menu

Overig / Algemeen / Het grote muziektopic

zoeken in:
Schrijven doe ik in feite om het even wat of al dat ooit los of vast zou hebben gezeten.

Manifesten, doktersrecepten.

Je kan het je niet zo gek indenken.

Tikkeltje muziek ook wel ja.

Daarnaast mag ik zo nu en dan graag een lekker deuntje aanhoren, op de radio.

Zoals bijvoorbeeld dit:

Ed Sheeran beschouw ik als de Antichrist, echt doodenge gast met een aardappel hoofd maar Billie Eilish vind ik best wel een droppie.

Kan zo heerlijk verwaand kijken.

Zij is wel een lady die mij ligt.

En het zijn best leuke liedjes ook wel.

Dat dit 22k duimpjes naar beneden heeft geeft maar weer eens aan hoeveel zieke lui er rondlopen.

Durf wel te gokken dat je een aantal van hen bij de Mediacourant zal aantreffen.

Confusie schreef:
Dat dit 22k duimpjes naar beneden heeft geeft maar weer eens aan hoeveel zieke lui er rondlopen.
Zou een bekende internet ziekte moeten zijn, haters-syndroom. 't is allemaal in de jaren 80 begonnen met de haatsmurf.

Dingetje is dat ze zich massaal onder ons moeten begeven dan. Toch ben ik daar gelukkig nooit mee bezig als ik buiten ben. Als ik buiten ben vind ik iedereen die ik zie altijd lief. Naïeve ik. Ze gaan naar binnen en menselijke mensjes tot in den hens verwensend kraken je schedel met het gemak waarmee ik wekelijks een nieuwe pot pindakaas opendraai.

Haast fobisch geneigd zijn wegens het hypocriete gelaat van iemand die bijdraagt aan de opwarming van de aarde met rukplaat na rukplaat vind ik dan nog iets anders, overigens.

Honderden artiesten heb ik lief.

Vanuit het diepst van mijn ziel.

De rest kan ik tolereren.

Eentje maar kan ik niet verdragen.

Fonzzz002 (crew)
Misschien is het een leuk idee om ook eens muziek te delen. Mijn favoriete muziekgenre is ska punk. Voor mij is er eigenlijk niets dat in de buurt bij komt; #1 Ska punk, #2.. de meeste andere genres. Bands als Ska-P, Streetlight Manifesto en Goldfinger heb ik helemaal grijs geluisterd. De laatste tijd bezig met het leren kennen van The Mighty Mighty Bosstones.

Of het nou meezit, of tegenzit, van dit energieke nummer kom ik altijd in een goede stemming :

Ska-punk is voor mij de ideale muziek om op te dansen, maar hele platen beluisteren eerder niet. Hoewel een vriend van mij hevige fan van de Bosstones is en ik die ook eens live heb gezien. Fantastisch concert, ook omwille van hun energieke semi-bandlid dat heerlijk meedanst op het podum, classic!

Muziek posten, af en toe wel leuk, alleen zul je bij mij alleen House Music horen zoals: Hardcore, Trance, Techno, Dance en Hardstyle.

centurion81 (moderator)
Bij mij hoor je alles Momenteel weer veel Hip-Hop, meest old school maar J Cole, Kendrick etc. vind ik nog wel fijn. luister veel Logic tegenwoordig....Heb weinig met mumble-rap en autotune...Grappig genoeg staat 't nummer wat ik het allerchillste vind dan weer niet op Spotify:

Mij dan toch maar dit:

centurion81 (moderator)
Even lekker oldskool stampnummertje dan, waar ook nog eens een (amateur)muziekvideo van bestaat...komt ook niet vaak voor

centurion81 (moderator)
Bluesy/Gospely mooi nummer, mooie uitvoering Zat ooit in True Blood!

Aparte muziek centurion81, iets wat ik zelf niet vlug zal opzetten.
Alhoewel ik naast trance, hardstyle, hardcore en dance, ook mijn rustige "Chill Out" muziek heb.

centurion81 (moderator)
Even zomers jazzy hip hop trackje

Fonzzz002 (crew)
In het thema van videogames is hier een goede Frank Sinatra/big band versie van Portal's Still Alive:

Erg vet. Ziet eruit als iemand zijn vader op ouderavond en begint vervolgens als vanouds die loeiharde bars te spitten.

Over waarom hij zo wreed is en andere gasten gewoon minder.

Blij dat deze stroming er is waar het allemaal gewoon kan en zelfs doodnormaal is.

Tere zieltjes keer op keer gesmackt met de realness.

Deze liegt er ook niet om, hou'k van:

centurion81 (moderator)
Zalige Synthwave met Simon Belmont's theme erin verstopt (2:40 ongeveer)

Mijn meest geluisterde nummer dit jaar volgens Spotify.

Allemaal erg real je moet er even mee kunnen dealen.

Als je goed luistert hoor je ergens overigens op een gegeven moment een 'yolo' voorbij komen.

Ze was haar tijd werkelijk waar ver vooruit en er zal er nooit meer zo eentje als zij komen.

Denk daarnaast ook wel dat 'yolo' aardig in lijn is met de algehele thematiek van het lied.

Wel grappig dus.

Zelf overigens nou ook een liedje geschreven, het gaat zo:

Baby.

Baby.

Baby.

Oooh.

centurion81 (moderator)
Leuk, dit was mijn meest geluisterde liedje, vooral doordat de baby er wel lekker op in slaap viel eigenlijk heeft die een keer of wat op repeat gedraaid een paar uur

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.