menu

Platforms / PC / Duke Nukem Forever

zoeken in:
12 oktober komt Borderlands GOTY Edition uit. Als je die koopt krijg je daar een early demo access van DNF bij. Dit betekend niet dat je dan de demo meteen hebt maar je mag hem wel eerder spelen dan de rest van de wereld.

http://www.duke4.net/news.php

Leuke actie, toch maar eens gaan kijken naar Borderlands.

Ik heb het gehoord. Goeie manier om een oude game te promoten.

Het kan wel eens zijn dat er materiaal dat nu in het spel zit er uit wordt gehaald om het spel te laten voldoen aan de keurwijzers. Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren en dat ze het laten zoals 3D Realms het bedoelt heeft. Maak het spel maar voor 18+ zou ik zeggen.

'Duke Nukem Forever zoekt grenzen fatsoen op' - pc - Gamez.nl

Pff, kunnen ze niet tegen wat seks en toilethumor? Blote tieten zie je niet vaak in games, maar dan zal dit hopelijk een standaard zetten.

BoordAppel (moderator)
Als ik Pitchford was zou ik ook zoiets zeggen. Goed voor de verkoopcijfers.

Als ze het van de keurwijzers af laten hangen zullen ze het wel gaan censureren. Die keurwijzers worden volgens mij gewoon gerund door bezorgde huismoeder typetjes.

@BoordAppel

In het geval van Duke Nukem zal er echt wel een kern van waarheid in zitten. In elk geval veel meer dan bij andere shooters.

Preview van DNF
Duke Nukem Forever - pc - Gamez.nl

2 nieuwe afbeeldingen op duke4.net.

http://www.duke4.net/news.php

Je kijkt echt uit naar de game, he bvonk

Wie niet? De wat oudere generatie hier sowieso.

Vind het gewoon leuk om de ontwikkeling rond dit spel te volgen. Duke Nukem 3D was het eerste spel dat ik heb gekocht en heb er toen heel wat uurtjes mee doorgebracht.

Heb dus ook altijd veel vertrouwen gehad in het team dat bezig is met DNF, al hebben ze de ontwikkeling van een hedendaags spel duidelijk onderschat.

Ben nu ook bezig met de mod high resulution pack, geweldig om de levels weer eens te zien.

Een paar nieuwe interview filmpjes. Beetje lang maar je komt wel meer te weten over hoe het spel gaat beginnen, hoe de overgang ging van 3DRealms naar Gearbox en nog veel meer.

Duke Nukem Forever: Mana Bar Q&A « GamePron

Als mijn koptelefoon zou werken zou ik ze kijken.. Ik ben alleen bang dat er slechte verkoopcijfers komen. Ik bedoel , er zijn genoeg fans van de Duke en nieuwsgierige nieuwkomers (zoals ik), maar ik begin een naar voorgevoel te krijgen dat door al dat uitstellen van de game, het de verkoopcijfers gaat beïnvloeden. Hopelijk is het gewoon een voorgevoel.

Dit wordt commercieel wel een zekerheidje denk ik hoor, door velen is lang naar deze game uitgekeken. En veel casual gamers zullen het ook wel kopen denk ik. Elke shooter die een beetje groot wordt aangeprezen verkoopt al goed, ongeacht de kwaliteit eigenlijk.

Denk dat Thomas83 gelijk heeft. Er is juist weer een hype om deze game omdat ze het op deze mannier hebben aanpakt. Denk dus dat het spel vanaf het begin goed zal verkopen want het beid weer eens iets anders. En als blijkt dat het spel ook nog eens echt ok is (wat ik wel verwacht) zullen meer gamers het spel willen hebben.

Maar we zullen zien, blijft een apparte ontwikkeling rond dit spel en als ze toch weer gaan uitstellen zou het wel eens helemaal mis kunnen gaan. Maar daar ga ik nu niet vanuit.

De Duke is gewoon een held.

Het enige waar ik bang voor ben is dat ze de game te serieus gaan maken.

Oh daar hoef je niet bang voor te zijn hoor

AvMerode
Rujar schreef:
De Duke is gewoon een held.

Het enige waar ik bang voor ben is dat ze de game te serieus gaan maken.

Daar hoef je inderdaad niet bang voor te zijn.

Game-play april 2010

3D Realms werkte al te lang aan dit spel, daarom werd Gearbox Software (Borderlands) er 2 jaar geleden ook bijgevoegd om ze te helpen.

Ziet er inderdaad gewoon precies hetzelfde uit allemaal. Tof!

Pastichio Rocker
Nou, ook geen Duke in 2010. 2011 dan maar?

Zo te zien heb je het nieuws van de laatste tijd gemist Pastichio Rocker.

Gearbox (heeft het ontwikkelen van 3Drealms overgenomen) heeft al een tijdje geleden belooft dat DNF er in 2011 zeker komt.

Duke Nukem Forever (2011)

Topic kan dicht, want het spel DNF is nu toegevoegd als spel bij gamesmeter.

Eindeijk kan ik een game zoals dit spelen. Heb er lang op gewacht.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:44 uur

geplaatst: vandaag om 11:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.