menu

Platforms / PC / Stuurtje

zoeken in:
Ik zit te twijfelen om er eentje aan te schaffen, aangezien het me toch fijner lijkt dan pijltjes of een knuppeltje. Ik heb er alleen geen ervaring mee.

Is het echt fijner? Hebben mensen hier een (goed) stuurtje? Waarmee moet ik rekening houden bij aanschaf? Iemand aanraders? Ik wil een stuurtje die compatible is met zowel PC als PS3. Het liefst ook 3 pedalen maar dan betaal je volgens mij al weer veel meer. Ik heb ook stuurtjes gezien van rond de € 20 maar daar heb ik geen vertrouwen in.

Als iemand me kan helpen...dank u!

Om te beginnen kijk hier even Monster Playseats - Playseat.nl - The Ultimate Playseat Site

Wil je echt een goed stuurtje. Absoluut deze!

Logitech® G25 Racing Wheel - Stuurtjes - Shop - Playseat.nl - The Ultimate Playseat Site

Anders deze:

Logitech Driving Force GT - Stuurtjes - Shop - Playseat.nl - The Ultimate Playseat Site

Ik denk dat je voor stuurtjes maar beter in de winkel kan testen. Het is heel persoonlijk. Maar de twee die ik hier genoemd heb voelen echt goed en erg natuurlijk aan. De goedkopere varianten (denk ik) niet, dat is mijn ervaring met enkele goedkope stuurtjes.

Als ik de staatsloterij win komt zo'n ultimate playseat absoluut in huis

Maar ik wil eigenlijk niet meer als € 100 uitgeven omdat ik niet iedere dag een racegame speel. Maar áls ik er één speel wil ik een goede ervaring. Maar bedankt voor de tips in elk geval! Ik denk ook dat je er niet aan ontkomt veel te betalen voor een goed stuur natuurlijk.

edit: Het is natuurlijk ook een officiële site die je nu geeft. Zo is die G25 her en der voor € 180 te krijgen.

Tja ik denk dat je dan maar beter geen stuurtje kan kopen. Je hebt ook stuurtjes waar een soort van vertraging en/of speling inzit waardoor je eigenlijk de hele tijd aan het corrigeren bent. Daar rij je geen toptijden mee kan ik je vertellen.