Overig / Algemeen / Studio Sport
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juli 2007, 22:15 uur
Topicje over al het sport net als op de andere meter-sites, lijkt me logisch . Altijd wel leuk om de actualiteiten bij te houden .
0
geplaatst: 13 juli 2007, 22:28 uur
0
geplaatst: 13 juli 2007, 22:37 uur
Timmy757 schreef:
Niks, daarom staat het ook onder algemeen .
(quote)
Niks, daarom staat het ook onder algemeen .
Hoe algemeen kun je zijn.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 19:47 uur
Vinokourov test positief op bloeddoping, Astana uit Tour
Alexandre Vinokourov is na de individuele tijdrit van afgelopen zaterdag positief getest op het gebruik van doping. De Kazach van de Astana-ploeg testte positief op bloeddoping. Astana heeft de positieve test bevestigd. Eerder deze ronde werden Michael Rasmussen en Alberto Contador al in verband gebracht met het gebruik van verboden middelen.
De Franse sportkrant L'Equipe meldde dinsdag op haar website dat de 33-jarige Kazach na zijn indrukwekkende tijdritoverwinning in Albi gecontroleerd is. Het laboratorium van Châtenay-Malabry heeft toen twee verschillende types rode bloedlichaampjes in het bloed van de coureur gevonden. Dit zou erop duiden dat Vino voor aanvang van de tijdrit een bloedtransfusie ondergaan zou hebben met donorbloed.
De volledige Astana-ploeg heeft zich naar aanleiding van de positieve test teruggetrokken uit de Tour. Naast Vinokourov, de nummer 23 van het algemeen klassement, maken ook onder meer Andreas Klöden (nr. 5) en Andrey Kashechkin (nr. 8 ) deel uit van de Kazachs/Zwitserse formatie.
Vinokourov won de tijdrit van zaterdag en beleefde zondag een flinke inzinking. Maandag won hij de Koninginnerit naar de Col de Peyresourde.
Astana zal later om kwart over zeven een persconferentie geven waarin naar alle waarschijnlijkheid het einde van de ploeg aangekondigd wordt. Zelfs het voortgaan van de Ronde van dit jaar lijkt in het geding. De ASO, organisator vande Tour de France, had verzekerd een 'schone' ronde te organiseren.
Alexandre Vinokourov is na de individuele tijdrit van afgelopen zaterdag positief getest op het gebruik van doping. De Kazach van de Astana-ploeg testte positief op bloeddoping. Astana heeft de positieve test bevestigd. Eerder deze ronde werden Michael Rasmussen en Alberto Contador al in verband gebracht met het gebruik van verboden middelen.
De Franse sportkrant L'Equipe meldde dinsdag op haar website dat de 33-jarige Kazach na zijn indrukwekkende tijdritoverwinning in Albi gecontroleerd is. Het laboratorium van Châtenay-Malabry heeft toen twee verschillende types rode bloedlichaampjes in het bloed van de coureur gevonden. Dit zou erop duiden dat Vino voor aanvang van de tijdrit een bloedtransfusie ondergaan zou hebben met donorbloed.
De volledige Astana-ploeg heeft zich naar aanleiding van de positieve test teruggetrokken uit de Tour. Naast Vinokourov, de nummer 23 van het algemeen klassement, maken ook onder meer Andreas Klöden (nr. 5) en Andrey Kashechkin (nr. 8 ) deel uit van de Kazachs/Zwitserse formatie.
Vinokourov won de tijdrit van zaterdag en beleefde zondag een flinke inzinking. Maandag won hij de Koninginnerit naar de Col de Peyresourde.
Astana zal later om kwart over zeven een persconferentie geven waarin naar alle waarschijnlijkheid het einde van de ploeg aangekondigd wordt. Zelfs het voortgaan van de Ronde van dit jaar lijkt in het geding. De ASO, organisator vande Tour de France, had verzekerd een 'schone' ronde te organiseren.
0
geplaatst: 28 juli 2007, 10:17 uur
Echt balen dat Rassmussen door zo'n foutje er is uit geknikkerd. Nu beweerd hij wel weer dat hij in Mexico was.
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 11:55 uur
Het licht gewoon aan de sponsor Rabobank, die wilde geen negatieve publiciteit, en heeft daarom beveelt aan de Rooij en al, om Rasmussen weg te sturen
0
geplaatst: 16 september 2007, 14:04 uur
Ik zit op badminton. Elke Zaterdagmiddag een wedstrijdje is wel oké. Je word er misschien niet zo sportief mee als voetballer maar het blijft toch wel goed voor je conditie.
0
Obscure Thing
geplaatst: 16 september 2007, 19:59 uur
Wielrennen: Gesink Tweede in de ronde van Polen!
hij reed een halve minuut dicht in de laatste klim.
Dat beloofd wat voor het WK.
hij reed een halve minuut dicht in de laatste klim.
Dat beloofd wat voor het WK.
0
geplaatst: 14 januari 2008, 18:57 uur
Ájax wint met 6-1 van AZ :D
Wat een wedstrijd zeg, belachelijk dat AZ eigenlijk de penalty tegen kreeg. Maar goed ik ben blij, want met Davids en Perez terug gaat niets ons tegen houden
Wat een wedstrijd zeg, belachelijk dat AZ eigenlijk de penalty tegen kreeg. Maar goed ik ben blij, want met Davids en Perez terug gaat niets ons tegen houden
0
geplaatst: 14 januari 2008, 19:29 uur
Vond het wel een penalty. Afgelopen weekend gingen de scheidsrechters wel erg vaak in de fout trouwens. Ook mijn club, NEC, werd flink benadeeld. Iemand gisteren toevallig Voetbal Insite gezien? Lag echt in een deuk met van Hanegem
0
geplaatst: 15 januari 2008, 17:29 uur
Tha)Sven schreef:
Mijn klasgenoten zijn niet blij met de enorme nederlaag want dat zijn allemaal AZ-ers, ik daarintegen gelukkig niet
0
geplaatst: 15 januari 2008, 19:04 uur
Ben nooit voor Ajax geweest!
Zowat mijn hele family is voor Feyenoord maar dat is de helft...de andere helft is voor Roda JC. Dus onze familie is opgedeelt in 2 groepen als het om voetbal gaat. Ik hou ook wel een potje voetbal.
Zowat mijn hele family is voor Feyenoord maar dat is de helft...de andere helft is voor Roda JC. Dus onze familie is opgedeelt in 2 groepen als het om voetbal gaat. Ik hou ook wel een potje voetbal.
0
geplaatst: 15 januari 2008, 19:36 uur
was ook blij met de uitslag ik ben zekker voor ajax
de rest van mijn familie houdt niet zo van voetbal
om te kijken vindt ik er ook weinig aan maar uitslagen, samenvatingen, en zelf voetbalen is ook er leuk
de rest van mijn familie houdt niet zo van voetbal
om te kijken vindt ik er ook weinig aan maar uitslagen, samenvatingen, en zelf voetbalen is ook er leuk
0
geplaatst: 15 januari 2008, 19:50 uur
Persoonlijk heb ik niets met voetbal, of sport in het algemeen. Al heb ik niks tegen een beetje conditie trainen, ik heb een hekel aan alle sporten die draaien om het behalen van een overwinning, en waar je, om dat te behalen, moet samenwerken.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 16:16 uur
Feyenoord heeft gister gewonnen van Deurne op de manier zoals het moest; erg zakelijk. Al was het nooit een wedstrijd, de amateurs waren meer bezig met het shirtje ruilen aspect dan met de wedstrijd. Ze geloofden er niet eens in. Nu hopen dat die 020 neuzen vandaag in Breda onderuit gaan...
De baby Bulls hebben alweer verloren. Het seizoen begon met hoge verwachtingen en Chicago zakt alleen nog maar meer in de put. Nu weer kansloos tenonder tegen de Orlando Magic. Nog ruim 40 regular season games te gaan maar met een record van 14-22 wordt het hoog tijd.
De baby Bulls hebben alweer verloren. Het seizoen begon met hoge verwachtingen en Chicago zakt alleen nog maar meer in de put. Nu weer kansloos tenonder tegen de Orlando Magic. Nog ruim 40 regular season games te gaan maar met een record van 14-22 wordt het hoog tijd.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 16:43 uur
Ging mij meer om de manier waarop. We hebben niet net als 020 moeite met amateurs.
0
geplaatst: 21 januari 2008, 13:28 uur
Gecrashte pc (inclusief een klein filmdipje) dus de updates bij MM waren teveel om op mijn werk bij te houden.
Over een week (hoogstens twee) zal ik weer volledig MM-aanwezig zijn. Dan zal je me weer dagelijks tegenkomen.
Over een week (hoogstens twee) zal ik weer volledig MM-aanwezig zijn. Dan zal je me weer dagelijks tegenkomen.
0
geplaatst: 20 april 2008, 16:53 uur
Ja het is echt eeuwig zonde. Vier keer achter elkaar naar Eindhoven, da's eerlijk gezegd pijnlijk als fanatieke Ajax aanhanger. Maar goed, net als vorig seizoen hebben we weer onnodig puntenverlies geleden tegen kleine clubs (uit bij VVV bijvoorbeeld). Psv heeft blijkbaar een winnende formule door saai en degelijk voetbal te spelen. Moet gezegd worden, het is knap, maar waarderen doe ik het niet.
Ik wil echt Psv niet afbranden ofzo, want ik ben een waardig verliezer. Rest niks anders te zeggen dan, heb een fijne avond Psv'ers, en geniet er nog maar ff van. Want volgend jaar gaat de schaal weer naar Amsterdam!
Ik wil echt Psv niet afbranden ofzo, want ik ben een waardig verliezer. Rest niks anders te zeggen dan, heb een fijne avond Psv'ers, en geniet er nog maar ff van. Want volgend jaar gaat de schaal weer naar Amsterdam!
0
geplaatst: 20 april 2008, 16:58 uur
Jij bent ook Ajacied?
PSV zal de titel best verdienen, ze hebben meer punten. Maar ik word misselijk van hun waardeloze, behoorlijk laffe spel. Ik heb vandaag de 2e helft van PSV compleet gekeken toen het in Amsterdam wel goed zat. Wat speelden ze weer vreselijk zeg...1 piskansje na rust en hoppa...
Als Ajax dit zou doen zou heel de ArenA hen dik terecht uitfluiten.
Maar goed, nu de play offs winnen, waardig afscheid nemen op sportief gebied van Heitinga (mooi afscheid vanmiddag, respect) en vast ook Davids en Huntelaar.
Het Marco van Basten tijdperk wordt een nieuwe periode van plezier hoop ik.
PSV zal de titel best verdienen, ze hebben meer punten. Maar ik word misselijk van hun waardeloze, behoorlijk laffe spel. Ik heb vandaag de 2e helft van PSV compleet gekeken toen het in Amsterdam wel goed zat. Wat speelden ze weer vreselijk zeg...1 piskansje na rust en hoppa...
Als Ajax dit zou doen zou heel de ArenA hen dik terecht uitfluiten.
Maar goed, nu de play offs winnen, waardig afscheid nemen op sportief gebied van Heitinga (mooi afscheid vanmiddag, respect) en vast ook Davids en Huntelaar.
Het Marco van Basten tijdperk wordt een nieuwe periode van plezier hoop ik.
* denotes required fields.