menu

Platforms / PC / Duke Nukem Forever

zoeken in:
BoordAppel (moderator)
Omdat we er al 12 jaar op zitten te wachten en er nog niets echt concreets te zien is geweest. Pas als ik gameplay beelden zie ga ik er een beetje in geloven.

En bij bijna elke andere ontwikkelaar was ik het met je eens geweest maar in 3D Realms heb ik net wat meer vertrouwen.

Prey was al voordat ze met DNF waren begonnen in ontwikkeling en dat is in 2006 een goeie game geworden. Verder heeft 3D Realms in het verleden genoeg goeie games gemaakt zoals Max Payne en de andere duke games. Veel van de mensen die aan die games hebben gewerkt en belangrijk waren voor het succes daarvan werken nog steeds bij 3D Realms. Het enigste probleem wat ze hebben is dat het maar een klein bedrijfje is.

Ik zou ook graag gameplay beelden zien maar de plaatjes en teaser zijn voldoende voor mij voldoende om vertrouwen te hebben in DNF. Er zijn de laatste tijd genoeg goeie games uitgekomen voor de PC dus ik hoef echt niet "te wachten" op deze game.

BoordAppel (moderator)
Dat is wel weer zo inderdaad, exact hetzelfde verhaal als bij Prey en die kwam er inderdaad wel. DNF zal er ook wel komen maar ik word er redelijk moe van. Blijkbaar zijn er ook al ergens gameplay beelden te zien geweest.

Overigens zal dit wel dé game van de eeuw worden want Duke blijft populair. Helaas wordt het geen pc exclusive.

Verder heeft 3D Realms in het verleden genoeg goeie games gemaakt zoals Max Payne

Max Payne hebben ze alleen geproduceerd en wat ondersteunende dingetjes voor gedaan.

In Games > Algemeen > nieuwe duke nukem?:

ik las net dat heeeel mischien er een nieuwe Duke Nukem uitkomt. wat deken julie??? gaat die ooit nog uitkomen???

Je hebt serieus nog nooit van Duke Nukem Forever gehoord?
Er zijn onlangs zelfs ingame beelden uitgegeven. Ik denk dat ie nog wel komt, maar geen idee wanneer.

riczz
alleen is de developer gestopt volgens mij.
Er is ook al een bod gedaan op de naam duke nukum.
Maar die hebben ze afgewezen

Pastichio Rocker
En de soap blijft maar doorgaan.

Maar ja, wie zat hier nog op te wachten? Alle gamers die 3D helemaal kapot hebben gespeeld hebben nu (bijna) allemaal een leven.

DNF = EPIC FAIL

Ik keek zeker nog wel uit naar deze game. Erg jammer allemaal, vooral als je kijk naar het filmpje dat gemaakt is met stukjes die naar buiten zijn gekomen.

RapidShare: Easy Filehosting

Het blijft trouwens onduidelijk of dit echt het einde is van DNF.
Over de aanklacht van Take-Two is veel onduidelijk, volgens Scott Miller heeft Take-Two nooit geld gegeven voor de ontwikkeling van DNF.

http://www.duke4.net/news.php

Nee, ik geloof niet dat dit het einde is. Er is vast wel een developer die de boel overneemt of zo.

Dat hoop ik ook maar 3D realms is eigenlijk Duke Nukem. Een andere developer betekent waarschijnlijk een ander soort spel.

Mwoah, ik zie niet in waarom dat zo is. Wat maakt Duke Nukem zo bijzonder? Naast een goede shooter met mooie levels zijn dat vooral de leuke grapjes en details, en toffe en stoere oneliners van Duke. Waarom zou alleen 3D realms dat kunnen?

Andere kunnen dat ook maar ik denk dat het toch anders wordt dan dat 3D Realms het zou doen. Als je kijkt naar het materiaal dat tot nu toe naar buiten is gekomen dan zie je dat het dezelfde sfeer heeft als de eerdere Duke games. Een andere developer pakt dat waarschijnlijk anders aan. Maar ligt er ook aan hoever de game al af is.

Pastichio Rocker
Volgens die gogem George Broussard van 3D-Realms was de game bijna af en zou rond 2025 op de markt komen.

Niet dus!
De game gaat nooit uitkomen. 3D Realms gaat wel door in een nog kleinere groep maar voor DNF is geen geld meer. 3D Realms heeft nog wel het recht om in de toekomst Duke games te maken dus hoop dat ze daar nog iets mee gaan doen.

3D Realms Labels Take-Two Lawsuit 'Bully Tactic,' Reveals 'Unacceptable' Last-minute DNF Proposal - Shacknews - PC Games, PlayStation, Xbox 360 and Wii video game news, previews and downloads

Pastichio Rocker
Lees mijn bericht nog eens.

George Broussard heeft een tijdje geleden inderdaad gezegd dat er een grote doorbraak was met het ontwikkelen van DNF wat je misschien kunt zien als "bijna af". Maar een release datum of jaar heeft hij nooit bekend gemaakt.

Laatste nieuws is dat 3D Realms opzoek is naar een partij die mee wil werken met het af maken van DNF. Erg goed nieuws, zo blijft 3D Realms invloed hebben op de game.

http://www.duke4.net/comment.php?comment.news.281

Pastichio Rocker
Pastichio Rocker schreef:
...en zou rond 2025 op de markt komen.

Ik hoop(te) dat je datum niet serieus nam.

nam ik ook niet, vandaar mijn Niet dus.

haha dit spel is egt een lacher, maar ik verbaas me er wel over dat het spel toch nog een beetje geïnteresseerde mensen trekt. Zelfs al komt het ooit, ik zal het niet kopen

Ik heb gehoord dat het spel er in 2043 zou komen dus best goede vooruitzichten

Leuk filmpje over hoe het nieuws bij onze buren binnen kwam dat DNF er (voorlopig nog) niet komt.

YouTube - Hitler learns that Duke Nukem Forever has been cancelled

Beetje flauw. Ik heb exact al diezelfde truc bij dezelfde scène gezien, alleen dan was de grap dat Hitler hoorde dat hij een ban had in World of Warcraft.

er zijn honderden filmpjes daarvan waar hij het steeds over iets anders heeft...

Laten we het erop houden die ie gewoon nooit komt.

Inderdaad een beetje flauw filmpje maar ik hoop echt nog steeds dat er een oplossing komt voor DNF. Kijk anders eens even naar het volgende filmpje met comentaar van Jace Hall die bij 3D Realms is geweest en DNF heeft gespeeld. Aan hand van wat ik gezien heb van DNF ben ik het compleet eens met Jace Hall.

YouTube - Duke Nukem Forever NEW GAMEPLAY

Heb ook nog een blog gevonden van Tramell Isaac (Former art director at 3D Realms).

Talkin' Real At Ya' - talkinrealatyou.blogspot.com

BoordAppel (moderator)
Yahtzee heeft de game al gereviewed .

Ook leuk filmpje! maar heeft niets te maken met een review van DNF.

DNF... passende afkorting... Did Not Finish...

Ik kwam dit tegen bij een gaming site, uitgelekt beelden van de game: YouTube - Duke Nukem Forever - NEW LEAKED VIDEOS GAMEPLAY

Alleen die graphics al...

Met oude graphics heb ik totaal geen problemen. Als het verhaal maar episch is.

En er is weer een nieuwe trailer uitgelekt:

YouTube - Duke Nukem: Forever [1080P HD]

Ziet er niet al te bijzonder uit moet ik zeggen. Volgens mij weten de makers niet waaraan ze begonnen zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:19 uur

geplaatst: vandaag om 16:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.