Platforms / PC / PC Problemen
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2013, 18:03 uur
Maar dat heeft toch niets met het probleem te maken?
Hij speelt namelijk de game wel soepel af via de TV. Ik neem aan dat er tussen een TV beeldscherm of computerbeeldscherm geen verschil zit.
Hij speelt namelijk de game wel soepel af via de TV. Ik neem aan dat er tussen een TV beeldscherm of computerbeeldscherm geen verschil zit.
0
geplaatst: 12 maart 2013, 18:44 uur
Als de TV een lagere resolutie heeft dan het beeldscherm van de laptop is het mogelijk.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 12 maart 2013, 19:34 uur
Rujar schreef:
Hij had het ook over een andere game die hij alleen op low kon spelen terwijl zijn laptop wel de vereiste settings heeft, waarschijnlijk te wijten aan die onboard chip.
0
geplaatst: 6 november 2013, 17:06 uur
Ik heb een HP Envy 17 Laptop en gebruik een Razer Mamba muis, maar heb de laatste tijd veel problemen met FPS-like games als Chivalry en CSGO. Games starten prima op, maar wanneer ik een server join en wil spelen blijf ik om mijn as draaien, wat deze games vrijwel onspeelbaar maakt. Ik heb uiteraard al even gegoogled, maar daar wordt voornamelijk gesuggereerd dat ik mijn controller moet unpluggen en/of uit moet schakelen, maar deze heb ik niet.
Overigens heb ik mijn touchpad natuurlijk wel uitgeschakeld, maar dit probleem blijft zich voordoen. Iemand een idee hoe ik dit op zou moeten lossen, of wat de oorzaak van het probleem kan zijn?
Overigens heb ik mijn touchpad natuurlijk wel uitgeschakeld, maar dit probleem blijft zich voordoen. Iemand een idee hoe ik dit op zou moeten lossen, of wat de oorzaak van het probleem kan zijn?
0
geplaatst: 6 november 2013, 17:56 uur
Vrij onspeelbaar? Je lijkt wel een optimist van nature. Heb je al gewoon eens geprobeerd met een andere muis? Is het gebruik van de muis in windows verder wel gewoon?
0
geplaatst: 6 november 2013, 18:04 uur
Haha, ben vaak wel iets te subtiel in mijn verwoording ja. Maar geloof me, irritaties alom. Heb mijn andere muis ook al geprobeerd, maar tevergeefs, evenals een ander USB slot. Muis werkt prima, en schijnt dit probleem ook enkel te hebben waar ik zowel de muis als shift, control en WASD excessief gebruik.
0
spelfreak
geplaatst: 6 november 2013, 18:53 uur
Heb je Windows 8 toevallig?
YouTube - Windows 8.1 Gaming Mouse Lag Fix (MS Please Permanently Fix This)
YouTube - Windows 8.1 Gaming Mouse Lag Fix (MS Please Permanently Fix This)
0
geplaatst: 8 november 2013, 00:07 uur
Blijkt nu dat het probleem ook niet zit in de touchpad of muis, maar in mijn keyboard, waar om een of andere reden een extern device aangekoppeld was. Probleem blijft zich echter voordoen, maar met mate. Zal HP maar eens een berichtje sturen.
0
geplaatst: 12 januari 2017, 20:15 uur
Heb onlangs een nieuwe gamelaptop aangeschaft. Van binnen ziet 'ie er ongeveer zo uit:
GeForce GTX 1060
Intel(R) Core (TM) i7-6700HQ CPU 2.60 GHz
15.88 GB RAM
1920 x 1080, 60Hz
Hij loopt prima, draait The Witcher 3 ook in hoge settings soepel. Maar bij Borderlands 2 geeft 'ie een stevige framerate drop. Het geluid kraakt ook. Maar dat doet 'ie niet altijd. Iemand enig idee hoe dat komt? Naar mijn weten heb ik echt niet veel open staan om die traagheid te veroorzaken.
Edit: Ook bij The Witcher 3 krijg ik framerate drops.
GeForce GTX 1060
Intel(R) Core (TM) i7-6700HQ CPU 2.60 GHz
15.88 GB RAM
1920 x 1080, 60Hz
Hij loopt prima, draait The Witcher 3 ook in hoge settings soepel. Maar bij Borderlands 2 geeft 'ie een stevige framerate drop. Het geluid kraakt ook. Maar dat doet 'ie niet altijd. Iemand enig idee hoe dat komt? Naar mijn weten heb ik echt niet veel open staan om die traagheid te veroorzaken.
Edit: Ook bij The Witcher 3 krijg ik framerate drops.
0
geplaatst: 11 september 2021, 12:46 uur
In Overig > Algemeen > Kan WDF-probleem niet oplossen!:
Hallo vrienden. Onlangs veroorzaakt een nieuw probleem problemen voor Windows 10-computers, omdat de Windows Driver Foundation (WDF) plotseling veel CPU-gebruik op mijn computer verbruikt. Soms verbruikt het zelfs 50-60% van de CPU, wat betekent dat ik geen andere CPU-belastende activiteiten op mijn computer kan uitvoeren. Ik weet niet waarom dit gebeurt en hoe het probleem op te lossen. Jongens, kan iemand hier suggesties voor geven. Alle hulp wordt op prijs gesteld.
Hallo vrienden. Onlangs veroorzaakt een nieuw probleem problemen voor Windows 10-computers, omdat de Windows Driver Foundation (WDF) plotseling veel CPU-gebruik op mijn computer verbruikt. Soms verbruikt het zelfs 50-60% van de CPU, wat betekent dat ik geen andere CPU-belastende activiteiten op mijn computer kan uitvoeren. Ik weet niet waarom dit gebeurt en hoe het probleem op te lossen. Jongens, kan iemand hier suggesties voor geven. Alle hulp wordt op prijs gesteld.
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 11 september 2021, 22:27 uur
@Edgarmitchell
Had het laatst bij m'n pa's laptop (win10) ook, toen was het een windows update die vastgelopen bleek...
Is ook de eerste suggestie die ze in dit fix filmpje geven. Anders een van die andere fixes eens proberen.
Had het laatst bij m'n pa's laptop (win10) ook, toen was het een windows update die vastgelopen bleek...
Is ook de eerste suggestie die ze in dit fix filmpje geven. Anders een van die andere fixes eens proberen.
* denotes required fields.