menu

Platforms / PC / Duke Nukem Forever

zoeken in:
gamelord
Als dat de gamebeelden zijn op iedere console en pc ..........dan laat ik hem voor wat het is en maar wachten en wachten op de game...je wordt er niet vrolijk van allemaal.

Ik weet niet wat jullie zeuren , maar het ziet er gewoon dope uit. Ben benieuwd wanneer deze nou eindelijk es uit gaat komen.

gamelord
vind alleen de beelden wat onscherp en donker ....hoop dat dat aan de pc van die gast ligt.

Vind ik ook, en het ziet er ook niet heel bijzonder uit. Allemaal wat tam.

Wat boeien die graphics nou? In 1996 toen iedereen Duke Nukem 3D speelde gaf toen ook niemand om Graphics?

gamelord
Om die reden heb ik de ps1 nog hehe

jellecomicgek72 schreef:
Wat boeien die graphics nou? In 1996 toen iedereen Duke Nukem 3D speelde gaf toen ook niemand om Graphics?

Omdat zoiets toen (nog) niet mogelijk was. Maar nu met next gen consoles spelen graphics een grote rol naar mijn mening en zou ik echt niet meer terug willen gaan naar zo een grote pixelbrij ook al is de gameplay nog zo goed.

Natuurlijk blijft gameplay belangrijk, maar als een game beroerde graphics heeft laat ik 'm mooi links liggen.

Ik speel 80% van de tijd dat ik game games met slechte graphics .

BoordAppel (moderator)
Het is een YouTube filmpje van nogal bedenkelijke kwaliteit. Daar kan je totaal niet uit afleiden hoe de game eruit komt te zien.

jellecomicgek72 schreef:

Hoe kom je daar nu weer bij?

Pastichio Rocker
Niet op letten, toen Duke 3D net uit was, was hij net 4.

Blijkbaar is de ontwikkeling overgenomen door Gearbox, zie onderstaand nieuwsbericht.

Duke came here to finish development and chew gum. And he’s finally all out of gum.

According to anonymous sources that spoke with Kotaku, Duke Nukem Forever has – like the phoenix of legend, except with an even longer lifespan – risen from the ashes. Apparently, however, this time Borderlands developer Gearbox is taking the reigns, which sounds like the best thing to ever happen, if we’re being honest.

A playable demo of the game may even drop later this year, indicated one source, since Gearbox is allegedly picking up where 3D Realms left off development-wise. Where this leaves Gearbox’s Duke Nukem Begins spin-off, meanwhile, is anyone’s guess at this point.

As far as actual confirmation goes, every lead’s run smack dab into a brick wall. Imagine a choir chorus of “No comments” and you’ll have a pretty good idea of what we’re dealing with. However, Gearbox president Randy Pitchford loosened his lips just long enough to hint that more news might be on the way at PAX, which convenes at the beginning of September.

For now, though, fingers crossed. This, we think, is a match made in game development heaven – and not just because it’s much preferred to Duke’s old residence in game development purgatory.

FOKGAMES.nl / Nieuws / Duke Nukem Forever in video's / FOK!games - games.fok.nl

Het lijkt er op dat het er nog echt van gaat komen ook. Volgend jaar "al" is de verwachting

Gaan de admins er al mee akkoord om dit als spel toe te voegen of moet het voorlopig nog door het leven als forum topic?

Jammer dat 3DRealms het zelf niet heeft kunnen afmaken maar Gearbox is in elk geval wel in staat om een spel compleet te maken.

Hoop snel meer beelden te zien te krijgen!

Ziet er niet echt al te Duke Nukem-achtig uit vind ik.

Onze grote vriend Yahtzee heeft hem zelfs al gereviewed

Duke Nukem Forever

Gameplay

Moeilijk te beoordelen met zulke slechte beelden, maar het is in ieder geval een begin.

Aangezien deze game aangekondigd is... Hoort 'ie niet op de site te staan?

BoordAppel (moderator)
De game is al 40 jaar aangekondigd. Ik zou nog even wachten met toevoegen.

Wel, hij komt er dus wel degelijk aan (Gearbox maakt de klus af). Maar hij mag nog niet toegevoegd worden, BoordAppel?

Ja, veel beelden en info zijn al gelekt. Check dit maar.

BoordAppel (moderator)
Een goed plot kan je sowieso nog niet schrijven lijkt me.

Ze blijven overigens wel angstvallig stil met welke engine deze game gemaakt is. Er is gewoon een ban op dat soort vragen en er wordt simpelweg niet op ingegaan.

Als je naar de beelden kijkt lijkt het nog steeds veel op de eerdere beelden die zijn gelekt. Ik neem aan dat het dus nog steeds met de Unreal engine is gemaakt maar wel eentje die in loop der tijd heel veel is aangepast.

BoordAppel schreef:
Een goed plot kan je sowieso nog niet schrijven lijkt me.

Was er dan meer aan dan alleen kick ass and chew bubblegum?

But I see your point.... en een release date zou ook wel leuk zijn.

De plaatjes van de binnenlevels en het spelmenu bevallen me dan al stukken meer. Een hit wordt het sowieso wel, en dat staat eigenlijk ook al gelijk aan zeer positieve recensies.

Ik kan serieus echt niet wachten!! Hij komt dus bijna!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:16 uur

geplaatst: vandaag om 11:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.