menu

Overig / Algemeen / Het grote muziektopic

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Wie luisterd hier Radiohead? Radiohead ownt!!

avatar van Feyenoord100jaar
jellecomicgek72 schreef:
Wie luisterd hier Radiohead? Radiohead ownt!!


Nee niet echt Vind alleen 1 nummer van hun heel mooi.

avatar van Brains
Ik luister het wel eens, maar het wordt te snel vervelend. Wordt het niet vervelend doordat de zanger niet meedoet, dan wordt het wel te saai omdat het allemaal iets te normaal/standaard is allemaal.

avatar van Tsjo-Wi
Brains schreef:
dan wordt het wel te saai omdat het allemaal iets te normaal/standaard is allemaal.

Haha, duidelijk geen kenner van hun muziek. Albums als Kid A en In Rainbows zijn alles behalve normaal/standaard. Radiohead is geniaal!

avatar van Brains
Geen kenner, maar ik heb 3 albums van ze beluisterd en dat zegt me genoeg. In Rainbows vond ik tergend saai en heb ik halverwege afgezet. OK Computer was OK maar nergens echt heel geweldig, zet 'm wel eens op voor Paranoid Android. Kid A vind ik hun beste plaat tot nu toe, maar is verre van geweldig, deze heb ik dan ook de verdiende 3* gegeven.

avatar van Harmonica
jellecomicgek72 schreef:
Wie luisterd hier Radiohead? Radiohead ownt!!


Alleen Fade Out vind ik een machtig nummer. Creep ondertussen beu gehoord. Nirvana, The Pixies, R.E.M. en Pearl Jam behoren ook tot mijn favorieten.

avatar van jellecomicgek72
Brains schreef:
Ik luister het wel eens, maar het wordt te snel vervelend. Wordt het niet vervelend doordat de zanger niet meedoet, dan wordt het wel te saai omdat het allemaal iets te normaal/standaard is allemaal.


De zang moet je wel liggen inderdaad. Ik vind Tom Yorke's stem perfect bij de muziek passen.

avatar van jellecomicgek72
Had net Selling England by the Pound (1973) van Genesis weer eens opgezet met dit nummer op repeat. Echt schitterend vind ik ik dit.1 van de mooiste gitaar solo's ooit.

Genesis - Firth of Fifth



gamelord
Hier dan eens de zachte kant van Gamelord...(alleen deze van Tiamat dringen door tot de ziel )









(mag ook wel eens!! )

avatar van fabblwaps
Tijd voor Stephen Lynch, ongelooflijk flauwe humor. Echt een gevalletje hate it or love it.







jongrk
Op het Flevo Festival goede muziek gehoord en gezien.
punkrock: Children 18:3
Alternative: Marching Band
funky rootsrock: NewWorldSon
singer/song: David Ahlen
Check dit op: Jong RK http://jongrk.weebly.com

gamelord schreef:
Hier dan eens de zachte kant van Gamelord...(alleen deze van Tiamat dringen door tot de ziel )

(embed)

(embed)



(mag ook wel eens!! )
Zijn we eventjes niet gewend van je, bro! Maar goed, zo slecht is die muziek eigenlijk nog niet! Toch blijft het raar als je het gaat vergelijken met wat vooral wij voornamelijk het meest luisteren, hé. God bless there is Hardcore!

avatar van LimeLou


Samen met Feel Good Inc mijn favo track van het Demon Days album Ik heb hem gister gekocht, echt goede aankoop.

avatar van Harmonica
Gisteren pas aangekocht? Schaam je . Zeer goed album vind ik, Kids With Guns is daarop één van mijn favorieten.

Edit: Zit trouwens ook een leuk boekje in, heb de meeste prentjes gekopieerd en op mijn kamer gehangen.

avatar van LimeLou
Ik weet niks van muziek . Enige albums die ik heb zijn Discovery, Homework en nu ook deze. Maar wel interessant medium. Ik heb nu echt zin om wat verschillende soorten bands en muziek te luisteren, maar no way dat ik aan die Justin Bieber troep ga beginnen

avatar van Harmonica
Daar moet je ook niet aan beginnen. Kun je beter een fles whiskey en een pistool gaan halen. Luister ook eens het eerste album van Gorillaz.

avatar van fabblwaps
Hun eerste album is briljant inderdaad, heb ik bij mume op vijf sterren staan.

gamelord
Wassup ! schreef:
(quote)
Zijn we eventjes niet gewend van je, bro! Maar goed, zo slecht is die muziek eigenlijk nog niet! Toch blijft het raar als je het gaat vergelijken met wat vooral wij voornamelijk het meest luisteren, hé. God bless there is Hardcore!


Hardcore staat mijlenver boven de rest van de muziek die ik luister Bro!!
Maar ergens in 2001...gingen er (onbewust) deuren naar andere muziek open. Zorg er wel voor dat ik altijd die vreemde knakker blijf met muziek die nooit mainstream zal worden.

avatar van Harmonica
@ Limelou

Ik denk dat MGMT - Oracular Spectacular nog iets voor jou zal zijn. Fantastisch album met enkele grote hits op: Electric Feel, Kids en Time To Pretend.

gamelord
jongrk schreef:
Op het Flevo Festival goede muziek gehoord en gezien.
punkrock: Children 18:3
Alternative: Marching Band
funky rootsrock: NewWorldSon
singer/song: David Ahlen
Check dit op: Jong RK http://jongrk.weebly.com


Wel geinig die link steeds .....maar ik hoop dat je geen deurloper bent die mensen wel even gaat vertellen hoe alles in elkaar steekt met die kerkelijke onzin. Heb daar een gruwelijke hekel aan.
Gelukkig is ook die vorm van vertwiste geloof aan het verbrokkelen.

avatar van LimeLou
Harmonica schreef:
@ Limelou

Ik denk dat MGMT - Oracular Spectacular nog iets voor jou zal zijn. Fantastisch album met enkele grote hits op: Electric Feel, Kids en Time To Pretend.


Ik ga wel een paar tracks checken.

misterwhite
Harmonica schreef:
@ Limelou

Ik denk dat MGMT - Oracular Spectacular nog iets voor jou zal zijn. Fantastisch album met enkele grote hits op: Electric Feel, Kids en Time To Pretend.


MGMT

avatar van -marco-
Ben zelf een groot hiphop fan. Heb nu een collectie van ongeveer 2000 orginele hiphop albums, echt van alles wat, van diep diep undergroud tot heel commercieel.

Blijf dingen ontdekken, zoals nu Mega Ran aka Random. Die gast is helemaal retro game gericht en maakt zijn rapps op basis van games, met name dus 8 bit a 16 bit famicom melodieen en geluiden.

Heel vet gedaan. Het is begonnen met Mega Man melodieen/sounds ( vandaar zijn naam Mega Ran ), hij heeft 2 albums gemaakt alleen maar Mega Man focused.

Nu heeft hij een nieuw album gedropt met allerlei 8/16 bit games, genaamd Forever Famicom.

Voor de liefhebber:

Mega Ran & K-Murdock - Forever Famicom (2010) - MusicMeter.nl

Skychanger


AC2. Lyrics staan in de beschrijving op youtube.

avatar van Feyenoord100jaar
Im the mothafocka king of the Anymous

Het begon erg grappig dat hij steeds met zij hoofd op die beat ''bangt''
Maar ik vind het niet supergrappig.

Skychanger
Is ook niet grappig bedoelt. Het liedje heeft wel iets.

avatar van jellecomicgek72
Dit is ownage!!



avatar van TonyTHorror


Ge-wel-dig

avatar van Harmonica
Ontdekt dankzij Pukkelpop



avatar van LimeLou



Minimalistische Franse House ftw

Gast
geplaatst: vandaag om 15:24 uur

geplaatst: vandaag om 15:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.