Overig / Algemeen / Het grote muziektopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2012, 23:02 uur
Ben bezig met covers aan het luisteren, die ik (even goed of) beter vind dan het origineel.

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 13 augustus 2012, 21:20 uur
Wel lollig dat een video die ik anderhalf jaar geleden op mijn youtube pagina heb geplaatst nu opeens overspoeld wordt door CoD kiddies, omdat de muziek in de Black Ops 2 trailer wordt gebruikt.
Dus by popular demand het origineel:

0
misterwhite
geplaatst: 16 september 2012, 02:28 uur
Ik weet het hoor. Maar pas deze zomer ontdekt. En was helemaal enthousiast over de plaat 

0
spelfreak
geplaatst: 16 september 2012, 20:37 uur
Pastichio Rocker schreef:
Wel lollig dat een video die ik anderhalf jaar geleden op mijn youtube pagina heb geplaatst nu opeens overspoeld wordt door CoD kiddies, omdat de muziek in de Black Ops 2 trailer wordt gebruikt.
Dus by popular demand het origineel:
(embed)
F*ck cod, ik ken het van shootmania Wel lollig dat een video die ik anderhalf jaar geleden op mijn youtube pagina heb geplaatst nu opeens overspoeld wordt door CoD kiddies, omdat de muziek in de Black Ops 2 trailer wordt gebruikt.

(embed)

0
geplaatst: 16 september 2012, 21:01 uur
Laten we even een momentje van awesomness hebben, dit lied is en blijft geweldig. Elke keer weer geilen op die solo 
Led Zeppelin 

0
geplaatst: 17 september 2012, 16:48 uur
Vind guns 'n roses goed, luister het vaak, maar ben een van de weinige die November Rain niks vind denk! 

0
geplaatst: 27 december 2012, 23:01 uur
Ik niet in ieder geval. Staan wel wat leuke nummers in, maar het merendeel is niet mijn ding of komt beter tot zijn recht in albumcontext. Ik zet liever een eigen playlist op.
0
geplaatst: 21 maart 2013, 22:01 uur
Ben de laatste tijd weer veel into Hip-Hop, nu de laatste van Kendrick Lamar weer opstaan. Vond er eerst niet veel aan maar begin 'm steeds beter te vinden.

1
kiriyama
geplaatst: 16 april 2013, 14:04 uur
Ben de laatste tijd helemaal in de ban van Townes Van Zandt. Een week terug ook de CD Box 'Texas Troubadour' gekocht met zijn eerste zeven albums. Fantastisch spul. Beetje een Bob Dylan en Hank Williams mix.

0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 16 april 2013, 14:30 uur
Townes
! Is mijn Pa helemaal verzot op. Komt ook vaak terug als het grote voorbeeld van andere singe/songwriters, oa Steve Earle, die ook een Townes-coveralbum heeft...

0
Oldschool Bob
geplaatst: 24 augustus 2013, 15:33 uur
Pukkelpop was vorige week weer een fantastische editie. Dit jaar wel extra bijzonder door een aantal erg sterkte artiesten die ik al heel lang wou live zien. Hier is top 5 wat ik daar zag:
5) Nine Inch Nails (beelden die er gemaakt zijn op pukkelpop zijn te slechte kwaliteit)
4) Glen Hansard
3) Savages
2) The Knife
1) Godspeed you! Back Emperor
5) Nine Inch Nails (beelden die er gemaakt zijn op pukkelpop zijn te slechte kwaliteit)
4) Glen Hansard
3) Savages
2) The Knife
1) Godspeed you! Back Emperor

0
Oldschool Bob
geplaatst: 2 september 2013, 12:28 uur
Woensdag weer een concertje meepikken, deze keer in de Effenaar in Eindhoven. En niet de eerste de beste groep maar My Bloody Valentine:

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 2 september 2013, 12:55 uur
Uiteindelijk zullen alle electronic puristen de rockmuziek omarmen. 

0
Oldschool Bob
geplaatst: 15 augustus 2015, 12:06 uur
Zijn er hier eigenlijk noise rock, shoegaze fans op deze site?
Check deze band maar eens uit, als awesomeness een muziekgenre was dan klonk het zo:
Check deze band maar eens uit, als awesomeness een muziekgenre was dan klonk het zo:
0
geplaatst: 15 augustus 2015, 12:45 uur
Heeft weinig met shoegaze te maken, toch? Wel goede noise, wat vind je van deze:
Geproduceerd door Steve Albini (Shellac) en dat hoor je er ook aan.
Laatst op Rock Herk gezien en door weggeblazen. Op hetzelfde festival trouwens een andere shoegaze grootheid (dan My Bloody Valentine: Slowdive) aan het werk gezien.
Geproduceerd door Steve Albini (Shellac) en dat hoor je er ook aan.
Laatst op Rock Herk gezien en door weggeblazen. Op hetzelfde festival trouwens een andere shoegaze grootheid (dan My Bloody Valentine: Slowdive) aan het werk gezien.

0
Oldschool Bob
geplaatst: 15 augustus 2015, 13:26 uur
Was ook meer een algemene vraag of er hier mensen waren met die interesse. Uiteindelijk poste ik El Yunque meer ter aanbeveling (ik ken de front man).
En daar was ik ook aanwezig, ik woon vrij dicht bij Rock Herk en de line-up mocht er dit jaar zeker wezen. Het was mijn 3de keer Raketkanon en ze blijven verbazen, echt geweldige live shows.
Slowdive was ook mijn 3de keer (Pukkelpop en BKS). Good taste Grovonion.
En daar was ik ook aanwezig, ik woon vrij dicht bij Rock Herk en de line-up mocht er dit jaar zeker wezen. Het was mijn 3de keer Raketkanon en ze blijven verbazen, echt geweldige live shows.
Slowdive was ook mijn 3de keer (Pukkelpop en BKS). Good taste Grovonion.
0
geplaatst: 15 augustus 2015, 13:56 uur
Oldschool Bob schreef:
ik woon vrij dicht bij Rock Herk
Waat? Dan zijn we zo goed als buren, woon er ook niet ver van af (Diest).ik woon vrij dicht bij Rock Herk
Good taste Grovonion.
Dank je 

0
Oldschool Bob
geplaatst: 15 augustus 2015, 14:31 uur
Ik zal de rest wel even via PM melden voordat we zwaar offtopic beginnen te gaan 
Ken je ook toevallig The Spectors, ook wel een toffe shoegaze band, ben ook redelijk goed bevriend geraakt met hun:

Ken je ook toevallig The Spectors, ook wel een toffe shoegaze band, ben ook redelijk goed bevriend geraakt met hun:

0
raffael77
geplaatst: 22 augustus 2015, 14:29 uur
Ik ken My Bloody Valentine zeker wel. Ik zal eens kijken of ik nog wat interessante dingen heb voor jullie. Ik ben niet zo goed in namen maar heb redelijk wat Shoegaze/Dreampop muziek maar ik heb mij er nog niet echt in kunnen verdiepen omdat ik naar zoveel soorten muziek luister. Voor nu iets anders maar wel sfeervol

0
Ulysses
geplaatst: 23 juni 2016, 12:12 uur
Iemand die deze zomer ook muziekfestivals doet?
Ik ben volgend weekend traditioneel weer op Rock Werchter.
Ik ben volgend weekend traditioneel weer op Rock Werchter.

0
geplaatst: 23 juni 2016, 16:33 uur
Rock Werchter heb ik ooit 1 keer gedaan, en ik vond de podia locatie maar niks. Dan liever Pukkelpop, maar vermoedelijk eerst nog eens naar Rock Herk...

0
All Seeing Fish
geplaatst: 23 juni 2016, 16:41 uur
Toevallig ben ik gisteren naar Cypress Hill geweest in Tivolivredenburg, was top.

0
Ulysses
geplaatst: 23 juni 2016, 20:52 uur
Grovonion schreef:
Rock Werchter heb ik ooit 1 keer gedaan, en ik vond de podia locatie maar niks. Dan liever Pukkelpop, maar vermoedelijk eerst nog eens naar Rock Herk...
Rock Herk kom ook nog al eens. Leuk festival met sterke line-ups. Pukkelpop vind ik minder leuk, vaak minder leuke sfeer enz

1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 30 december 2018, 13:14 uur
Vind het wel leuk om af en toe eens een tip voor een leuk nummer te krijgen of te geven dus ik bump dit topic weer eensch 
Bij deze, één van mijn favoriete protestsongs waarvan ik de inhoud van harte onderschrijf, past ook mooi bij deze dagen

Bij deze, één van mijn favoriete protestsongs waarvan ik de inhoud van harte onderschrijf, past ook mooi bij deze dagen

* denotes required fields.