menu

Overig / Algemeen / Anime

zoeken in:
Pastichio Rocker
De animatie is inderdaad erg goed. Het verhaaltje boeide me minder.

avatar van LimeLou
Ik kochtte het wel in London. Nu alleen hopen dat er geen vervelende dub op geplakt is. Kent iemand trouwens Black Blood Brothers? Een animé die iemand me de hele tijd aanraadt, maar is het wel iets?

avatar van Princess Piranha
Werkelijk geen idee. Heb het zelf ook al een tijdje op mijn kijk lijstje staan. De meeste mensen zeggen dat: als je Hellsing hebt gezien, zal je Black Blood Brothers ook leuk vinden. Maarja, hoeft ook niet waar te zijn natuurlijk

avatar van Brains
Ben zojuist begonnen met de OVA genaamd Karas. Het verhaal volg ik nog niet helemaal (Beetje warrig ), maar visueel vind ik het in ieder geval erg sterk. Mooie combinatie van 3D en 2D animaties.

avatar van LimeLou
Wow zeker indrukwekkend.

avatar van Onderhond
Het verhaal blijft verder ook erg warrig, maar de actiescenes in de OAV maken dat meer dan goed. Heerlijk anime, moest je dit leuk vinden kan je ook altijd een keer Soul Taker proberen. Niet zo CG heavy, maar het stijltje en de over-the-top storytelling lijken wel een beetje op elkaar.

avatar van Brains
Zal dan zeker ook eens achter Soul Taker aan gaan. Bedankt voor de tip .

avatar van jellecomicgek72
Ziet er allemaal heel slaapverwekkend uit.

Pastichio Rocker
Van de week Origin: Spirits of the Past gezien. Mooie animatie, vervelend opdringerige muziek (de theme song is wel mooi) en het verhaal springt nogal van de hak op de tak. Er zitten stukken in die direct refereren aan Akira, zoals de hoofdpersoon Agito die op een gegeven moment een soort van Tetsuo wordt, inclusief oncontroleerbare krachten.




Dit blijft uiteraard de goeiste anime ooit:



Pastichio Rocker
Goed nieuws!

Albert Hughes Exits Akira. Director Albert Hughes (Book of Eli) has left Warner Bros.’ planned live-action adaptation of ‘Akira’, over creative differences. The movie is having a hard time getting off the ground — and has received a lot of fan backlash for Americanizing the storyline. Keanu Reeves recently dropped out of the project after early talks for the role of Kaneda. ‘Akira’ centers on Kaneda, a biker gang member, as he tries to stop his best friend Tetsuo from releasing psycho-kinetic powers that could destroy New Manhattan.

Hopelijk blijft deze film vastzitten in 'development hell'.

avatar van LimeLou
Een Amerikaanse Akira. Dear God, hoe stom wil je het hebben.

avatar van Princess Piranha
Karas!

Ik zoek trouwens een anime in de trant van Mushishi en/of Kino's Journey. Iemand ideeën?

avatar van TonyTHorror
Pastichio Rocker schreef:
Goed nieuws!

Albert Hughes Exits Akira. Director Albert Hughes (Book of Eli) has left Warner Bros.’ planned live-action adaptation of ‘Akira’, over creative differences. The movie is having a hard time getting off the ground — and has received a lot of fan backlash for Americanizing the storyline. Keanu Reeves recently dropped out of the project after early talks for the role of Kaneda. ‘Akira’ centers on Kaneda, a biker gang member, as he tries to stop his best friend Tetsuo from releasing psycho-kinetic powers that could destroy New Manhattan.

Hopelijk blijft deze film vastzitten in 'development hell'.

Goede film wel, die Book of Eli. Maar echt, een regisseur verpest z'n hele carrière aan zo'n project. Ten eerste is het niet uit te voeren en dan is het ook nog eens godslastering binnen de anime cult .

kiriyama
Reeves als Kaneda?

En Hopkins als Tetsuo zeker.

avatar van LimeLou
Keanu Reeves, seriously? Dan kunnen ze meteen Steven Seagal mee laten doen.

Pastichio Rocker
Ik zou liever Justin Bieber als Tetsuo zien.

Maar als ze dan toch zo nodig Amerikaanse acteurs in die rollen moeten stoppen doe mij dan James Franco ofzo als Tetsuo. Die heeft er tenminste de juiste kop voor.

avatar van jellecomicgek72
Ik ga vandaag voor het eerst een anime film kijken. Dead Leaves, zag er best wreed uit en het duurt maar 40 minuutjes. Laat nog wel weten wat ik ervan vond.

kiriyama
Erg leuke film, maar misschien niet de beste om mee te beginnen. Maar veel plezier ermee. Voor wat meer volwassen animé raad ik 'Grave of the fireflies' aan.

avatar van jellecomicgek72
Net gezien.. wat een bizare tekenfilm was dat zeg. Vond het wel grappige poppetjes, vooral dat tv mannetje, maar het was me allemaal iets te druk af en toe. Desondanks best vermaakt ermee.

kiriyama
Ja zelfs Jochem Myjer zou die film druk vinden. Wat voor cijfer zou je hem geven?

avatar van jellecomicgek72
Zal op MM zometeen ff een cijfer geven. 3* denk ik.

avatar van Shinobi
Heb laatst overigens Now and Then, Here and There gekeken. Wat een anime was me dat zeg, verkrachtingen, kinderen die geronseld worden als soldaat enz.
Het begint misschien ietwat langzaam met de eerste zeven à acht afleveringen, maar dat wordt helemaal goedgemaakt met de laatste vijf afleveringen.
Heeft zeker een grote indruk op me achtergelaten.

avatar van LimeLou
kiriyama schreef:
Erg leuke film, maar misschien niet de beste om mee te beginnen. Maar veel plezier ermee. Voor wat meer volwassen animé raad ik 'Grave of the fireflies' aan.


Grave of the Fireflies.. brrr... De enige film die me echt gedeprimeert achterliet, en dat voor een tekenfilm

avatar van Princess Piranha
Straks met mijn broer en zus naar Arrietty! Ben benieuwd....

avatar van TonyTHorror
Geweldige film iig

avatar van LimeLou
Die wou ik dus in de bioscoop kijken... Waar ga je het kijken eigenlijk?

avatar van Princess Piranha
LUX hier in Nijmegen, die hebben best vaak anime. (Nouja... best vaak... In ieder geval de enige bioscoop hier) In de originele versie met ondertiteling btw!

Anyway, ik vond het weer een heerlijke Ghibli film! Ik voelde me net een klein meisje dat door alle kleuren en details op het doek geprikkeld werd. Over een klein meisje gesproken, ik had de gespeelde film van The Borrowers (Jacht Op De Kleintjes) in de bioscoop gezien vroeger, dus het concept was al bekend. Echter was dit compleet anders, gelukkig maar haha.

Vooral de designs vond ik zo slim en leuk gevonden. Zoals een libelle vleugel als een soort veer pen. Het eind van de film was ook sneaky. Ik merkte dat ik stiekem steeds meer ging hopen dat zij in het poppenhuis zouden gaan wonen. En die jongen Sho, waarom kom je er aan het eind niet achter hoe die operatie ging? Maar goed, ook weer leuk, kan je zelf bedenken hoe iedereen terecht komt! Wat ik een beetje miste was de catchy muziek, die ik op de een of andere manier verwachtte. Wat je op de achtergrond hoorde in het begin was wel mooi, maar daar bleef het ook bij. En toch blijft het een hele leuke film

avatar van LimeLou
Ben het met je eens, behalve met die muziek. Die is juist lekker kalmerend, met die harp enzo en die stem

avatar van TonyTHorror
Iemand Deadman Wonderland gezien? Net aan begonnen en dit beloofd een fantastische serie te worden Geweldig verhaal, muziek dik in orde en de sfeer is spot on.


avatar van LimeLou
Goede keuze. Ken 't zelf niet maar heb er wel eens wat goeds over gehoord..

Gast
geplaatst: vandaag om 14:39 uur

geplaatst: vandaag om 14:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.