menu

Platforms / PC / Hitman alternatief

zoeken in:
Beste,

ik heb alle Hitman spellen uitgespeeld en blijf het leuk vinden. Nu de vraag of hier een alternatief voor is? Zijn er plannen voor een nieuwe Hitman?

Alvast bedankt!

avatar van rpger
Hitman is wel een vrij unieke game. Tom Clancy's Splinter Cell komt enigsinds in de buurt. Nieuwe hitman komt er ongetwijfeld.

avatar van Hadouken
Misschien is Manhunt ook iets voor je. Al sluipend mensen omleggen.

En een nieuwe Hitman komt er wel, daar kan je vanuit gaan ja.

avatar van WeZet
Kane & Linch is van dezelfde makers. Anders de Thief games misschien?

Splinter Cell vindt k weer iets te uitgebreid..
Manhunt al eens gespeeld, maar vond het niets
Kane & Linch heb k geïnstalleerd staan, maar lijkt totaal niet op Hitman..

Ik hoop dat er snel weer een nieuwe Hitman komt, geweldig spel!
Ben net bezig met Assassin's Creed en daarna eens kijken of Frontlines iets is. Anders tot Hitman komt CS 1.6 met wat vrienden xD

Bedankt voor jullie reactie's !

avatar van WeZet
Thief lijkt me een goed alternatief! Lekker sneaky ook. Frontlines: Fuel Of War is ook geweldig, maar lijkt absoluut niet op Hitman, het is een Multiplayer-game, met een klein single-player gedeelte.

avatar van LimeLou
Om de boel hier wat op te vrolijken:

De eerste twee in-game screenshots van Hitman: Absolution: Klik!

En de teaser die al een tijdje te bekijken was..

avatar van Bombong
Ik heb alleen de eerste Hitman gespeeld. Ik weet niet hoe de serie zich daarna heeft ontwikkeld, maar ik vond die eerste game wel heel anders dan Thief en Splinter Cell (althans de eerste 4 Splinter Cells). Bij laatstgenoemde games ging het echt om stealth en was de gameplay zodanig dat je ook echt onopgemerkt kon blijven als je je best deed. Bij Hitman ging het voornamelijk om jezelf te vermommen en hopen dat niet op de je geschoten werd. Gebeurde dat wel (en het was niet altijd duidelijk waarom wel of waarom niet), dan moest je weer van voren af aan beginnen.

avatar van LimeLou
De eerste was ook de slechtste. Deel 2, Contracts en Blood Money zijn goddelijk


Gast
geplaatst: vandaag om 13:00 uur

geplaatst: vandaag om 13:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.