menu

Overig / Algemeen / Het grote muziektopic

zoeken in:
Pastichio Rocker
Ik ben totaal geen Coldplay liefhebber, maar dit is toch wel een mooie tribute naar aanleiding van het recente overlijden van Beastie Boys oprichter Adam Yauch (MCA):

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LVr4UP9ntLs#![/embed]

Paar van m'n favoriete nummers van dit jaar:

En m'n favoriete album van dit jaar, hands down!

Squall Lionheart (moderator)
Pastichio Rocker schreef:
...toch wel een mooie tribute...

Erg mooi idd...

jellecomicgek72 schreef:
En m'n favoriete album van dit jaar...

Motorpsycho erg wisselende band imo, maar nieuwe album klinkt vet, ook eens checken...

misterwhite
Het nieuwe album van Sigur Ros is bijna uit. Maar ik heb het album toch al meerder maals kunnen luisteren via een andere weg. Valtari is een mooi album vol sfeervolle nummers maar er is één nummer die er mooi bovenuit komt:

Wat 'n ontdekking!

Fall of Icarus - Rampage:

He gatver, laten we dat even repareren met behulp van het volgende liedje

misterwhite
Deze 2 blijken dus ook live awesome te zijn

Pastichio Rocker
Sowieso Mogwai live

Alleen maar vol gas beuken, ik hou d'rvan!

Pastichio Rocker
Ik heb me eindelijk weer eens gewaagd aan het maken van een remix. Dit is het resultaat:

kiriyama
Laatst in een episode van Criminal Minds. Matige aflevering, maar wat een nummer!

en deze uit een geweldige aflevering van Person of Interest:

link (om de één of andere reden plukt de player het origineel van SC, in plaats van mijn remix...vandaar als link)

2 nieuwe tracks waar ik mee bezig ben geweest, erg tevreden mee

Pastichio Rocker
Klinkt goed, alleen zou ik al gelijk met die 4/4 beat komen op 0:45 en 1:45 minuten. Ik denk dat dat meer impact heeft dan wanneer je halfverwege omschakelt.

Ja toch wel? Heb daar wel lang over getwijfeld. Probleem is dat ik een beetje heb gefaald met het opslaan van het project, waardoor er nu een heel stuk verloren is gegaan. Heb het toen maar hierbij gelaten

bro
Zeker niet slecht. Heb altijd wel een zwak gehad voor 'subtiele' muziek, (om het kind een naam te geven) dus blijf doen wat je doet

Eentje om in de sfeer te blijven
YouTube - Seeed: Slowlife - Official

bro schreef:
Zeker niet slecht. Heb altijd wel een zwak gehad voor 'subtiele' muziek, (om het kind een naam te geven) dus blijf doen wat je doet
Aparte is dat ik niet eens echt dingen maak uit m'n favoriete genres, maar vaak afwijk naar iets anders. Dit is waar ik van hou:

Dit is wat ik zou willen maken:

gamelord
De laatste tijd razend druk gehad, nu even vakantie..maar hoop over een maand goed nieuws te hebben. Gelukkig weten een paar op de site via de andere sites waar ik mee bezig ben. so be suprised.

Om nog te laten weten dat ik er nog ben, is hier nog wat van mij...zag ook de anderen met hun project hier. Straks even checken...eerst Tom even een bericht schrijven.

gamelord
Klinkt weer lekker PR en Jeroen,
Beide zeer chille nummers gemaakt...staan die van jou ook op YT Jeroen?, voeg ik de muziek van jullie beide toe aan mijn lijsten daar.
Altijd fijn zo'n common interest.

bro
TonyTHorror schreef:
(quote)
Aparte is dat ik niet eens echt dingen maak uit m'n favoriete genres, maar vaak afwijk naar iets anders. Dit is waar ik van hou:
(embed)

Dit is wat ik zou willen maken:
(embed)

Ooh haha maar zo eigenaardig is dat toch nog niet? Ik vind het zelf nice! Ikzelf heb ook drie verschillende muziekgroepen waarvan ik geniet en graag in ontdek. Eéntje om te feesten, ééntje voor te relaxen en ééntje voor te werken / focussen zeg maar. En elke groep bevat vaak nog eens een lichte variatie aan genres x). Voor elk moment wat wils

Pastichio Rocker
gamelord schreef:
De laatste tijd razend druk gehad, nu even vakantie..maar hoop over een maand goed nieuws te hebben. Gelukkig weten een paar op de site via de andere sites waar ik mee bezig ben. so be suprised.

Om nog te laten weten dat ik er nog ben, is hier nog wat van mij...zag ook de anderen met hun project hier. Straks even checken...eerst Tom even een bericht schrijven.

(embed)

Tof nummertje. Nu moet je natuurlijk wel vertellen waar je mee bezig bent. Een album?

gamelord
Dankje PR, nummer wordt overal goed ontvangen..waar ik nog mee bezig ben, laat ik nog in het midden,eerst dat afronden en dan tijd voor feest ..maar is niet aan de muziek verbonden.

kiriyama
Meer fans van Jacques Brel?

Een beter nederhiphop album gaat er dit jaar niet meer komen denk ik. Vind Fresku echt een baas.

Vooral deze track, jesus wat dope.

Wel een grove clip dit..

Aargh ik ben echt verslaafd aan deze track. Met dank aan MELT! festival afgelopen weekend:

Winkelwagentje (moderator)
Nieuwe Humble Bundle bevat een prachtige 'The best of...' soundtrack van Valkyria Chronicles 1, 2 en 3 (we krijgen de game dan wel niet, maar dit is toch iets). In FLAC, voor alle audiofielen.

Net even een cd('tje) gemaakt van zo'n 100 nummers... Verschillen van Lion in the morning sun - will and the people tot dust in the wind - kansas. Ik ben er tevreden over, kan ik weer even een paar uurtjes ermee vooruit. Ik heb er ook nog een paar grappige liedjes op staan van Monty Python en Weird Al... Heb ik toch ook een zwak voor

Met afstand het beste, gezelligste, mooiste en meest sfeervolle festival waar ik ben geweest. Wát een dag!! Om nooit te vergeten. Zelden zo graag terug gewild naar iets. Man man man, wat een boel gare mensen ontmoet, van mexico tot australië. Een wereldfeest met wereldse setjes en optredens. Begon al steengoed met een keiharde set van Zedd, later zette Kraantje Pappie alles op z'n kop (enorm verrast! Wat een performance) en het hoogtepunt van alles was Porter Robinson. Anderhalf uur keihard geknald. Nog steeds spierpijn.

Lekker vooraan, omsingelt door mooie Zweedse blondines, gekke Amerikanen en een Duitser in een borat string. Awesome.

kiriyama
Hocus Pocus iedereen kan toveren...Wacht, nee.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.