooral wat je zelf leuk vind

avatar van bryandejong
LimeLou schreef:
Let's Play's zijn opzich wel tof, alleen denk ik niet dat veel mensen er op zitten te wachten als het gaat om games als Skyrim en Minecraft (die echt gi-gan-tisch zijn). Maar doe vooral wat je zelf leuk vind
Ik ga deze maand beginnen aan Pirates of the Caribbean met de New Horizons mod.

spelfreak
Als ik een micro, of headset voor pc heb ga ik er ook een aantal opnemen. Voornamelijk van oude games, met emulators. Om wii/ps3 op te nemen heb ik hd pvr nodig (om in fatsoenlijke kwaliteit te doen) en die dingen zijn me veel te duur.

avatar van bryandejong
Ik denk dat oudere games opzich populairder zijn. De nieuwere komen met massa's binnen.

avatar van LimeLou
Horrorgames a la Amnesia zijn ook geliefd

avatar van bryandejong
Even zoeken.

spelfreak
Als het goed is, ga ik volgende week een abbo pakken bij de pu en krijg ik een turtle beach headset erbij! Kan ik dus eindelijk aan mijn let's play's beginnen. Had al oudere headset maar die kraakte vaak, moet nu nog alleen goeie (gratis) recorder hebben voor op pc (stem en video). Een paar emu's hebben wel zelf een recorder van die zijn ook niet je van het. Iemand tips?
Fraps kan trouwens, maar die neemt veel te veel schijfruimte in, kan ik maar 30 minuten opnemen voor schijf vol is.

avatar van jerom1234
Ik begin binnenkort met mijn gamekanaal. Hij heet NuskaNuskaGames.
Ik wil een mix gaan doen van kinderachtige vreemde games en wat nieuwere games zoals Super Mario en GTA. Hebben jullie nog ideeën?

avatar van J0rea
In De Site > Algemeen > Beginnende youtuber:

Hallo allemaal,

Ik maak sinds kort youtube video's met nederlandse commentary erbij, waarbij ik veel verschillende games speel (Battlefield 3, Trouble in Terrorist Town, Killing floor etc.).

Als jullie misschien even mijn channel zouden willen bekijken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Jcr0ssarea - YouTube

Bij voorbaad dank!

avatar van jerom1234
Niet slecht!

avatar van jerom1234
Hey mensen!

Ik ben begonnen met mijn YouTube kanaal. Ik ga binnenkort beginnen met 14 keer per week te uploaden. OA 2 keer in de week MineCraft, Harry Potter, GTA, Freddi Fish (Jazeker ) en nog wat andere games. Ik zou het waarderen als jullie een kijkje nemen op mijn kanaal en te abonneren .

NuskaNuskaGames - YouTube

Doei

avatar van DarthSolidKevin
Ik heb deze week een capture card gekocht en ik ben wel van plan om zo af en toe eens wat te uploaden. Dus als mensen het leuk vinden om mij wat te zien gamen dan is hier de link naar mijn kanaal. Op het moment zijn het twee potjes waar ik zelf niks zeg. Ik zit er ook nog aan te denken om een keer een video review te doen, omdat ik wel eens wat nieuws wil proberen op dat gebied.

avatar van Grovonion
De eerste link was even leuk om te zien, je bent een goede shooter speler blijkbaar. Voor de rest zal het afhangen van welke spellen je speelt en hoe spectaculair het soms uitdraait, have fun!

AvMerode
Boeit mij vrij weinig die filmpjes (ben dan ook geen online mp gamer), maar soms kan een playthough/walkthrough veel helpen als je ergens niet uitkomt bijvoorbeeld.
Vroeger was het alleen veel uitdagender allemaal, omdat game-play pittiger was en toen had je weinig tot geen hints en tips. Toen had je veel computer magazines met soms een paar tips en tricks, nu kan het allemaal via internet met complete walkthroughs via filmpjes van a tot z.
Ben meer een torrent en cloud uploader zodat anderen het gelijk kunnen spelen inplaats van filmpjes bekijken, maar zo ben ik.
Upload nooit youtube filmpjes, had in 2011 alleen een paar muziek nummers geupload.
Maar zoals eerder vermeld is het soms handig voor tutorials en walkthoughs etc.
Dus ik respecteer de youtube uploaders wel, al zijn die pratende gamers zoals pewdiepie wat overbodig en kinderachtig naar mijn mening.

avatar van DarthSolidKevin
Ik doe het ook eigenlijk vooral voor mezelf . Soms heb je namelijk wel eens van die momenten in een online mp die je wil bewaren.

Grovonion schreef:
De eerste link was even leuk om te zien, je bent een goede shooter speler blijkbaar. Voor de rest zal het afhangen van welke spellen je speelt en hoe spectaculair het soms uitdraait, have fun!

Bedankt Grovonion. Plezier is het belangrijkste voor mij.

avatar van patenpac
Ik maak wel regelmatig filmpjes. Vooral Let's plays en Walkthrough. (Ben momenteel bezig met een walkthrough van Amnesia)
Voor zij die het eens willen zien hier hebben jullie de link!
Kanaal Patenpac

Laat me zeker weten wat jullie ervan vinden! En als je wilt is een subscribe zeer welkom

avatar van threeohthree
Interessant. Goed Engels commentaar ook, helpt uiteraard ook met Traffic, al is dat misschien niet eens het/je eerste doel. Goede kwaliteit ook.

Ik ga zelf eind februari/begin maart beginnen met een Let's Play kanaal, en zal dan ook beginnen met streamen op Twitch. Ik ben momenteel aan het plannen/marketen, en eind december/begin januari zal ik ook een indie-game blog beginnen met daarop de ontwikkeling van mijn youtube kanaal e.d.

Ik ga mij uiteraard voornamelijk richten op Indie games, en mijn eerste Let's Play zal van The Binding of Isaac rebirth zijn. Er is op GM waarschijnlijk niet heel veel interesse, maar ik zal voor de goede orde (en marketing uiteraard) tegen die tijd, de pagina van wat links voorzien zodat de enkele geïnteresseerden toch een kijkje kunnen nemen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.