Overig / Algemeen / Studio Sport
zoeken in:
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 17 februari 2011, 13:09 uur
Wat een dom gedoe van de UEFA dat ze de wedstrijd tussen Kazan en Twente onder deze omstandigheden en op zo'n onhandige tijd door laten gaan. Het stadion is compleet leeg en de wedstrijd is verplaatst naar een tijdstip waarop de meeste mensen aan het werk zijn. Ik heb een dagje vrij van m'n werk, dus voor mij komt het toevallig niet slecht uit. Maar voetbal speel je toch voor het publiek...
0
geplaatst: 17 februari 2011, 13:43 uur
Ik heb de wedstrijd opstaan maar in de rust ga ik de deur uit,geen reet aan deze wedstrijd en dat wist ik al vanaf seconde 1 want heb nog nooit een wedstrijd gezien zonder publiek die de moeite waard was.
0
geplaatst: 17 februari 2011, 21:14 uur
Lekker hoor Ajax,dik verdiende overwinning bij die Belgjes gepakt
0
geplaatst: 24 maart 2011, 22:43 uur
Hopelijk haalt Roda JC het Europees voetbal!
Ik gun het ze, ik ben trots op ze (wie had dat gedacht van Roda).
Die 3-0 overwinning van Feyenoord was vervelend voor de Rotterdamse fans natuurlijk, maar dit is wel weer een goeie stap naar Europees voetbal!
Ik gun het ze, ik ben trots op ze (wie had dat gedacht van Roda).
Die 3-0 overwinning van Feyenoord was vervelend voor de Rotterdamse fans natuurlijk, maar dit is wel weer een goeie stap naar Europees voetbal!
0
geplaatst: 24 maart 2011, 22:48 uur
Lijkt me sterk dat ze het nog mislopen nu.
Feyenoord gaat het niet meer redden,Utrecht en Roda zijn gewoon de laatste 2 die het alleen nog ff moeten volhouden,allebei nog 2 a 3 wedstrijdjes winnen en het is binnen.
Feyenoord gaat het niet meer redden,Utrecht en Roda zijn gewoon de laatste 2 die het alleen nog ff moeten volhouden,allebei nog 2 a 3 wedstrijdjes winnen en het is binnen.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 01:09 uur
Het is binnen, dit kunnen we toch niet meer verspelen
Heel even dachten we dat we plek 4 nog konden halen maar helaas hebben we dat verspeeld, toch heeft Roda een HEERLIJK seizoen gespeeld!
Heel even dachten we dat we plek 4 nog konden halen maar helaas hebben we dat verspeeld, toch heeft Roda een HEERLIJK seizoen gespeeld!
0
geplaatst: 4 mei 2011, 15:16 uur
Zeker vergeleken met vorig seizoen heeft Roda zich flink verbeterd!
0
geplaatst: 4 mei 2011, 16:09 uur
Ben toch heel benieuwd wie er gaat winnen.
Ik denk namelijk dat degene wie de beker wint (ik denk Twente) wordt geen kampioen in de Eredivisie.
Ik denk namelijk dat degene wie de beker wint (ik denk Twente) wordt geen kampioen in de Eredivisie.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 18:35 uur
Mwah,ken alle kanten op.
Beide willen liever kampioen worden maar zullen toch vol voor de beker ook gaan,beide verliezen is wel heel zuur,dan kun je beter alvast die beker hebben als je de laatste wedstrijd opgaat.
En dan voor de competitie ken echt alle kanten op,Ajax is in eigen huis gewoon lastig te kloppen en 2 teams die 1000% zullen geven,Twente maybe iets beter team,Ajax thuisvoordeel,ken alle kanten op,een team ken ook rood pakken na 10 minuten,je weet niet hoe het loopt.
Beide willen liever kampioen worden maar zullen toch vol voor de beker ook gaan,beide verliezen is wel heel zuur,dan kun je beter alvast die beker hebben als je de laatste wedstrijd opgaat.
En dan voor de competitie ken echt alle kanten op,Ajax is in eigen huis gewoon lastig te kloppen en 2 teams die 1000% zullen geven,Twente maybe iets beter team,Ajax thuisvoordeel,ken alle kanten op,een team ken ook rood pakken na 10 minuten,je weet niet hoe het loopt.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 18:45 uur
Mwah,kwaliteit heeft er gewoon mee te maken,Willem 2 kan 10x uit spelen tegen Barca en wint geen enkele keer.
Als teams aan elkaar gewaagd zijn kan een beetje geluk zeker doorslag geven ja.
Ajax won ook niet met geluk in Heerenveen,kwaliteit van Vermeer dat die ballen eruit haalt en kwaliteit van Heerenveen-spelers die ze niet maken.
Als teams aan elkaar gewaagd zijn kan een beetje geluk zeker doorslag geven ja.
Ajax won ook niet met geluk in Heerenveen,kwaliteit van Vermeer dat die ballen eruit haalt en kwaliteit van Heerenveen-spelers die ze niet maken.
0
geplaatst: 5 mei 2011, 10:48 uur
Niet mee eens, Heerenveen schoot 2 x op de paal dus dat noem ik wel pech hebben.
En voor Ajax noem ik dat lucky.
En voor Ajax noem ik dat lucky.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:24 uur
weet iemand of er een groot scherm op het museum plein komt bij de echte grote finale tussen twente en ajax ??
0
geplaatst: 10 mei 2011, 16:46 uur
Kevin251 schreef:
Ajax is Ajax, Ajax betekent liefde. Liefde is onbeschrijfbaar, ik kan er weinig van zeggen. Want het is niet te beschrijven. Hoe je over Ajax praat kan niet gezegd worden. Je zult Ajax moeten respecteren, jullie hebben Ajax nodig, net als wij jullie. Zo wordt de Nederlandse competitie veel spannender, niet alleen dat maar ook de Europa wordt dan belangrijker voor ons. Ajax is ons lief.
Ajax is Ajax, Ajax betekent liefde. Liefde is onbeschrijfbaar, ik kan er weinig van zeggen. Want het is niet te beschrijven. Hoe je over Ajax praat kan niet gezegd worden. Je zult Ajax moeten respecteren, jullie hebben Ajax nodig, net als wij jullie. Zo wordt de Nederlandse competitie veel spannender, niet alleen dat maar ook de Europa wordt dan belangrijker voor ons. Ajax is ons lief.
Heel veel liefde met die liederen. Gezelliger dan een Limburgse Schlageroavent.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 18:43 uur
rockgamer schreef:
weet iemand of er een groot scherm op het museum plein komt bij de echte grote finale tussen twente en ajax ??
Ik denk het niet maar wie weet
0
geplaatst: 16 mei 2011, 16:43 uur
Pff inderdaad! Nog een kwartier en dan eindelijk naar huis! Wat een lange dag. Maar goed het feest was het meer dan waard! wat een mensen wat een feest. Rellen heb ik niks van meegekregen volgens mij viel het allemal wel mee!
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 11:32 uur
Ik ben voor Feyenoord, maar ik heb het Frank de Boer zeker gegund!
0
geplaatst: 16 december 2011, 13:20 uur
Lyon vs Apoel Nicosia en
Ajax vs Manchester United Hoeveel pech kan je hebben! (Maar wel een hele vette wedstrijd!)
Ajax vs Manchester United Hoeveel pech kan je hebben! (Maar wel een hele vette wedstrijd!)
0
geplaatst: 19 december 2011, 16:50 uur
Toch jammer dat er al weer automatisch van een nederlaag wordt uigegaan. Ok, Ajax is niet in goede doen en ManU is op papier het beste team (maar wie heeft er nu ooit een wedstrijd op papier gewonnen...), maar vergeet niet dat het FC Basel (uit Zwitserland! toch niet voetballand nr1) was die ManU wist uit te schakelen. Laten we positief blijven denken en hopen op een wondertje. En anders hebben we de beelden nog YouTube - UEFA-cup win Ajax 92
0
geplaatst: 19 december 2011, 16:59 uur
Wil net zeggen ManU heeft ook pas 2 keer kunnen winnen en dat was tegen oetjelul nog iets.
0
geplaatst: 21 december 2011, 11:45 uur
Schijnt de landskampioen van Roemenie te zijn --> O?elul Gala?i - Wikipedia - nl.wikipedia.org. Sinds wanneer is de kampioen van Roemenie automatisch geplaatst voor de Champions League????
0
geplaatst: 21 december 2011, 18:36 uur
Volgens mij ben je in alle competities (behalve in Ierland en andere dacht ik) sowieso geplaatst!
* denotes required fields.