Overig / Algemeen / Het grote muziektopic
zoeken in:
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 2 maart 2021, 12:12 uur
Ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan de theme song van Paprika. De film zelf.. eh.. het is een goed alternatief voor als je een hallucinerende drugs ervaring wilt hebben zonder daadwerkelijk drugs te nemen.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 2 maart 2021, 12:56 uur
Fonzzz002 schreef:
Ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan de theme song van Paprika. De film zelf.. eh.. het is een goed alternatief voor als je een hallucinerende drugs ervaring wilt hebben zonder daadwerkelijk drugs te nemen.
(embed)
(embed)
Geinig! Ik heb ook een poosje (maar echt jaren geleden) een nummer uit Papurika heel veel geluisterd, en verwachtte dat nummer ook te horen nu, maar dat was deze:
2
geplaatst: 2 maart 2021, 13:53 uur
Toffe soundtrack idd maar ook een toffe film! Zelfs als je hem nuchter kijkt
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 2 maart 2021, 14:00 uur
mrdig schreef:
Absoluut!
0
geplaatst: 12 maart 2021, 17:59 uur
Ik vind slaves altijd zo vet. Beluister het nog altijd, met nieuwe zanger en met jonny craig.
En Natuurlijk fire from the gods. Dit is een wat ouder nummer, maar nog steeds crazy wow!
En Natuurlijk fire from the gods. Dit is een wat ouder nummer, maar nog steeds crazy wow!
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 10 juni 2021, 13:49 uur
Wat als Blink 182 het nummer Don't Stop Believin' van Journey zou hebben geschreven?
Vond dit zo authentiek klinken, haha...
Vond dit zo authentiek klinken, haha...
2
geplaatst: 9 september 2021, 14:42 uur
Lekker vrolijke game muziek uit initial D.
Verder 80's muziek genot.
verder xeno cirisis met nice tunes.
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:49 uur
De laatste tijd ben ik helemaal in dreamcast games.
Deze muziek compilatie is ook awesome en relax.
Deze muziek compilatie is ook awesome en relax.
0
geplaatst: 15 februari 2022, 17:31 uur
Can you hear that synthwave 80's/retro gaming feeling? ja geweldig dit allemaal.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 28 april 2022, 10:08 uur
Het nieuwe album van Placebo, Never Let Me Go..
Mijn favoriete track:
Mijn favoriete track:
2
geplaatst: 13 mei 2022, 12:22 uur
Nieuw album van Kendrick Lamar
https://www.musicmeter.nl/images/cover/843000/843820.jpg?cb=1652423900
https://www.musicmeter.nl/images/cover/843000/843820.jpg?cb=1652423900
0
geplaatst: 15 mei 2022, 10:51 uur
Na 3 luisterbeurten ben ik nog niet helemaal weggeblazen van deze. Voornaamste reden tot nog toe is vooral de eerste schijf, die ver onderdoet voor de tweede in mijn ogen.
Maar ach, Kendrick kennende gaat me dit wel bekomen de komende weken
1
geplaatst: 15 mei 2022, 19:18 uur
patenpac schreef:
Na 3 luisterbeurten ben ik nog niet helemaal weggeblazen van deze. Voornaamste reden tot nog toe is vooral de eerste schijf, die ver onderdoet voor de tweede in mijn ogen.
(quote)
Ja, bij een Lamar album moet je iig niet uitgaan van een oordeel na een luister beurt.
We cry together en mother I sober zijn mijn favo tracks tot heden Parels, geniaal zelfs
1
geplaatst: 15 mei 2022, 21:11 uur
-marco- schreef:
Ja, bij een Lamar album moet je iig niet uitgaan van een oordeel na een luister beurt.
We cry together en mother I sober zijn mijn favo tracks tot heden Parels, geniaal zelfs
(quote)
Helemaal akkoord. Vandaag nog eens even voor een vierde keer opgezet, maar dan zonder enige afleiding (boek, gamen, nieuwe whiskey of sigaar, etc.), en hij stijgt toch weeral enkele plaatsen naar boven voor me Geef het nog enkele weken, en ik ben verkocht
2
geplaatst: 17 juni 2022, 08:23 uur
Ondertussen zijn we weeral een maandje verder, en is Kendrick redelijk vaak door de muziekboxen gespeeld geweest (Ook eindelijk de fysieke CD-versie binnen, whoop whoop!). Niet het grootste artistieke kunstwerk van de man, maar toch wel aangenaam smullen. Voornaamste toppers bij mij zijn Father Time (al ben ik echt benieuwd wat Benny The Butcher op deze beat had gedaan ) en Rich Spirit.
Daarnaast ook een nieuw album van Drake gelanceerd vandaag. Genre wordt geclassificeerd als 'Dance', dus dat belooft voor mij niet al teveel goeds. Ik hoor hem liever op zijn eenvoudige, pure rap verses, zoals zijn feature op Churchill Downs bijvoorbeeld. We geven het vandaag in ieder geval al eens zijn eerste kans.
Daarnaast ook een nieuw album van Drake gelanceerd vandaag. Genre wordt geclassificeerd als 'Dance', dus dat belooft voor mij niet al teveel goeds. Ik hoor hem liever op zijn eenvoudige, pure rap verses, zoals zijn feature op Churchill Downs bijvoorbeeld. We geven het vandaag in ieder geval al eens zijn eerste kans.
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 17 juni 2022, 11:32 uur
Ook nieuwe album van Logic staat sinds vandaag op Spotify
1
geplaatst: 17 juni 2022, 13:17 uur
centurion81 schreef:
Thanks for the tip! Kan ik die rommel van de hierboven vermelde artiest eindelijk afzetten...
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 18 juni 2022, 06:50 uur
Lekker album hoor, beste track vind ik op dit moment Therapy Music, aantal keer op repeat gehad al
1
geplaatst: 18 juni 2022, 08:58 uur
Momenteel ben ik ook al aangenaam verrast! Laatste album dat ik van de man had beluisterd was Confessions of A Dangerous Mind, en dat miste toch wel wat diepte, voornamelijk qua lyrics.
De dag van vandaag start alvast met een nieuwe luisterbeurt
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 18 juni 2022, 09:23 uur
patenpac schreef:
Momenteel ben ik ook al aangenaam verrast! Laatste album dat ik van de man had beluisterd was Confessions of A Dangerous Mind, en dat miste toch wel wat diepte, voornamelijk qua lyrics.
No Pressure zou ik ook een kans geven nog, ook pak beter dan Confessions
0
geplaatst: 18 juni 2022, 09:29 uur
centurion81 schreef:
(quote)
Momenteel staan alle albums van de man op mijn 'te beluisteren' lijstje Hopelijk kan ik er vandaag alvast meerderen tussen nemen
6
geplaatst: 18 juni 2022, 17:18 uur
Vorig week Red Hot Chili Peppers en NAS gezien in het Goffertpark en
gister Metallica (en Twenty one pilots, nothing but thieves en nightwish) @Pinkpop.
Metallica was echt geniaal, wat een show en encore. Heb geen stem meer over en een aantal blauwe plekken aan de mosh pit overgehouden
gister Metallica (en Twenty one pilots, nothing but thieves en nightwish) @Pinkpop.
Metallica was echt geniaal, wat een show en encore. Heb geen stem meer over en een aantal blauwe plekken aan de mosh pit overgehouden
2
geplaatst: 19 augustus 2022, 21:33 uur
Ik zou geen 2 nummers van Taylor Swift kunnen opnoemen, ben dan ook geen fan en wellicht ook niet haar doelpubliek. Maar dit nummer maakte wel indruk tijdens de aftiteling van 'Where the Crawdads Sing'..
* denotes required fields.