Overig / Algemeen / Het grote muziektopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2022, 22:39 uur
Ben de hele Kanye West albums weer eens aan het door gaan. Love or Hate, maar voor mij blijft de man geniaal wat betreft producties
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 15 december 2022, 09:41 uur
Geniale kerstnummers welkom
Mijn bijdrage:
Mijn bijdrage:
1
geplaatst: 6 maart 2023, 05:36 uur
Fuck it.
Man ik hou van mijn Spotify.
Nu ze ook nog die functie hebben met teksten en je op die manier zelfs een bepaald punt in het nummer kan selecteren:
Maakt het voor mij toch wel dikke win over de een of andere platenspeler.
Man ik hou van mijn Spotify.
Nu ze ook nog die functie hebben met teksten en je op die manier zelfs een bepaald punt in het nummer kan selecteren:
Maakt het voor mij toch wel dikke win over de een of andere platenspeler.
4
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 11 mei 2023, 19:16 uur
Tenacious D heeft een korte, melige ode aan videogames gemaakt . Vooral de animatie hebben ze erg leuk gedaan
1
geplaatst: 27 mei 2023, 13:22 uur
9:05 = GUNSHIP - Ghost (feat. Power Glove)
Wow die instrumentale sound. Dacht eerst qua vocals aan ed sheeran en dan ineens word het meer intens door gunship en powerglove.
0
geplaatst: 29 juni 2023, 16:40 uur
The Legend of Heroes: Trails into Reverie Soundtrack
https://youtube.com/playlist?list=PLzFTGYa_evXjrYYxeY6HAQyqnkJju2t84
https://youtube.com/playlist?list=PLzFTGYa_evXjrYYxeY6HAQyqnkJju2t84
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 14 juli 2023, 09:59 uur
Gaat straks in première Heel lekkere Zelda-remix, staat al op Spotify momenteel
2
geplaatst: 26 augustus 2023, 04:38 uur
Gisteren onderweg naar Duitsland dit nummer op de radio. Ik versta er geen woord van, maar op één of andere manier vind ik dit echt goed. Ik had er nog nooit van gehoord, maar dit is dus gewoon een Nederlandse band uit Amsterdam.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 12 december 2023, 11:11 uur
Alan Wake: bloedserieuze, psychologische horror waarin de grens tussen realiteit en waan verwaterd.
Ook Alan Wake: Rock Musicals though . Hadden ze zelfs op de Game Awards gedaan!
Ook Alan Wake: Rock Musicals though . Hadden ze zelfs op de Game Awards gedaan!
1
geplaatst: 29 april, 22:02 uur
Nomak schreef:
Gisteren onderweg naar Duitsland dit nummer op de radio. Ik versta er geen woord van, maar op één of andere manier vind ik dit echt goed. Ik had er nog nooit van gehoord, maar dit is dus gewoon een Nederlandse band uit Amsterdam.
(embed)
(embed)
Superleuke ontdekking!!! Mijn vrouw is Zuid Amerikaanse, dus ik hoor regelmatig latin muziek voorbij komen, maar deze band kende ik nog niet
1
geplaatst: 14 augustus, 02:36 uur
Hier nog eentje in een taal (Filipijns) waar de meeste mensen hier geen woord van verstaan, maar je kan het wel voelen. Ik heb het vandaag voor het eerst gehoord als theme song van de bikkelharde film Fatal Vacation. Is blijkbaar al jaren wereldwijd een erg populair nummer dat in vele talen is vertaald.
0
geplaatst: 14 augustus, 21:28 uur
Volgens mijn ouders was dit een hitje geweest in Nederland, ik ken het dan weer door de Top2000 haha. Maar de laatste jaren heeft het er volgens mij niet meer ingestaan.
* denotes required fields.