menu

Overig / Algemeen / Studio Sport

zoeken in:
Mooi zo,die wijsneus,die wisselt niks,heeft zelfs z'n melktanden nog. Ronald Koeman lijkt me goede keuze maar die wil niet dacht ik.

Ronald Koeman blijft bij Feyenoord, dat heeft hij openlijk gezegd tegen de pers.

Ik vind Van Marwijk wel een goede coach maar het is zo jammer dat hij zo'n slecht EK heeft gedaan. Toch is het meer te wijten aan de spelers dan aan de coach maar hij had inderdaad meer moeten wisselen etc.

Ik ben benieuwd wie het dan moet worden.

Van Gaal lijkt me niets, de enige die nu in me op komt is Guus Hiddink maar die zit in Turkijke.

Frankie Rijkaard..
Of Gullit,geen coach voor een club maar voor kort toernooi weet die heus wel genoeg,heeft ook FA-cup gewonnen.

Ronald Koeman leek me ook wat, maar ik hou hem liever bij mijn club!

Ach,gelukkig is Marwijkje weg

Leidenaar187 schreef:
Ach,gelukkig is Marwijkje weg

Waarom denk je dat ik 't heb over trainers

Verbeek vind ik een goede. Die heeft echt schijt aan de echo's.

Rujar schreef:
Verbeek vind ik een goede. Die heeft echt schijt aan de echo's.

Hahaha echo's

Verbeek is daardoor juist geen goede keuze,dat bleek al bij Feyenoord,net als Van Gaal bij het Nederlands Elftal de mist inging,Gullit lijkt me ook wel goede keuze.

Gullit mij eigenlijk ook wel

Pastichio Rocker
Cruijff

Eens kijken of die ouwe zeiksnor het kan waarmaken met zijn grote waffel.

Pastichio Rocker schreef:
Cruijff

Eens kijken of die ouwe zeiksnor het kan waarmaken met zijn grote waffel.

Dacht even dat je het over Johan Derksen had

Cruijf zou ik graag zien maar lijkt me onmogelijk. Gullit heeft t bij clubs niet erg goed gedaan maar wel FA cup gewonne en daar lijkt zo'n WK meer op plus dat die hopelijk geleerd heeft en personality is. Als t maar niet Adriaanse is,dat gaat zooooo niet werken.

Klopt!

Ik zie de combinatie: Rijkaard - Gullit wel zitten.

Haha Mario stuurt de Moffen naar huis.

Ballotelli rockt!

Hoop dat Klose paar erin schiet,goed voor me topscoorderslijst in poules. Eigenlijk mot Duitsland ook door als ik geld wil verdienen..

Heerlijk, ik zei dat ze 2-1 zouden winnen dus ik voel me helemaal super vanavond

Vinden jullie van Gaal bater dan Bertje?

Van Gaal lijkt me wel betere trainer,heeft veel meer prijzen op zijn naam staan.
Ben echt benieuwd hoe dit gaat lopen,ik vind het een slechte keuze maar hoop natuurlijk het beste.

Ze kwalificeeren zich weer niet denk ik!

jerom1234 schreef:
Vinden jullie van Gaal bater dan Bertje?

Ik denk dat Van Gaal het wel goed kan doen maar die man heeft alles behalve sympathie, vreselijk persoon!! We kwalificeren ons natuurlijk wel, daar ga ik wel van uit. Maar hoe ver we op het WK kunnen komen weet ik niet en daar zou ik geen voorspelling over willen doen.

Van Gaal is een goede trainer, 1 van de beste NL trainers maar de vraag is of hij dit team wel goed weet te trainen want hij heeft al eens gefaald. Het is en blijft een risico...ik had zelf liever Hiddink gezien.

Ik had liever gewoon Pep gezien!

Ach,we zullen ons wel kwalificeren maar ver komen gaan we niet doen,daarvoor zijn we al jaren niet sterk genoeg.
Dat we de finale van het WK hebben gehad(met afschuwelijk lelijk voetbal) was meer geluk dan wijsheid.
Tegen Denemarken komen we in de wedstrijd dankzij eigen doelpunt en beslissen we nog paas laat in de wedstrijd met 2-0(enige wedstrijd die we met 2 goals verschil wonnen,zegt ook wat) en tegen Japan blunder van de keeper nodig.
Daarna 2 makkelijke tegenstanders waar we maar nipt van winnen en Brazilie had voor rust al de wedstijd moeten beslissen.
In de halve finale mazzel dankzij schitterend doelpunt die je zelden ziet en precies dan nodig hebt en finale verlies je gewoon terecht.
Ik zie ons meer als een Griekenland dat met alle moeite een keer de finale haalt en we hadden kansen omdat landen als Italie en Frankrijk ff niet meededen maar nu is Italie terug,zie ik Frankrijk toch ook een keer terugkomen(ligt aan nieuwe trainer) en heb je met angstgegner Portugal en landen als Duitsland en Spanje en natuurlijk Brazilie geen enkele kans om ver te komen.

We zullen wel weer lang moeten moeten wachten op een redelijk toernooi. Volgende generatie spelers wordt zeker niet zo goed als de huidige/vorige. En deze generatie won al niks

Gelukkig de wedstrijd niet gezien van vandaag maar zag op nos.nl dat ze weer goed gespeeld hadden...

Superpartij weer van Nederland.
Ach, in Fifa was ik ook al overgestapt naar België

Winkelwagentje (moderator)
Staat nog een stadionnetje leeg in Roosendaal. Iemand geïnteresseerd?
Ben er niet meer geweest sinds het faillisement is uitgesproken. Is ook niet meer toegankelijk. Maar kwam vandaag een foto tegen van hoe het er nu bij ligt. Hehe.

(afbeelding)

Still hurts though

Is niks vergeleken met het stadion van Heracles als het regent!

Nederland twee keer achter elkaar gewonnen, mooi zo! Leuk stadion trouwens hehe

Gast
geplaatst: vandaag om 22:03 uur

geplaatst: vandaag om 22:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.