menu

Platforms / PC / Stuurtje

zoeken in:
Ik zit te twijfelen om er eentje aan te schaffen, aangezien het me toch fijner lijkt dan pijltjes of een knuppeltje. Ik heb er alleen geen ervaring mee.

Is het echt fijner? Hebben mensen hier een (goed) stuurtje? Waarmee moet ik rekening houden bij aanschaf? Iemand aanraders? Ik wil een stuurtje die compatible is met zowel PC als PS3. Het liefst ook 3 pedalen maar dan betaal je volgens mij al weer veel meer. Ik heb ook stuurtjes gezien van rond de € 20 maar daar heb ik geen vertrouwen in.

Als iemand me kan helpen...dank u!

Om te beginnen kijk hier even Monster Playseats - Playseat.nl - The Ultimate Playseat Site

Wil je echt een goed stuurtje. Absoluut deze!

Logitech® G25 Racing Wheel - Stuurtjes - Shop - Playseat.nl - The Ultimate Playseat Site

Anders deze:

Logitech Driving Force GT - Stuurtjes - Shop - Playseat.nl - The Ultimate Playseat Site

Ik denk dat je voor stuurtjes maar beter in de winkel kan testen. Het is heel persoonlijk. Maar de twee die ik hier genoemd heb voelen echt goed en erg natuurlijk aan. De goedkopere varianten (denk ik) niet, dat is mijn ervaring met enkele goedkope stuurtjes.

Als ik de staatsloterij win komt zo'n ultimate playseat absoluut in huis

Maar ik wil eigenlijk niet meer als € 100 uitgeven omdat ik niet iedere dag een racegame speel. Maar áls ik er één speel wil ik een goede ervaring. Maar bedankt voor de tips in elk geval! Ik denk ook dat je er niet aan ontkomt veel te betalen voor een goed stuur natuurlijk.

edit: Het is natuurlijk ook een officiële site die je nu geeft. Zo is die G25 her en der voor € 180 te krijgen.

Tja ik denk dat je dan maar beter geen stuurtje kan kopen. Je hebt ook stuurtjes waar een soort van vertraging en/of speling inzit waardoor je eigenlijk de hele tijd aan het corrigeren bent. Daar rij je geen toptijden mee kan ik je vertellen.

Zo'n playseat wil ik ook hebben inderdaad. Ik zit er nu al aan te denken om zoiets te kopen wanneer GT uitkomt. Alleen zonder tv scherm dan.

Ja heb er nu al een beetje over gelezen. Áls ik dan een stuurtje zou nemen wordt het de G25. Ik moet geen meuk hebben, dan maar wat meer betalen.

Het is inderdaad Top of the Bill maar daar betaal je ook behoorlijk voor. Je moet het kopen via andere kanalen wat deze site is ook behoorlijk prijzig.

Zijn er hier trouwens mensen die gebruik maken van een stuurtje voor hun console? Ik vraag me altijd af hoe dat dan het beste werkt aangezien je meestal geen tafel ( of niet op de juiste hoogte) hebt om het stuurtje op te zetten.

Hoi Hadouken, heb je in de tussentijd je ervaring met stuurwielen gehad? Ik ben ook al een tijdje aan het denken om een aan te schaffen, maar wil eerst wat ervaringen horen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:02 uur

geplaatst: vandaag om 12:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.