menu

Platforms / PC / Hulp bij nieuwe PC gezocht

zoeken in:
joeri592
ik ga een nieuwe pc kopen, waar ik ook een aantal spellen voor ga kopen, iemand tips waar ik het zal kopen en welke games erbij??

avatar van djl4rz2
Het zou handig zijn als je je budget bekend maakt en wat voor een spellen je speelt.

joeri592
laat maar ik heb al een goede en redelijk goedkope pc gezien, ik heb een beetje rondgekeken en je ziet heel veel bakken met 5 games voor 5 euro en daar zitten opvallend veel leuke bij, daar zal ik vaak wat spellen uit halen en ik wil de sims 3, die is 55 euro maar me broer betaald de helft dus dat word 27,50 hetzelfde geld voor spore die word 25 ik wil ook cod 4 ik heb hem al op de 360 maar ik wil hem heel graag op de pc

joeri592
dit topic kan trouwens gesloten worden

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Is niet nodig. Er zijn in de toekomst vast meer mensen die advies willen bij het kopen van een nieuwe pc.

avatar van wiiplayer
In Platforms > PC > Help mij met mijn PC vragen.:

Ik ben aan 't sparen voor een eigen PC. Ik wil dat ie zo rond de €500 euro is en dat ik er goed op kan Gamen. Dit hoeven niet extreem grote Games te zijn maar misschien een shooter of GTA ofzo. Heeft iemand een tip over welke PC ik het best kan nemen?

Met elke tip ben ik blij

joeri592
PACKARD BELL iMedia B3011 computer + Viseo ... - Desktop - Computers - Dixons - Haal eruit wat erin zit

met deze computer kan je heel goed gamen en heeft ook meer dan genoeg geheugen 320 gig voor 450 euro, deze ga ik aanschaffen maar ik ga binnenkort ook nog even naar mediamarkt

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Die heeft een Celeron processor. Daar zou ik niet aan beginnen als je een game pc wilt hebben.

joeri592
o is ie wel goed als je geen diehard pc gamer bent, ik hoef eigenlijk alleen sims 3 spore en een paar goedkope games zo af en toe

joeri592
wat is een celeron processor eigenlijk

avatar van Rujar
Gamen is AMD het best dacht ik...

Celeron is een goedkopere/mindere variant op de pentium.

Trouwens je grafisch kaart gebruikt ook gedeeltelijk je RAM geheugen.
Hou daar ook rekening mee.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Gamen is AMD het best dacht ik...

Volgens mij kan je het beste een Intel Core 2 Duo kopen, maar het kan best dat dat weer allemaal veranderd is.

joeri592
is dit procesortype goed: Intel® ATOMTM N230

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Volgens mij is dat een Mobile processor. Lijkt me in ieder geval niet echt geschikt.

Wanneer je voor een beetje redelijke prijs een game systeempje wilt samenstellen kan je inderdaad het beste gaan voor een Core 2 Duo processor, zoals de E8400 of de E8500. AMD doet hier met de X4 920 zeker niet voor onder en is ook redelijk scherp geprijsd.

avatar van wiiplayer
Bedankt jongens, maar ik ben inmiddels al voorzien.

(afbeelding)

avatar van Ajax&Filmfreak
niet gek! specificaties?

avatar van wiiplayer
De ultimate Game Pc De kleur oranje betekent volgens mij ook Game PC/Laptop.

En €1999

avatar van Ajax&Filmfreak
hij ziet er echt heel vet uit hoor, maar ik vind hem veel te duur voor wat er aan spullen in zit!

avatar van wiiplayer
Uiteraard is ie veel te duur.

bah, dat ding in de mediamarkt gezien.. om eerlijk te zijn vind ik het niet eruit zien. De voorkant was behoorlijk gammel.

shadowmaster100
hey ik ga volgende maand een nieuw game pc halen,jij hebt best veel verstand over gamen op de pc dus kan je me aub helpen.

Computer Galaxy - goedkope computers voor u allemaal - computergalaxy.nl.

op die link staat een game pc met gegevens enzo,is dat een goede game pc met een toekomst of kan je een betere voor me aanwijzen.
ik wil vooral games zoals mass effect2,bioschock2 en later mafia 2 kunnen afspelen.

wil je aub effe die gegevens doornemen en vertellen of dat een goede game pc is.

nog 1 vraag,welke windows is het beste voor gaming,XP,vista of windows 7.

ik wil ook graag games spelen als max payne en deus ex,en ik weet niet welke windows daar aan voldoet.

alvast bedankt voor je hulp.



mvg,shadowmaster100

avatar van bvonk
De link werkt niet, krijg de melding "artikel niet gevonden".

Windows 7 is het beste omdat de nieuwste hardware vooral daarvoor gemaakt wordt en je hebt de beste effecten (nieuwste directX).

Heb zelf een snelle PC in elkaar gezet met eerst XP er op en toen Vista. Vista zag er leuk uit maar was eigenlijk niet echt sneller. Nu heb ik er 7 op staan en dat maakt wel meer verschil.

Toen Vista er kwam waren er veel problemen met oudere spellen maar met veel nieuwe drivers en patches voor spellen zijn veel problemen verholpen. Windows 7 is eigenlijk een upgrade van Vista dus vrijwel alles wat Vista kan draaien zal ook lukken met 7.

Bij twijfel even Google zoeken bv "Max payne Vista" dan kun je zelf in forums kijken of er problemen zijn.

avatar van WeZet
Max Payne doet het prima onder Windows 7, altijd even kijken op de site/fora van ontwikkelaars, er is namelijk een onofficiele sound-patch beschikbaar.

shadowmaster100
hey gamers

ik ga eindelijk een game pc halen dus ik heb nog paar vragen.

Computer Galaxy - goedkope computers voor u allemaal - computergalaxy.nl

dit is de pc die ik ga halen denk ik,mijn vraag is,

welke windows moet ik laten instaleren om

oude en nieuwe games te kunnen spelen?

zoals van max mayne,system schock 2,mafia,deus ex,silent hill 2


TOT mass effect 2,bioschock 2, splinter cell 5.

ik denk aan xp ,zal ik dan problemen krijgen met oude en-of nieuwe games?

of is windows 7 het beste?


alvast bedankt

avatar van DES-Niels
Ik zal een aangepaste computer kopen, kan je ook laten doen.
Dat kost dan wel weer +- 70 euro, maar hangt af van waar je het koopt.
9500 is niet zo snel meer.......
Geen beeldscherm?
En hoeveel geld wil je max aan investeren?

shadowmaster100
scherm is geen probleem kost toch zo een 99 euro,mijn max ligt tussen 500 tot 550 zeg maar.

maar is deze PC een goed game pc of....

avatar van DES-Niels
Oh, dat is wel erg laag als je de nieuwste pc games wilt spelen. En dan niet op minimum........
Computer kast erbij ja of nee?
Wil je nvidia kaart of ati kaart?
Quad core of dual core?
i3, i5, i7 processor?
Standaard ventilators ja of nee?
En welke dvd drive? (snelheid?)
Harddisc 500 gig of 1 tera.

Graag voor elke van deze producten de max geld aangeven, ik ben bang dat je niet weet hoeveel het per product kost.......

Windows 7 werkt het beste bij de nieuwste games.
Windows vista is te slecht voor woorden. (windows 7 werkt ongeveer hetzelfde alleen vele maler beter)
Windows xp is goed voor de oudere games, maar werkt niet voor als je de nieuwste games die niet xp ondersteunen.

Edit: noem een lange lijst van spellen die je in ieder geval wilt spelen.

shadowmaster100
thanx voor je hulp

ik wil vooral oude games spelen,want nieuwe games speel ik op mn ps3 wel.

maar ik dacht games als mass effect 2 enzo zouden gewoon leuk extraatje zijn.


mijn games die ik 100 procent zou willen spelen zijn,

max payne 1 en 1,mafia 1,deus ex,the suffering,silent hill 2 tot 4,vampire bloodlines,doom 3,system schock 2....zeg maar games VOOR 2005

dus dacht ik dat deze pc wel genoeg zou zijn met windows xp.


is het NU genoeg om met deze pc bijna alle (oude) games probleemloos te kunnen spelen?


avatar van DES-Niels
Als je alleen games op je pc wilt spelen van voor 2005, raad ik je windows xp, dual core aan. Alleen ga dan niet de nieuwste games uitproberen als je niet aan de minimum requirements voldoet.
Maar die videokaart die je zei zuigt aan alle kanten. (kan problemen veroorzaken)
Ga op internet en staan genoeg computers op die aan je max 550 euro voldoen. Voor reviews van videokaarten kan je makkelijk op google vinden.

shadowmaster100
DES-Niels schreef:
Als je alleen games op je pc wilt spelen van voor 2005, raad ik je windows xp, dual core aan. Alleen ga dan niet de nieuwste games uitproberen als je niet aan de minimum requirements voldoet.
Maar die videokaart die je zei zuigt aan alle kanten. (kan problemen veroorzaken)
Ga op internet en staan genoeg computers op die aan je max 550 euro voldoen. Voor reviews van videokaarten kan je makkelijk op google vinden.


kan je paar pc aanwijzen op de site comptutergalaxy die aan mijn eisen voldoen,want heb zelf niet zo veel verstand over gamen op de pc

Computer Galaxy - goedkope computers voor u allemaal - computergalaxy.nl


misschien zit daar wat bij voor mij waardoor ik oude klassieke games erop kan spelen( en een snelle pc vooral he )


alvast bedankt

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.